- 1 -

868 66 23
                                    

Göz yaşlarımı elimin tersi ile silerken oturduğum koltukta biraz daha geriye yaslandım ve göz yaşlarımın tekrar yanaklarımdan süzülmesine izin verdim. Silsem de hemen ardından yenileri akıyordu ama ben inatla tekrar, tekrar ve tekrar siliyordum. Öyle ki, artık göz altlarım tahriş olmuştu. Kalbimi açtığım insanlar yaralamıştı kalbimi, yarayı telafi etmek için döndüklerinde ise daha da büyük yara açmışlardı ve bu en kötüsüydü.

Bacaklarımı kendime doğru çekip küçülebildiğim kadar küçüldüm. Pencereden dışarıda yağan yağmurun dinlendirici sesini dinlerken ve damlaların tıpkı bir sanat gibi yer yüzüne süzülüşünü izlerken son defa kendime bir söz verdim.

Ne olursa olsun kalbimi bir daha insanlara açmayacaktım ve içeriye birilerinin girmesine asla müsaade etmeyecektim. Bu kim olursa olsun.

Ağlamaktan gözlerim ağırlaşınca ve uykum gelince olduğum yerde uyuya kaldım.

* 1 SAAT SONRA *

Telefonuma art arda gelen mesaj bildirimi ile uykumun en şirin yerinden uyandırıldığım için içten içe söverek telefonumu elime aldım ve kimin bu kadar ısrarla mesaj atabileceğini hemen öğrenmek için telefonumun kilidini açıp mesaj kutusuna girdim. Ardından gelen mesajı uykulu ve kısık gözlerle okumaya başladım.

05** *** ** **: Bu kadar üzülmene dayanamıyorum.

05** *** ** **: Kalbini kıranı parçalara ayırmak istiyorum.

05** *** ** **: Sen gülerken kalbimde çiçek bahçesi açıyor ama sen ağladığında ne oluyor biliyor musun? Kalbime kasvet çöküyor.

Mesajı idrak edebilmek için iki defa okuduğumda tek kaşımı havaya kaldırdım ve kim olabileceğine dair düşünmeye başladığımda aklıma ilk gelen kişi aynı zamanda da kalbimi parçalara ayırmış olan kişiydi.

Efe.

Sinirle ve bir yandan kuşku ile klavyede kısa bir mesaj yazmaya başladım ve ardından gönderdim.

Ronya: Efe?

Olamaz ya, ne haddineydi halen bana yazmak?

Kısa sürede cevap gelince bakışlarımı mesaj kutusuna tekrar odakladım ve mesajı okumaya başladım.

05** *** ** **: Ne Efe'si ya? Başlatma Efe'ne şimdi.

05** *** ** **: Ben sana kalbini kıranı parçalara ayırmak istiyorum diyorum sen bana Efe diyorsun. Efe değil mi zaten kalbini kıran senin?

Haklıydı.

Ronya: Peki, kimsin o zaman? Ve amacın nedir?

Numarasına göz gezdirdiğimde tanıdık bir numara olmadığına emin oldum.

05** *** ** **: Sence kim olduğumu söylemek istesem bu numara ile mi mesaj atardım yoksa kendi kimliğim ile mi karşına çıkardım? Lol.

Göz devirmemek için kendimi zor tutup profil fotoğrafına bakmak için uygulamaya giriş yaptım ve numarasını kaydettikten sonra herhangi bir profil fotoğrafı olmadığını görünce oflayıp numarasını geri sildim.

Ardından yabancı numarayı umursamayı bırakıp ve telefonumu bir kenara bıraktıktan sonra uykuma kaldığım yerden devam ettim.

AY SELAM FSŞŞSŞDŞ. BÖYLE BİR KİTAP İLE KARŞINIZDAYIM AKLIMDA HARİKA ŞEYLER VAR LÜTFEN DESTEK OLMAYI UNUTMAYIN YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ <3

instagram: rabiadursun98

tiktok: rabiadursun98





KABUS | YARI TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin