Altı ay sonra.
"Deli kızıma, özlemle;
Benim biriciğim, göz bebeğim.
Benim hırçın kızım, benim güzel kızım. Nasıl özlüyorum seni...Nasıl tütüyorsun burnumda.
Bugün tam altı ay oldu benden gideli.
Sen, benim güzel mimoza'm. Benden gittin, benden gittin. Beni sensiz bırakışının altıncı ayı, bu ay.
Bugün sana onlarca mor mimoza getirdim, bakmadın bile. Bu nasıl imtihan? Söyle güzelim bu nasıl acı?
Ben bugün saçlarına mimozalar ektiğim kadının mezarına papatyalar diktim. Bu hangi hatamın cezası?
Canım yanıyor, canım öyle yanıyor ki acıdan öleceğim sanıyorum. Ağlıyorum, çok ağlıyorum. Belki göz yaşlarımdan öpersin diye onları silmiyorum bile.
Mezarının toprakları çamura döndü, dön gel.
Yalvarırım dön gel. Gel, inandığını sevdiğim. Kurut tenimi, çöle döneyim. Erkek adam ağlar mı derlerdi ya, en sağlam erkek adam ağlıyormuş be canımın içi.
Sorun ağlamak değil. Sorun bu akan yaşların senin mezarına doluyor oluşu. Yüreğim doluyor, yutkunamıyorum. Ya yaşlarım boğarsa seni?
Hıçkırmaktan nefeslerim kesiliyor, artık hıçkıramıyorum bile. Ciğerlerim tükendi. Sen benim deli kızım, göğüs kafesime öyle bir yerleşip nefes olmuştun ki bana, gittin ciğerlerim de nefessiz artık.
Ellerim titriyor, yazamıyorum. Bağışla.
Seni öylesine özlüyorum ki...Güzel kırlangıcım, kırık serçem.Gidişlerin hepsi bedenle mi olur?
Senin ruhun gitti benden, bedenin yanı başımdaydı ama sen yoktun. Ruhun yoktu, ruhunu özlüyorum.Senin gidişin sokaklarıma ateş düşürdü, şakalaklarıma karlar yağdırdı. Gidişin zihnimi üşütüyor. Özlüyorum, çok özlüyorum.
Deli kızım,
biriciğim.
Dön gel, yalvarırım.
Ne zaman mezarına gelsem, bağıra bağıra dön gel diye haykırsam ölüden medet umulmaz diyorlar bana. Dön gel, dön ki şaşırtalım onları.
Benim artık ruhum yok, benim artık zihnim yok, ben artık bir harabeyim.
Ben ilk darbeyi ben diye hayalet ettiğin yabancı birinin doğum gününü önümde kutlamanla aldım, beni unuttun. Zihninde yeni bir ben yarattın ve ben yok oldum.
Bugün senin için var olan yeni benin doğum gününü yok ettim.
Biriciğim, yanındaydım. Hep yanındaydım ama görmedin. Gittin, öyle bir gittin ki buz gibi oldu her yer.
O beynindeki illet seni aldı benden. Sana deli kızım derdim, sen sahiden delirdin. Zihnim sancılanıyor. Nefes almak neden bu kadar zor?
Biz iki tıp okuyan genç, ben tıp doktoru...Sevgilime ilaç olamadım. Sevgilim kaydı ellerimden. Özür dilerim, en çok da tıptan özür dilerim ve evet affetmeyeceğim. Tıpı da affetmeyeceğim.
Seni benden alan hiçbir şeye affım yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vadeler ve vedalar | texting
ChickLit[texting, tamamlandı] sızlar bayım, en çok da kaburgalarım. 1203 | vv'