⁸ > REVENGE 3

350 21 1
                                    

TIME SKIP ( 1 WEEKS LATER )

Y/n bersiap awal awal dan menuruni tangga menuju ke ruang tamu. Eomma semalam menelefonnya bahawa mereka akan balik hari ini , jadi dia sudah tidak sabar untuk menemui mereka.

Kedengaran suara riuh rendah datang dari atas dan kelihatan abang abangnya juga turut menuju ke ruang tamu.

" Morning oppa ! " Kata y/n dengan teruja

" Morning y/n ! "

" Morning "

" Y/n tunggu Appa dengan eomma ke ? " Tanya Namjoon lalu melabuhkan punggung di sebelah y/n.

" Yups ! Y/n tak sabar nak jumpa eomma " balas y/n dengan riang.

Kemudian Suga memandang ke arah Namjoon sebagai isyarat kepadanya. Y/n perasan akan keadaan itu mulai berkata.

" Ehem.. oppa ada benda nak cakap Kan ? So teruskan " y/n berkata dan terus memandang ke arah abangnya itu.

" Arr arr macam nie , kami nak y/n rahsiakan identiti kami daripada eomma boleh ? " Pinta Namjoon kepada y/n. Y/n mula berfikir . Appa ? Macam mana ?

" Jap , korang suruh y/n rahsiakan daripada eomma ..... " Kata y/n terputus disitu dan BTS menunggu dengan sabar sama ada y/n bersetuju atau tidak.

" Appa macam mana ? " Sambung y/n manakala Bts menghela nafas lega. Mereka semua sekadar tersenyum.

" Appa juga mafia macam Kita orang " celah Taehyung lalu mengejutkan y/n.

" What ?! Appa mafia juga ?! Macam mana ?"

" Well Kita orang sebenarnya jadi mafia dari Appa juga . " Balas Jimin. Y/n kemudian mengangguk faham. Setelah itu kedengaran bunyi loceng dibunyikan. Dengan segera y/n menuju ke arah pintu kerana menyangka itu adalah eomma dan appanya namun alangkah terkejutnya dia bahawa itu bukan orang tuanya .

" James ?! Kau buat apa kat sini haah ?! " Tanya y/n dalam keadaan terkejut.

James berdiri di hadapan y/n dengan membawa sepasang pistol dan menggacukannya di hadapan y/n. Bts yang terdengar jeritan y/n tersebut terus bergegas menuju ke arah y/n. Mereka juga turut terkejut apabila James sudah menangkap y/n dan mengacukan pistolnya ke arah kepala y/n. Mereka cuba melangkah namun tiba tiba berhenti.

" Korang melangkah setapak lagi, aku bunuh y/n " kata James sambil tersenyum riang lalu membuatkan mereka semua berhenti mendadak.

" Dan untuk pengetahuan kamu semua, korang punya parents selamat dengan aku selagi korang semua ikut arahan aku , faham " y/n dan abangnya terkejut apabila James memberitahu bahawa orang tuanya bersama James.

" Ka kau ... Eomma aku ... " Kata y/n terputus putus kerana tidak percaya .

" Rilex y/n. Eomma kau selamat . Tapi korang semua kena ikut arahan aku.  " Kata James lagi sambil tersenyum memandang Bts .

" Kau nak apa hah ?! " Jerkah Jimin dengan perasaan marah begitu juga dengan Yang lain.

" Aku nak y/n , itu je " kata James lalu memandang ke arah y/n.

Bts terkejut akan permintaan James tersebut dan baharu sahaja mereka nak membantah y/n mula mencelah.

" Baik ! Aku ikut kau . Tapi pastikan kau lepaskan eomma dan appa aku ! " Kata y/n sambil memandang ke arah James.

" Y/n ! " Abangnya menjerit serentak. Y/n mulai memandang ke arah mereka dan tersenyum.

" Takpe oppa . Janji eomma dan appa, y/n dah gembira . " Kata y/n sambil menitiskan air mata manakala abangnya tidak mampu berbuat apa apa .

STEPBROTHERS Where stories live. Discover now