8. Kesik Boğaz

184 22 188
                                    

Ölüyorum medyaya..
*****************************************

-(S/A) ARMİN! UYANIN!

Bi anlık dürtüyle gözlerimi açtım karşımda hyunshu yui mia ve eren duruyordu. Armin nerdeydi?

ARMİN!
ARMİN BENİ ÖPTÜ YA!
VE ŞUAN DİZLERİNDE YATIYORUM!

Hemen doğruldum armine baktım o da gözlerini yeni açıyordu.
Gözlerini açar azmaz be aradı göz göze geldiğimizde utançla gözünü kaçırdı.

-Bir şeyler buldunuz mu eren?

-Hayır.. Hiçbir şey yok armin. Ne bir çıkış ne de ışık. Yemek de.

Korkuyla erene baktım. Arminle her şey bu kadar güzelken neden bu cümleyi söylemek zorundaydı. Arminde aynı telaşla bana baktı. Başımı öne eydim.

-Öleceğimiz belli oldu bile..

-Böyle söyleme yui.

Eren yui yi teselli etmeye çalışıyordu. Yui de bir gariplik vardı. Ne olmuştu bu kıza? Her zaman enerjik olan yui ye?

-Bunu yapacağım için özür dilerim.

-Ne için-

Yui hızla cebimdeki falçatayı aldı ve boynuna dayadı.

-Seni seviyorum eren..

Kimsenin ayağa kalkıp elindeki falçatayı almasına müsaade etmeden boynunu kesti..
Yui yere yığıldı. Kanlar içinde yerde yatıyordu. Herkes yui nin başına toplandı.

-HEY! YUİ!

Eren göz yaşlarını tutamamış yui nin başında ağlıyordu. Onun için değerli birisiydi. Ve o tekrardan onun için değerli birini kaybetmişti.

Ben ve diğerlerinin gözü dolmuştu. Mia hariç.

-Hadi ama ilgi çekmek için kendini öldürmek yui gibi bir kıza yakışmadııı

Hepimiz sustuk ve sadece mia ya baktık. Eren durdu. Sinirinden dişlerini sıkmaya başladı.

-Sen. Ne dedin sen?

Eren yerdeki falçatayı aldı ve Mia ya doğru koştu. Hemen ereni tuttum fakat o sinirle beni itti. Hyunshu ereni tutmaya çalıştı. O bile başaramadı.

-NE YAPIYORSUN EREN! BU SEN DEĞİLSİN!

Armin sadece bağırıyordu. Eren mianın üstüne çıkmış falçatayı tam saplayacakken arminin sesi onu durdurmuştu.

Eren öylece durmuştu.

-KATİL!

Mia ereni üstünden itmeye bile çalışmıyordu. Korkuyordu ondan. Ona "katil" demekle yetindi.

-Eren.. Yapma bunu.. Yalvarırım. Mikasa sana çok sinirlenir..

-Mikasa.. Mikasa.. Evet.. O bana sinirlenir. Neden bana sinirlisin mikasa? Bunu sen de istemiyor musun? Onun göğsüne yüzlerce kez bu bıçağı saplamamı.. Evet istiyoruz.

Hyunshu ereni arkasından yakaladı ve arminde erenin elindeki falçatayı aldı.

-BIRAK BENİ!

Eren deliriyor muydu?

-SEVDİKLERİMİN ÖZGÜRLÜĞÜNÜ ÇALAN KİŞİLER YAŞAMAYI HAK ETMİYOR!

-EREN! KES SESİNİ!

Armin erene bağırdığı an eren çırpınmayı bıraktı ve sadece armine baktı.

-Ama.. Mikasa onu öl-

-EREN MİKASA ÖLDÜ!

Bir anda ikiside dona kaldı. Bende öyle. Armin sanki bunu söylediği için dilini koparmak istiyordu.

Yok Oluş (Armin X Reader) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin