Suzy dan y/n terkejut apabila melihat BLACKPINK tiba tiba menyerang mereka . Pelajar yang sedang menikmati makanan mereka pada ketika itu juga serta merta berhenti. Mereka semua menonton seoalah olah itu adalah tayangan aksi.
" Kau !? Newbie sini tapi berani cari pasal dengan kitaorang ! Berani kau sentuh Jungkook ! " Marah Rose lalu menolak y/n . Namun y/n sekadar mendengar tanpa membalas apa apa.
Kemudian Lisa mula menuju ke arah y/n dan menarik rambut y/n sehingga y/n menjerit kesakitan.
" Ini balasan sebab kau berani apakan Jungkook ! " Kata Lisa sambil melepaskan rambut y/n. Suzy yang dari tadi memerhati mula hilang sabar .
" Lisa ! Kau dah melampau ! " Kata Suzy lalu menolak Lisa . Kemudian dia mula menolong y/n namun dihalang oleh y/n.
" Suzy , kau tak payah masuk campur ! Ini masalah aku . " Kata y/n . Dia tidak mahu Suzy turut terkena tempiasnya. Namun Suzy tetap degil dan menolong y/n.
Lisa berasa tercabar apabila Suzy menolaknya kemudian dia mula menampar Suzy sehingga menyebabkan dia terduduk. Pelajar yang memerhati dari tapi berasa amat terkejut dengan tindakan Lisa tersebut.
" Kau ! Tak payah masuk campur ! " Kata Lisa . Kelihatan Suzy mengusap bibirnya yang berdarah akibat ditampar oleh Lisa. Y/n mula terkejut dengan tindakan Lisa tersebut Kali bingkas bangun dan menolak Lisa sehingga jatuh . Tindakannya tersebut membuat pelajar di sekeliling menegkingnya.
Kemudian Rose , Jennie , dan Jisoo mula menyerang y/n sehinggakan y/n tidak mampu berdiri. Kelihatan mukanya tercedera teruk akibat dipukul oleh mereka bertiga manakala Lisa sekadar memerhati.
" Ini baru sikit ! Lagi sekali kau kacau BTS , kau mati lepas nie ! " Kata Lisa lalu mereka berempat beredar meniggalkan mereka berdua dalam keadaan tercedera manakala pelajar yang dari tadi memerhati juga mula beredar seorang demi seorang .
TIME SKIP ~~ ( BILIK RAWATAN )
" Auch ! Auch ! Perlahan sikit " kata y/n kepada Suzy.
* Sakit ke ? Maaf y/n " kata Suzy sambil merawat luka y/n . Kelihatan lukanya itu sangat teruk. BLACKPINK tersebut memang dah melebihi batas ! Kata Suzy dalam hati . Dia mulai risau akan keadaan y/n.
" Meh sini aku rawat muka kau juga " kata y/n lantas mengambil alih tugas Suzy.
* Suzy aku Minta maaf sebab aku , kau cedera " kata y/n serba salah
" Alah sikit je nie " balas Suzy bersahaja.
Kemudian Suzy mula menepuk dahinya manakala y/n sekadar tertanya tanya.
" Kau dah kenapa ? "
" Oi kelas math lepas nie ! Nanti Madam Chris marah kalau masuk lambat ! " Kata Suzy lalu bersedia untuk pergi namun ditahan oleh y/n.
" Dengan muka macam nie ? Kau nak ke Madam tanya macam ii dan kene perli oleh student lain ? " Tanya y/n bertalu talu kepada Suzy lalu membuat dia menggelengkan kepalanya .
" Sokey Kali ini Kita skip dulu kelas. Lagipun sudah nak balik " kata y/n lalu Suzy membaringkan dirinya Di katil diikuti y/n. Akhirnya mereka berdua mengambil masa tersebut untuk berehat.
BTS POV
Mereka semua mula menuju ke canteen untuk bersarapan namun apabila mereka sampai ke canteen alangkah terkejutnya mereka apabila melihat BLACKPINK membelasah y/n diikuti sorakan para pelajar. Jungkook pada masa itu berasa puas apabila melihat y/n diperlakukan sebegitu.
" Weh korang bukan ke tu terlampau sangat ? " Tanya Namjoon apabila melihat y/n diperlakukan sebegitu.
" Hahahahahaha melampau ?! Itu baru permulaan " balas Suga lalu beredar diikuti oleh Jungkook. Akhirnya mereka semua beredar dan menuju ke kelas masing masing.
YOU ARE READING
STEPBROTHERS
RandomY/n merupakan seorang yang pendiam sejak kematian ayahnya. Kemudiannya ibunya mengambil keputusan untuk menikahi seorang lelaki dan berpindah ke Seoul. Namun keputusan tersebut tidak disokong oleh y/n . Paling mengejutkan bahawa lelaki yang menikahi...