SAVAŞMAK

344 39 53
                                    

"Eğer bugün de kaybedersek.. adadan biri gidecek." Eldia takımı üst üste iki yenilgi almıştı. Bugünkü oyunuda kaybederlerse bu akşam adadan bir kişi gidecekti.

"Ee Kaptan? Ne yapacağız?"

"Neden beni Kaptan olarak seçtiniz ki?" Levi sitem eder şekilde diğerlerine baktı.

"Kaptan Connie mi olsaydı?"

"Hey! Gayet de olurdum!"

"Kes çeneni başım ağrıyor zaten!"

Connie, Jean'a sinirlenmiş olacak ki Hange'nin hemen yanında duran deniz yıldızını ona fırlatmıştı.

"Hey! O benim yıldızımdı! Ne hakla atarsın!?"

"Ulan kelaynak şimdi bittin sen!" Jean ayağa kalktı ve Connie ile dövüşmeye başladı. Hange de Connie'ye saldırmaya başlayınca Armin onları ayırmak için araya girdi. Ama çok gürültü vardı.

Armin çok sinirlenip Jean'ı, Connie den uzaklaştırayım derken Jean'ı Eren'in üstüne itti. Eren ise Jean'ı geri ittirdi ve bu sefer ikisinin arasında bir kavga çıktı. Mikasa onlara bulaşmadan, konuşarak kavgayı ayırmaya çalışıyordu.

Bir yandan onlar bir yandan Armin, Connie ve Hange arasındaki kavga fazla uzamaya ve şiddetleşmeye başlayınca, Levi, önce Eren ve Jean'ı ayırmak için harekete geçmişti. İkisinin kafalarını birbirlerine vurup karınlarına birer tekme atmıştı. Daha sonra Connie'ye sıra gelecekken, kel kafalı çocuk başına neler geleceğini tahmin etmiş ve barınağın içinden kaçmıştı.

"Tamam gel buraya!" Levi'ın seslenmesi ile Connie geri geldi.

"Böyle mi oyun kazanacaksınız?" Levi sinirliydi ama bu konuda şiddet kullanmak istemiyordu. Konuşarak halletmeye çalışacaktı. Çünkü o takımın kaptanıydı.

"Bu adadan bu akşam biri gidecek olsa o kim olurdu?" Tek kaşını kaldırdı ve etrafına sorgulayarak baktı esmer adam. Hemen arkada, sakince uzanan Erwin konuştu. "Ben Connie'yi yazardım."

Survivor AotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin