"Bugün yarışmacılar parkurda yarışacaklar!" Kamera biraz daha geriye gitti ve iki takımın sırayla dizilmiş olduğunu gördüler.
Ortada ise Ymir sunum yapıyordu.
"10 sayı alabilen takım bugünkü ödülün sahibi olacak! İşte ödülümüz..."
Araya kısa bir reklam girdi ve devam ettiler.
"Evet! Çadır yapmak için malzemeler ve kişi başına bir ekmek!"
"NE EKMEK MI!?" Sasha orada krize girmişti.
"Yarışma başlasın!"
-
İlk rakipler: Reiner ve Eren.
"Hadi Eren!"
"Yaparsın sen Eren!"
"Ez geç Eren!"
"Üstündeki çamurları silmeden adaya adımını bile atma Eren!"
Eren ne kadar bu adama sinir olsa da kavga edemezdi. Reiner ile parkurun başına yürüdü. Parkur 4 aşamadan oluşuyordu. İlk önce rampadan kayıp çamurdan yürüyeceklerdi. Bir takım atlamalı engeller sonrasında atış yapacaklardı. Basit bir çubuk devirmeydi.
Ymir'in talimatı ile ona baktılar.
"Hazır! Başla!"
"Evet! Eren ve Reiner berabere! Reiner çamur yutmuş olsa da öksürsede Eren'e yetişti. Eren engellerden geçerken başını çarpmasa iyiydi!"
"Ereh! İyi misin!?"
"Evet atış noktasına vardılar. Eren 1, Reiner da 1! Eren 2 yi kaçırdı, ama Reiner kaçırmadı! Eren hırslandı! 3 yaptı Reiner atamadı Eren.. EREN 4 YAPTI VE TURUN KAZANANI OLDU!"
Eren dizlerinin üstüne çöküp ellerini havaya kaldırdı ve gökyüzüne bakıp bağırmaya başladı.
"ANNNEEE! ANNNEEEEM! SENIN ICIN ANNEEEM!"
Eren takım arkadaşlarının yanına döndü ve onlarla tokalaştı.