³ > SMALL WORLD

404 19 0
                                    

BTS POV

Sampai sahaja di perkarangan rumah Mr Kim, BTS mula memasuki rumah tersebut. Usai sahaja memasuki rumah tersebut, mereka semua terkejut apabila melihat kelibat y/n.

" You !? " Mereka semua menjerit serentak termasuk y/n. Kemudian Mr Kim dan Pn Lee saling memandang ke arah satu sama lain.

" Korang dah berkenalan ? " Tanya Mr Kim apabila melihat reaksi mereka sedemikian. Kemudian y/n mula gugup.

" Of course Appa ! She goes same college with us ! " Kata Namjoon sambil tersenyum namun yang lain memberi jelingan maut kepada y/n kecuali Jin.

" Ouh baguslah kalau dah berkenalan. Y/n mereka semua ini anak appa dan bakal menjadi abang tiri y/n dan u all this this ur stepsister. "

" What !? She ?! " Kesemua mereka menjerit kerana terkejut manakala y/n mulai takut.

" Yups. And she is it stepmother " sambung Mr Kim lalu memperkenalkan Pn Lee. Kemudian mereka semua menuju ke arah ruang tamu. Tanpa Mr Kim dan Pn Lee sedar, y/n dan BTS saling memberi pandangan maut antara satu sama lain.

" We meet again dear " kata Jungkook kepada y/n kemudian Taehyung turut memghampiri y/n.

" What a small world right " stepsister ... " " Kata Taehyung sambil berjalan seiringan dengan y/n dan menekankan perkataan " stepsister" kepada y/n. Y/n sekadar menghiraukan lalu berjalan laju menuju ke arah Pn Lee.

TIME SKIP (DINNER TIME)

Y/N POV

" Apa Yang kau buat y/n ? Kau memang tak akan dapat lari lagi . " Kata y/n sendiri. Dia meminta izin daripada eommanya untuk mengirup udara segar di luar rumah dan kelihatan dia resah dan mundar mandir.

" Aduh apa aku nak buat ? Diorang tu ? Abang tiri aku ? Ahh tidak ! Kenapa mesti diorang ? Dalam dunia nie banyak orang but why them ! ? " Jerit y/n . Kemudian dia mula duduk di buai dan mengelamun sebentar. Tiba tiba dia teringat akan appanya. Air mata y/n mula menitis.

" Appa, apa y/n patut buat ? Y/n tak nak lukakan eomma dan nak eomma hidup bahagia tapi y/n tak setuju keputusan. eomma .  Appa , y/n tahu Appa selalu ada di sisi y/n. Y/n rindu Appa. " Air matanya mula mengalir deras. Kemudian dia melihat seseorang menghulurkan sapu tangan kepadanya. Kemudian dia terkejut orang tersebut merupakan Salah seorang abangnya.

" K ka ka kau buat apa dekat sini ?! " Jerit y/n lalu mengundurkan diri.

" Nah ambik . Lap air mata tu " kata lelaki tersebut sambil menghulurkan sapu tangan.

Namun y/n masih enggan mengambil sapu tangan tersebut. Kemudian lelaki tersebut sekadar mengeluh.

" Don't worry . Ambik je " kata lelaki tersebut dan akhirnya y/n mula mengambil sapu tangan tersebut.

" Btw Appa dan Pn Lee panggil, time for dinner "

Y/n kemudiannya sekadar mengganggukan kepala dan mula menuju ke ruang makan meniggalkan lelaki tersebut sendiri.

JIN POV

Dia disuruh oleh appanya dan Pn Lee untuk memanggil y/n yang berada di Taman . Sebaik sahaja dia sampai , dia memerhati gelagat y/n. Kelihatan seperti dia sedang marah . Kemudian Jin sekadar tergelak kecil memerhati gelagat y/n tersebut. Kemudian y/n tiba tiba menangis membuatkan dia tertanya tanya dan dia memghampiri y/n. Dia mendengar segala luahan gadis tersebut tanpa pengetahuannya.

DINNING ROOM

" Okey memandangkan semua sudah ada di sini , mari minum untuk ucapan selamat ! " Kata Mr Kim lalu mereka semua meneguk segelas Champagne.

STEPBROTHERS Where stories live. Discover now