Bugün her yıl olduğu gibi Survivor yarışmasının ilk bölümü yayınlanacaktı. Herkes çok heyecanlı bir şekilde televizyonun karşısına kurulmuştu.
Ve işte saat gelmişti.. YARIŞMA BAŞLAMIŞTI!
Bu bölüm yarışmacıları tanıtmak içindi.
VE BAŞLIYOR!
Programın ve aynı zamanda kanalın sahibi olan Ymir Fritz konuşmaya başlıyor.
"Herkese iyi akşamlar dileriz. Her sene olduğu gibi bu senede yarışmamız devam ediyor. Bu senede iki takım olacak. Marley vs Eldia olarak."
"İlk olarak Eldia takımına bakalım!"
"Sosyal medyada attığı tweetlerden tanınan Eren Jaeger!"
"Sıradaki kişi spor ve antrenman videoları ile ünlenen Mikasa Ackerman!"
"Bilimsel konuşmaları ile herkesin gönlünde taht kuran Armin Arlert!"
"Daha çok hakkında yapılan yorumlarla tanınan oyuncu Jean Kirstchein!"
"Komedi filmlerinden yer aldığı için tanınan Connie Springer!"
"Video kanalında yaptığı yemekler ile ünlenen Sasha Braus!"
"Birçok bilim ve sanat yarışmasına katılan, aynı zamanda bir zamanlar televizyon programlarında yaptığı siyasi konuşmalar sayesinde ün kazanmış olan Erwin Smith!"
"Sosyal medyada meraklılığı nedeniyle dünya gezileri yapan ve böylece tanınan Hange Zoe!"
"Ve son olarak Sosyal medyada yaptığı paylaşımlarla genç kızların kendisine deli olduğu Levi Ackerman!"
"Sıradaki gruba geçelim! Marley!"
"Oyuncu olan ama daha çok kızlarla ilgili haberleri yüzünden magazinden düşmeyen ve bu sayede ün kazanmış olan Reiner Braun!"