Okurken "ı love you so" dinlemenizi öneririmmm
*****************************************
(Yazarın dilinden)(s/a) ve armin ölümü bekliyorlardı. Erenin ölümü armini ve (s/a) yı çok sarmıştı. İkiside tüm cesetlerden uzak bir yere gitti.
Birbirlerine sarıldılar ve ölmeyi beklediler.Açlık tüm bedenlerini ele geçirmişken onlar birbirlerine sıkıca sarılıyorlardı.
Armin (s/a) nın saçlarını okşuyordu. Beraber ölecekleri için mutlulardı.-Sonumuz böyle mi olucaktı..?
(s/a) ağlamaya başlamıştı.
-Özür dilerim.
-Yapmadığın şeyler için özür dileme..
Bir kaç dakika geçti yine sessizliği (s/a) bozdu.
-Bana yalan söyledin..
-Ne hakkında?
-"Burdan çıktığımızda. Sinemaya gidelim" hatırladın mı? Sinemaya gitmek için söz vermiştin..
-Evet bu hala geçerli.. Başka bir evren ya da hayat varsa. O evrende gideriz sinemaya olur mu?
-Olur.
(s/a) kafasını kaldırdı ve arminin gözlerini inceledi. Her seferinde kaybolduğu o gözlere bakarken şunu düşündü.
"Gözlerindeki ışıltı kaybolmamıştı."
Ölümün eşiğindeyken bile armin gözündeki ışıltı kaybolmamıştı.
-Nefes almak zorlaşıyor armin..
-Şimdi derin bir nefes al.
Benimle nefes aldı
-Şimdi nefes ver.
Benimle nefes verdi.
Armin (s/a) nın bir kez daha nefesinin düzelmesine yardımcı olmuştu.
-Hatırladın mı..? Bunu sana bir kez daha söylemiştim..
-Hatırladım armin..
Ve bu verdikleri son ve aldıkları son nefes olmuştu. İkiside açlığa ve onca acıya katlanamamıştı. Ama beraber ölmüşlerdi onlar içinde önemli olan bu değil miydi?
Ölmelerine rağmen hala birbirlerine sarılıyorlardı, bırakmıyorlardı.*****************************************
-BURDA BİRKAÇ CESET DAHA VAR!
-Biliyorsunuz ki - - lisesinde patlayan bombadan sonra arama çalışması başlatılmıştı. Tüm okuldaki aramadan sonra hiçbir öğrenci canlı bulunamamıştır. Arama çalışması topamda 3 gün sürmüştür. Bunu yapanlar kim hala bilinmiyor fakat bombadan sonra 7 öğrenci hayatta kalmayı başarmıştır. Fakat çoğunluğunun otopsi raporuna göre intihar etmişlerdir. Kalan iki kişi ise açlıltan hayatlarını yitirmişlerdir.
(s/a) otopsi raporu:
Açlıktan ölüm.Armin arlert:
Açlıktan ölüm.Eren jeager:
Kan kaybı + intihar.Yui orishige:
Boğaz kesiği, intihar.Hyunshu usui:
Yüksek yerden atlama, intihar olarak düşünülüyor.Mia reise:
Bıçaklama, cinayet.Oka ruto:
İntihar.Ve böylece yok oluş hikayesinde kimse kurtulamamıştır. Eren mikasaya, (s/a) armine kavuşmuştur. Bu dünyada ceset olarak tanınsalar da onlar farklı bir evrende mutlular.
-SON-
*****************************************
BÖLÜMÜ YAZARKEN HİÇ ÜZÜLMEDİÖ NEFEN BÖYLE OLDU AMK BAŞTAN Bİ BAKARIM BELKİ EKLEMELER YAPARIM ÇOK KISA OLDU ÇÜNKÜ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yok Oluş (Armin X Reader)
Action-Sonumuz mu geldi armin? -Galiba (s/a).. Sonumuz geldi. -Kimse bulmayacak değil mi bizi? -En azından beraber öleceğiz..