Част 22

40 1 0
                                    

Джимин: Трябва да си я върна не мога да живея без нея. -Гледаше снимка на Минхи.
Юна: Какво правиш скъпи? Още ли мислиш за онази Минхи? -Нахлу в стаята му и седна в скута му.
Джимин: Онази? Юна престани! Знаеш че обичам само нея. -Ядоса се и избута Юна от себе си.
Юна: Знам това но и ти не можеш без мен. -Усмихна се подло.
Джимин: Напротив мога ти ми се натрапи.
Юна: Ако не се оженим може родителите ти да станат мишки. Семейството ти се нуждае от моето защото сте в затруднено положение и може да загубите всичко.
Джимин: Това не е вярно. Лъжеш!
Юна: Явно нищо не знаеш. Ако не ми вярваш попитай родителите си.
Джимин: Напротив семейството ти иска всичко което притежаваме и защо когато сте много богати.
Юна: Е и това също е вярно. Винаги може още по богати да станем както и твоето семейство. Всички ще имаме полза те ще забогатеят а аз ще имам теб.
Джимин: Никога никога няма да притежаваш сърцето ми то е на Минхи.
Юна: Ах тази само Минхи, Минхи. -Ядоса се.
Джимин: Всичко се случи заради теб ти ме остави заради друг и си тръгна ако не беше се случило вероятно още щяхме да сме заедно.
Юна: И съжалявам. Но ти някога да си ме обичал?
Джимин: Вече е късно когато я намерих ти се появи да се пречкаш. И някога мислех че те обичам чувствах се наранен но истината е че никога не съм те обичал.
Юна: Наистина съжалявам няма да се повтори повече.
Джимин: Не ти вярвам.

При Ха Ън и Jaemin
Jaemin: Ти си още по-красива.
Ха Ън: Така ли? -Погледна го не знаеше какво се случва.
Jaemin: Трябва да ти призная нещо. Вече не мога да го крия.
Ха Ън: Какво е?
Jaemin: Аз и ти не сме брат и сестра.
Ха Ън: Лъжеш ние сме.
Jaemin: Да но не и кръвни аз съм ти доведен брат.
Ха Ън: Лъжеш!
Jaemin: Ако бяхме истински как бих могъл да те харесвам и това всичко тук би било грях.
Ха Ън: Не мога да повярвам на това. -Телефона и звънна.
Jaemin: Не вдигай. -Хвана и ръката.

При Субин
Субин: Кои сте вие и защо нахлувате така? -Стресна се.
Хората на Jaemin: Имаме да ти предадем нещо.
Субин: Какво е?
Хората на Jaemin: Jaemin каза да ти предадем че ако не оставиш Ха Ън ще пострадаш.
Субин: Не ме е страх и това няма да се случи.
Хората на Jaemin: Така ли? Ако ти е мил живота ще го направиш. -Опряха му нож.
Субин: Тя обича мен не него. Той насила ли ще я държи без тя да изпитва нищо към него. Ако я обича толкова ще я пусне. Аз няма да я оставя.
Хората на Jaemin: Не слушаш така ли? -Наръгаха го в корема и той се свлече на пода.

Преди няколко часа
Jaemin: Имам задача за вас. Трябва да заплашите Субин и го наранете ако отказва но не го убивайте. Че ако не се махне от Ха Ън ще пострада.
Хората му: Добре слушаме.

Сега при Субин
Бомгю: Субин какво се е случило? -Отиде при Субин.
Субин: Опитаха се да ме убият. -Едвам говореше а корема му кървеше.
Бомгю: Ще говорим за това друг път сега трябва да отидеш в болницата. -Опита се да го изправи но Субин отказа.
Субин: Обади се на Ха Ън и и кажи да дойде.
Бомгю: Нямаме време трябва спешно да отидеш в болница може да умреш.
Субин: Моля те искам да я видя.
Бомгю: Добре ще и се обадя. Не вдига.
Субин: Опитай пак.

При Ха Ън и Jaemin
Ха Ън: Добре. -Искаше да вдигне когато видя че Субин и звъни.
Jaemin: Да не прекъсва нищо този момент. -Но Бомгю продължаваше да звъни от телефона на Субин.
Ха Ън: Може да е спешно щом не спира да звъни. -Вдигна телефона.
Субин: Ха Ън, Ха Ън.. -Едвам говореше за това Бомгю взе телефона на Субин и говори вместо него.
Бомгю: Ха Ън трябва да дойдеш веднага. Субин е ранен и може да умре. Той настоява да те види.
Ха Ън: Какво? -Притесни се много и затвори телефона и стана от масата.
Jaemin: Къде тръгна. -Хвана я за ръката в опит да я спре.
Ха Ън: Той има нужда от мен. -Дръпна се от Jaemin и се качи в колата.
Jaemin: Пак този се опитва да ми се пречка. -Избута ядосано всичко което беше на масата.

Ха Ън: Субин тук съм. -Хвана и ръката.
Субин: Знаеш че обичам само теб.
Ха Ън: Не говори така ти ще живееш. Трябва да отидеш в болница. -Заплака но и се опита да го изправи.
Бомгю: И аз му казах че той е по важен но настояваше да те види. -Помага на Ха Ън за Субин.
Ха Ън: Благодаря че си до него.
Бомгю: Винаги той ми е като брат. Ако можех по-рано да дойда.
Ха Ън: Знам но вече се случи.

Love YourselfWhere stories live. Discover now