"Kaburgam acıyor," diye fısıldadı, gül kuyusu. "Kaburgamı çaldın benden."
Adam kızın yüzünü tam kaburgalarının üstüne bastı. "Burada, gül kuyusu," dedi ifadesiz bir sesle. "Burası senin sürgünün. Buradayken ne ölüme kavuşabilirsin, ne de kendini geri alabilirsin artık."Kız, adamın kazağını kavradı, yüzünü kaburgalarının arasına gömdü ve kaşlarını çatarak başını iki yana salladı. "Ölüme kavuşturmayacaksın beni," diye fısıldadı. "Bana beni geri vermeyeceksin.""Asla."Kızın, göğsünün ortasında bir yarası vardı, o yaraya bir isim bile vermişti. Adam, o yarayı ondan çalmıştı. O yaranın adı, "çocukluğum"du.Artık yeryüzüne yağan gül yapraklarının rengi, kan kırmızısıydı.Zehirli kırmızı gül sarmaşıkları bağladı bizi,Birbirimize zehirlendik.O kâinat kadar eşsizdi,Ben basit bir gül kuyusu.Tutulmamız gerekiyordu,Tutulduk.Ben Gül'düm,O, içine düştüğüm Kuyu,Benim Kuyum.Gül Kuyusu.
KİTAP HAKKINDA BİLGİ
Mevcut Bölüm Sayısı: 18 Bölüm
Okunma Sayısı: 2.6 Milyon
Oy Sayısı: 205 Bin
Tür: Romantik, Gizem, Arkadaşlık.
Wattpad platformunda mevcut.
KİTAP HAKKINDA YORUMUM
Binnur Ş. Nigizin kitaplarında en sevdiğim bir diğer şey karakterlerin ve kurgunun birbirini tekrar etmemesi. Her karekterin başka bir hikayesi var. Bunu başarabildiği için yazarımızı çok tebrik ediyorum. Çünkü bu kadar birbirinden farklı karakterler yaratmak her yiğidin harcı değil diye düşünüyorum. Kitaptan biraz bahsetmek gerekir ise; Babası'nın baskıları sonucunda kendini dünyaya kapatmış olan ve tek arkadaşı mangaları olan Gülçehre bir fırsat bulup bu fanusun içinden çıkarak kendi benliğini bulmaya çalışıyor. Bu konu da ona destek olan Evren ile yaşadıkları olayları konu alan bir kitap. Kesinlikle okumalısınız. Dediğim gibi Binnur Ş. Nigiz evrenine adımınızı attığınız zaman tüm kitaplarını okumadan bırakamıyorsunuz.
Şimdiden iyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Wattpad Kütüphanesi~
Tiểu Thuyết ChungMerhaba arkadaşlar nick name olarak Atra ismini kullanıyorum. 2015 yılından beri bu platformda kitap okuyorum. 7 sene boyunca pek çok kitap okudum ve bunları sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyacağım. NOT: Kitabını paylaşmamdan rahatsız olan yazarla...