Dün gece olan yarışma bölümü birçok kişiyi şok etti. Konseyde Eldia takımı oy kullanırken, yarışmacı olan Connie Springer kağıtlarla sihirbazlık gösterisi yapıyordu. Çokta başarılı olamadı. Çünkü kağıtlardan biri meşaleye uçunca ufak çaplı bir yangın çıkmıştı.
Bunun sonucunda yarışmacılardan biri olan Yelena, can sağlığının olmadığını söyleyerek yarışmadan çekilmişti.
Dün geceki bölüm iptal olurken, Connie ise 3 gün boyunca oyunlara katılmayacaktı, ceza almıştı.
...
"Ulan kelaynak! İyi mi yaptın kötü mü bilemedim."
"Tabi ki de kötü Levi! Orada biri ölebilirdi!"
"Bok ölürdü! Cücük kadar yangın. Neyse en azından karşı takımdan biri gitti."
Eldia takımı sessiz bir şekilde otururken Eren konuştu.
"Akşam anlat bakalım oynayacağız."
"Evet. Adam akıllı anlatın."
"Bence eşleşmeleri şimdiden belirleyelim."
"Tamam o zaman. Kaptan sende o iş."
Eren'in konuşması ile Levi adadaki kişilere göz gezdirdi.
"Mikasa Eren ile olur, kelaynak oynamayacak zaten.."
"Hey Levi! Bence ben seninle eşleşeyim!"
"Yok kalsın dört göz. Ben Erwin ile-"
"Ne!? Neden ki!?"
Jean konuştu. "Hange ve sen birbirinizi daha iyi tanıyorsunuz Kaptan. Bir şeyi anlatırken ne demek istediğini daha iyi anlayabilirsin."
"Ah doğru. Peki Jean da Erwin ile eşleşir."
"Peki ben?" Sarışın çocuk konuştu.
"Sende arada Jean ya da Eren ile olursun. Ayarlarız onu. Siz oyuna odaklanın."