" y/n ! "
Y/n mula memalingkan mukanya apabila terdengar namanya dipanggil.
" Oppa Kai ! " Y/n kemudian berlari menuju ke arah Kai dan lelaki lain . kemudian memeluk mereka semua. Bts merasa aneh melihat perilaku y/n.
" Oppa ! Oppa buat apa kat sini ?! " Tanya y/n dengan teruja.
" Kami pelajar transfer and this day is our first day ! " Kata Kai dengan teruja.
" Yelah orang tu rindu Kai je.. jum semua balik " kata seorang lelaki dengan nada merajuk. Kemudian y/n tersedar akan Beongyum, Yeonjun , Taehyun dan Soobin yang Dari tadi menjadi pemerhati.
" Ala ala oppa kesayangan y/n semua " y/n kemudian memeluk mereka semua sekali gus. Kemudian mereka semua tergelak. Namun gelak tawa mereka terhenti apabila terdengar suara menyapa mereka semua
" Ehem " Deheman Jin tersebut membuat y/n memalingkan mukanya.
" Eh oppa ! "
" Hurm baru ingat Kami ke ? Ingatkan dah lupa ... Penat tau Kami berdiri jadi tunggul Di Sana " kata Jin .
" Psst y/n siapa tu ? Boyfriend eh ? " Sakat Soobin . Y/n mula menyiku perut Soobin dan membuatkan dia menyeringa kesakitan.
" Kenalkan, nie Txt kawan y/n dari Busan , Taehyun, Beongyum , Kai , Soobin dan Yeonjun . Dan kenalkan ini BTS aka abang tiri y/n , Jimin , Jungkook ,Jin ,Namjoon , Jhope , Suga dan Taehyung.
Mereka semua saling menyapa dan Soobin mula menyakat y/n semula
" Patutlah tak contact Kita orang dah. Dah Ada abang tiri sendiri dah " Soobin berpura Pura merajuk. Kemudian kesemua Txt ketawa dan y/n mula mebulatkan matanya manakala Bts sekadar memerhati . Kemudian mereka semua mula menuju ke kelas manakala Txt melaporkan diri di Pejabat.
TIME SKIP
PANG !
Satu tanparan kuat mengena pipi kanan y/n membuatkan dia terjatuh dan bibirnya berdarah manakala Suzy pula mula terkejut termasuk pelajar yang berada di sekitar mereka . Y/n memandang wajah yang memukulnya.
" Kau ! Aku dah cakap , jangan dekat dengan Jungkook tapi kau degil " jerit Rose kepada y/n . Kemudian Suzy Cuba membantu y/n bangun dan Kimi dia berhadapan dengan Rose .
" Aku tak kacau Jungkook ! Dia Yang datang dekat aku ! " Balas y/n lalu Rose terdiam kemudian terdengar gelak ketawa Rose, Lisa, Jenni dan Jisoo termasuk pelajar lain manakala y/n dan Suzy kebingungan.
" Kau ? Jungkook datang dekat kau ? " Rose mula menunjal kepala y/n lalu menyebabkan y/n mengundur ke belakang.
" Ke kau Yang terhegeh hegeh dan goda dia ?! Kau memang perempuan murahan ! " Kata Rose lalu mengangkat tangannya untuk menampar y/n namun tangannya dihalang oleh seseorang. Kemudian secara tiba tiba satu telapak tangan hinggap ke muka Rose yang membuat ahli BLACKPINK terkejut termasuk y/n dan Suzy.
" Kau tak apa apa y/n ? " Tanya Yeonjun lalu memandang wajah y/n . Apabila dia melihat bibir y/n yang berlumuram darah, lalu darahnya menyirap naik. Dia lalu memandang ke arah Rose yang sedang mengusap pipinya yang baru sahaja ditampar oleh olehnya.
" Berani kau sentuh y/n ! " Jerkahan Yeonjun membuatkan Rose terkejut. Kemudian terdengar jeritan beberapa lelaki memnaggil nama y/n.
" Y/n kau okey ?" Tanya Soobin dan Kai serentak. Mereka terkejut apabila melihat bibir y/n yang berlumuran darah kemudian wajah mereka berubah.
" Siapa yang berani sentuh y/n !? " Jerit Soobin. Kemudian mereka melihat Yeonjun berhadapan dengan empat orang pelajar perempuan.
Dengan pantas Soobin terus menarik rambut Rose lalu menyebabkan dia menjerit kesakitan . Lisa yang terkejut akan tingkah laku lelaki tersebut cuba menolong Rose namun rambutnya juga turut di tarik dan diheret menuju ke arah y/n. Manakala Jisoo Dan Jennie ditahan oleh Kai dan Beongyum.
YOU ARE READING
STEPBROTHERS
RandomY/n merupakan seorang yang pendiam sejak kematian ayahnya. Kemudiannya ibunya mengambil keputusan untuk menikahi seorang lelaki dan berpindah ke Seoul. Namun keputusan tersebut tidak disokong oleh y/n . Paling mengejutkan bahawa lelaki yang menikahi...