Reklamlar bitmişti ve program başlıyordu. Ekranlara Ymir Fritz göründü.
"Evet sevgili seyirciler.. tekrardan merhaba.. bugünkü bölüm çok önemli olacak herkes için."
"Çünkü büyük ödülü kazanan takım aileleri ile mesajlaşma yoluyla iletişim kurabilecekler."
"Ve bölüm başlıyor.."
•••
Marley adasını gösterdi kameralar. Reiner ve Zeke kamptan biraz uzaklaşmış odun topluyorlardı. Eh gece çok soğuk oluyordu. ateş yakmak en mantıklı çözümdü.
"Hey Reiner baksana." Zeke elinde tuttuğu dalı Reiner'a gösterip müstehcen şeyler ifade etti.
"Benimki ondan uzundur ama senin icin aynı şeyi dusunmuyorum."
Reiner konuştuktan sonra aşağıya baktı.
"Bu yenir mi?"
"Bilmem. ama bence bilmedigin-"
Reiner yiyecek olarak düşündüğü şeyi Zeke sözünü bitirmeden ağzına attı.
"Ah.. Sen bilirsin.."
•••
"Eren! senin kadar beceriksiz bir velet görmedim!"
Levi, kaşları çatık bir şekilde ateş yakmaya çalışan Eren'in yanına geldi. O sırada Mikasa topladığı odunları getiriyordu.
"Noldu?"
"Çadırın temizliğini hic beğenmedim. Tekrar yap."
Levi gidecekken topuğuyla kendini geri döndürdü.
"Ayrıcada o ateşi yakmayı bırak. Yapamıyorsun zaten. Hange'ye söylerim halleder."
"Ben yaparım!" Jean kendini beğenmiş edasıyla geldi.
"Eren bu işler icin uygun biri değil zaten Kaptan."
"Bana mı diyorsun at kafa?! Daha geçen gün kendi donunu yıkayamiyordun!"
Eren ayağa kalktı ve Jean'a diklendi.