Survivor panorama...
Program Mike'ın yorumlarıyla başladı.
"Kenny'nin Levi'a dediklerinden sonra Tweeter'da büyük bir hastag açıldı. Kenny'nin 'Fare kadar boyun var ama başarı tablosunda 1.sin' ifadelerinden sonra #LeviBoyunaDegilGucuneGuvenir hastagi baya bir gündemde sıralamada 1. sırada yer aldı."
Nanaba devam etti.
"Şuan finale gidecek olursa en büyük sms oyuna sahip olan Levi. Ama bir yandan Mikasa ve Eren'in de büyük bir sms oyu var."
"Ben hepsinin finale gideceğini düşünmüyorum. Nasıl olsa aynı takimdalar." Dedi Oluo bilir bir ifadeyle.
"Ama ileride takimlar olmayacak herkes tek olacak. Yani bu mümkün." Petra cevapladı Oluo'yu.
...
Bu akşam iki takimdanda iki kişi sms oyuyla adaya veda edecekti. Ve ardından ise takımlar birleşecekti.
Takimlardaki kişiler sms oyunun yapılacağı yere geldiler, meşalelerini bırakıp oturdular.
ardından ise Ymir Fritz sms sonuçlarını açıklamak için geldi.
"Eğer giden ben olursam bu bana yapılmış en büyük iyilik olur." Porco, Pieck'e fısıldadı.
"Bana daha büyük bir iyilik olur. Uzaklaş benden."
"Pek oyle istediğini sanmıyorum ama neyse. Gidersem sana bir sürü sms gönderirim Pieck."
"Senin gönderdiğin sms ten kalacaksam umarim elenirim."
konuşmayı birakmislardi cunku Ymir Fritz söze girdi.
"Açıkçası elenen isimler beni çok şaşırttı."
elenen isimleri okumaya basladi.
"Marley takımından başlayalım. İlk isim.. Bertholdt Hoover. Başarı tablosunda yukseklerdeydin ama yapacak birsey yok. Eğer başarı tablosunda ilk üçe girseydin dokunulmazligin olabilirdi."
"Ben kacinciydim ki?" Bertholdt sordu üzgün bir şekilde.
"4." Ymir ne yapacağını bilemez bir şekilde gülümserken Bertholdt mesalesini aldi ve arkadaşlarıyla vedalasip gitti.
"Evet. ikinci isim. Porco Galliard."
O an Porco ayağa kalktı ve kollarını yukarı kaldırıp. 'Yeey' diye bağırdı.
"Bekle beni bilgisayarım." Mesalesini almadan önce Pieck'i yanağından öpüp hızlıca oradan ayrıldı.
Geriye ise yanakları kızarmış bir Pieck bıraktı.
"Sıradaki Eldia takımı. İlk isim... çok şaşırarak söylüyorum.. Hange Zoe."
"NE!? O KADAR AKRABALARI TEMBIHLEMISTIM SMS ICIN! LUZUMSUZLAR!"
Eldia takimindakiler çok saskindi. Hange vedalasmasi gerektiğini anlayınca ayağa kalktı. Önce armin, Eren, mikasa, Jean ve en son Levi'a geldi.
"Buraya kadarmış Levi. ama kahve sözünü unutmuyorum. Sen döndüğünde ben ismarlayacagim."
"Sende diğerleri gibi bizi izlersin artık." Levi elinden geldiği kadar gulumseyerek söyledi bunu.
"Evet. hatta sizi izlemek için kocaman bir televizyon da alırım."
Hange, Levi'ı boğacak bir sekilde sarildiktan sonra oradan ayrıldı.
"Evet.. ikinci isim... Jean Kirstchein."
"Mikasa en çok seni özleyeceğim."
"Jean özledikçe fotoğraflarıma bakarsın artık."
Jean herkesle samimi bir şekilde vedalaştı ve oradan ayrıldı.
takımlar ise birleşmişti ve böyle bir başarı tablosu oluşmuştu.
1 Levi
2 Mikasa
3 Zeke
4 Reiner
5 Eren
6 Annie
7 Pieck
8 ArminBu bölüm hakkında yapılan yorumlar:
~ABI ANLAMIYROUM HANGE NASIL GUDER SURVIVOR BENIM ICIN BITMJSTIR BIDAHA IZLERSEM GOTUME KAZIK SOKSUNLAR. AQ AKRABALARI HUC BERMEMISLER BEN 10 TANE SMS BASTIM HANGEYE EN AZ.
~Porco lol hesabını yazsana vs atalım.
-Bak şuan yazdı.
-yazarım tabi. _Falconunmidesindeyim_139~Bertholdt, Armin den kat kat daha başarılı. armin in gitmesi gerekiyordu.
~aq Ben erwini özledim onu getirin ya
sikerim dokunulmazligi ben tassakli herifimi istiyorum~pieck çok hot.
~annie çok iui bakio düşüyorum bakışlara.
...