⁷ > REVENGE 2

354 20 2
                                    

" Siapa kau hah ?! Berani kau masuk ke sini ? " Jerkah James kepada orang tersebut. Pertanyaan James diabaikan dan orang tersebut dengan perlahan menuju ke arah James.

" Aku siapa ? " Ulang orang tersebut dengan perlahan lahan dan semakin memghampiri James yang cuak.

" Berhenti ! Kau melangkah lagi aku bunuh diorang nie ! " Arah James tersebut lalu membuatkan orang tersebut berhenti serta merta.

" Kau James , leaders of TIGERS right ? " Tanya orang tersebut dengan selamba manakala James mulai tertanya tanya dan sebegitu juga dengan Jimin, Jhope , Suga dan Jin.

" Macam mana kau tahu ?! Siapa kau hah ?! "

" Kau yakin Kai tak kenal aku ? " Tanya orang tersebut dengan selamba dan kemudiannya membunuh orang James yang berdiri bersebelahan Jimin dan Jhope dalam sekelip mata menggunakan senjata rahsia.

James berasa terkejut kerana dalam sekelip mata orangnya telah dibunuh dan apabila dia melihat senjata tersebut dia menjadi takut dan kelu.. Suga yang memerhati dari tadi juga kebingungan .

" Hyung apa yang terjadi ? " Tanya Suga kepada Jin. Mereka berdua terbaring di lantai dan cuba untuk bangun.

" Itu itu adalah Moonlight... " Kata Jin dengan perlahan lalu membuatkan Suga terkejut dan melihat ke arah Jin sama ada dia serius atau tidak ? Namun wajah Jin menunjukkkan bahawa itu benar.

" Jadi maksudnya orang itu adalah ahli DARK MOON ? " tanya Suga lagi dan Jin sekadar mengangguk.

" Tapi kenapa dia mulai masuk campur dalam hal ini ? "

" Itu hyung tak tahu " balas Jin ringkas sambil memandang ke arah orang tersebut.

" Ini ialah Moonlight " kata James perlahan lalu memalingkan wajahnya kepada orang tersebut.

" Kau ?! Kau ahli DARK MOON ?! " tanya James dengan berani walaupun dia berasa agak gentar.

" Kau tahu juga akhirnya... " Kata orang tersebut lalu dengan perlahan menuju ke arah James. James mulai berasa cuak dan berundur setapak ke belakang.

" Kau ?! Ka kau nak apa hah ?! Apa apa kaitan kau dengan diorang ?! " Tanya James apabila melihat orang tersebut semakin memghampirinya.

" Aku ? Saja je jalan jalan dekat area nie tapi tak sangka jumpa ' sarang ' kau . " Balas Orang tersebut dengan sengaja dan dalam sekelip mata orang tersebut telah berada di hadapan James dan menarik kolar bajunya manakala James tidak sempat berbuat apa apa.

" Kau sentuh diorang , kau terima balasannya " usai sahaja berkata, satu tumbukan hingga di wajah James lalu menyebabkan dia jatuh terduduk.

" Apa maksud kau ?! " Tanya James sambil cuba berdiri apabila ditarik oleh orang tersebut.

" Maksud aku , diorang milik aku ! Kau sentuh kau mati ! " Akhirnya tumbukan bertalu talu hingga di wajah dan serata tubuh badan James sehingga darah merecik. Setelah puas dibelasah akhirnya orang tersebut bertanya.

" Sekarang , boleh aku bawa diorang ? " Tanpa berfikir dua tiga Kali James membenarkan orang tersebut membawa Bts keluar. Kelihatan sekumpulan orang mula memghampiri Bts dan membawa mereka keluar meniggalkan James yang dalam keadaan longlai manakala Jin dan Suga berasa pelik kerana mengapa ahli DARK MOON tersebut sanggup memggadaikan nyawanya demi menyelamatkan mereka ? Sesudah itu Jin melihat ke arah Jimin dan Jhope yang berada dalam keadaan separuh sedar.

TIME SKIP ( MR KIM HOUSE )

TING TONG ! TING TONG !

Sebaik sahaja bunyi loceng dibunyikan, y/n bergegas menuju ke arah pintu dan alangkah terkejutnya dia apabila melihat abangnya iaitu Jin, Suga , Jimin dan Jhope berada di muka pintu Dalam keadaan parah. .

STEPBROTHERS Where stories live. Discover now