Survivor için son aya girilmişti. Takımlarda kalan kişiler ise şöyleydi:
Eldia
Levi
Mikasa
Eren
Armin
Hange
Erwin
JeanMarley
Zeke
Reiner
Annie
Bertholdt
Porco
PieckVE YENI BOLUM BASLIYOR..
Ymir konuşuyor..
"Evet sevgili seyirciler. Yeni bir bölüm ile birlikteyiz. Bugün dokunulmazlık oyunumuz var."
Kamera açısı adayı gösterdi. Daha sonra ise oyunun başlamasını bekleyen iki takımı. Aralarında konuşuyorlardı.
"Zeke, yine Levi ile eşleşme. Kaybedip duruyorsun."
"Sen eşleş onunla o zaman. Bende.. Erenle eslesirim."
Annie konuştu.
"Ben?"
"Sen Mikasa ile devam et. Bertholdt da Armin ile devam etsin. Sonrasını düşünürüz."
Eldia takımında ise garip bir hava vardı. Mutsuz görünüyorlardı.
VE OYUN BAŞLIYOR...
..
İlk olarak Reiner ve Levi yarışacaktı. Yerlerine geçtiler ve komutla başladılar.
"Reiner güzel bir başlangıç yaptı ama Levi ona çoktan yetişti. Suya ilk Levi atladı, Reiner ise biraz sonra, evet bu hareketide gectiler sıra atislara geldi."
Zeke ve Bertholdt aralarında konuşuyorlardı.
"Levi o potayı göremez bile... o boyla zor."
"En son buna benzer birsey dediğinde kaybetmiştik."
"LEVI ATTI 1, REINER ATTI! REINER KACIRDI LEVI ATTI 2! REINER DA 2 OLDU.. VE LEVI 3 YAPTI!"
"PUAN ELDIA'YA!"
Levi arkadaşlarının yanına oturdu ve su içti. içerken bir yandan konuşuyordu.
"Bu maymun sayesinde galibiyet serisi yaptım. artık benimde eslesmiyor."