Adadan giden ilk kişi

509 48 140
                                    

"Sayın seyircilerimiz! Hepinize iyi akşamlar! Bugünki tura geçmeden önce Marley adasını ziyaret edelim!"

Kamera açısı denizden adaya doğru bir yol aldı. Kamera açısına ilk giren kişi çubukla balık avlamaya çalışan Porco oldu.

Daha sonra ise biraz uzağında ona ne kadar saçma işler yaptığını söyleyen Pieck.

"Ben kaç sene hayatta kalma oyunları oynadım! Birşeyler biliyorum herhalde!"

Eh.. Porco boşuna e-sporcu değildi.

Daha sonra ise Reiner, Bertholdt ve Annie göz önüne çıktı. Üçlü oturmuş sohbet ediyordu.

Sonrasında ise geldiğinden beri aynı yüz ifadesini koruyan Yelena. Hiç bir tepki vermiyordu. Soğuk bir bakışla süzüyordu etrafı.

Denizin kıyısında yürüyen Onyankopon'dan sonra kumdan kale yapan Zeke öne çıktı kameralarda.

-Reiner Braun-

"Takım olarak ne kadar iyi olsakta bazen bazı kişilerin gitmesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten eleme konseyindede bunu belli edeceğim."

-Annie Leonhart-

"Şu aptal oyunlar hakkında konuşup başımı şişiriyor. En sonunda kolundan tutup döndüre döndüre denize fırlatacağım o olacak!"

-Yelena-

"Hiç kimse umurumda değil."

-Porco Galliard-

"Bilgisayarımı özledim!"

-Pieck Finger-

"Yelena ne kadar çekici olsada arada sinirimi bozmuyor değil."

-Zeke Jaeger-

"Adaya alışmaya başladım. Benim tek amacım var.. kazanmak. Babamı gururlandırmak...Gerisi önemli değil."

..

Daha sonra Eldia adası geldi kameralara. İlk önce horoz dövüşü yapan Connie ve Sasha, bir yandan onlara kızan Jean göründü.

Survivor AotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin