⁵ > JOB

385 20 1
                                    

Sampai sahaja dihadapan rumah , kelihatan kelibat Jin dan kemudiannya memanggil namanya.

" Y/n ! Y/n dari mana ? Risau hyung tau ! " Kata Jin dengan risau apabila y/n keluar pada waktu itu dan lambat balik.

" Y/n ? Y/n okey tak ? " Jin mulai berasa risau apabila melihat y/n dari tadi membisu tambahan lagi wajahnya pucat. Y/n memandang lemah Jin tanpa sempat dia bersuara akhirnya dia rebah Di hadapan Jin manakala Jin sempat menyambut y/n.

" Y/n ! Kenapa nie ! Y/n ! " Jin mulai risau dan panik.

" Jungkook ! Namjoon ! " Jin kemudian memimpin y/n menuju kebiliknya. Kemudian kelihatan Jungkook dan Namjoon tergesa gesa berjalan menuju ke arah Jin. Mereka juga turut risau apabila melihat Jin mendukung y/n.

" Hyung Jin y/n kenapa ? " Jungkook mulai bertanya kerana risau melihat y/n.

" Haah y/n kenapa ? Asal kau menjerit tadi ? " Celah Namjoon risau.

" Nanti aku cerita. Namjoon kau call doctor dan kau Jungkook bagi tahu member lain suruh balik sekarang juga ! " Arah Jin dengan tegas kemudian mereka semua melakukan ala Yang diarahkan oleh Jin.

TIME SKIP

" Dia okey cuma dia terkejut sedikit " Jelas doctor kepada Bts. Akhirnya mereka semua menarik nafas lega.

" Cuma dia pengsan sebab dia stress. Kamu semua tahu apa punca dia pengsan ? "

Bts mulai memandang antara satu sama lain. Mereka tidak tahu kenapa y/n streets tambahan lagi punca dia pengsan. Akhirnya mereka semua menggelengkan kepala.

" Hurm kalau macam tu, bila dia dah bangun bagi dia makan ubat nie dan jangan bagi banyak tekan kepada dia faham ? " Jelas doctor dan mereka semua mengganggukan kepala. Doctor meminta diri untuk beredar meniggalkan mereka semua.

Y/n mulai membuka matanya namun kepalanya berasa sangat sakit menyebabkan dia menyeringai kesakitan lalu dia memicit kepalanya.

" Argh sakit ! "

" Y/n ! " Kesemua mereka menuju ke arah y/n dengan keadaan risau. Y/n pula memandang mereka dengan pelik.

" Ke kenapa semua ada dalam bilik y/n ? " Tanya y/n kebingungan.

" Y/n tadi pengsan ! Nasib Jin , Jungkook dan Namjoon ada kat rumah tau ! Kalau tak , tiada siapa yang tahu y/n pengsan ! " Kata Teahyung tersebut membuatkan y/n tersedar . Ya dia pengsan tadi. Aduh sakitnya kepala.

" Ouh ye ke ? Hehehe y/n baru ingat " y/n menjawab acuh tak acuh apabila melihat kesemua wajah abangnya itu. Gerun !

" Sengih sengih ! Nie siapa suruh y/n keluarewat malam ? " Tanya Jimin dengan serius. Riak wajah y/n mulai pucat.

" Arr arr y/n y/n...." Belum sempat y/n menjelaskan Jimin mulai menyampuk

" Y/n apa ?! Tergagap gagap . Nie mesti ada buat salah ! " Jerkah Jimin.

" Hish kau nie Jimin , bagilah dia explain dulu . Nie tak, terus nak meletop ! " Kata Suga Yang dari tadi membisu. Kesian pula dia melihat y/n ketakutan apabila Jimin terus mendesaknya. Kemudian dia memberi isyarat supaya y/n meneruskam penjelasannya tadi.

" Y/n tadi nak pergi ambik angin kat taman je. " Kata y/n dengan wajah Yang tak bersalah.

" Dah tu kenapa wajah y/n pucat sangat masa balik " Jin mulai bertanya dengan lembut .

Y/n memandang ke arah Jin dan kesemua abangnya. Lidah dia kelu untuk berkata. Otaknya mulai buntu untuk memikirkan alasan.

" Dan kenapa leher y/n ada bekas merah kebiruan ? " Tanya Jin lagi. Kemudian semua abangnya membelek leher y/n. Mereka semua terkejut kerana bekas itu merupakan..

STEPBROTHERS Where stories live. Discover now