Джимин - Милото момче в училището и зубъра тормозен от всички. Един ден той ще направи своята трансформация която никой няма да познае. А и да не забравяме неговата тайна която ще крие от всички.
Джин - Милото момче в групата винаги готов да помогне и не се срамува в това да заговори момиче.
Юнги/Шуга - Плейбоят в групата мислещ се за най-секси и момчето на което не му пукаше какво се случваше щом поискаше нещо го получаваше.
Разбира се и другите от групата участват: Hoseok, Namjoon, Taehyung и Jungkook
Jinhwan/Jay - Той е в групата в известните в онази група в която са известни и богати Намджун, Хосеок, Таехьонг, Джънкук и по добрите момчета от групата на Юнги но не и по известни така за Jinhwan той е студено момче но с добро сърце което го крие от всички и се държи гадно с всички той обичаше да пие и да си наема проститутки с които той спеше мислеше че всичко му бе позволено защото бе един от най богатите в училище но когато някой го опознаеше което не се случваше често разбираше че той не е такъв за какъвто се предствавя че не е толкова лош.
Кихюн - Много богато момче може би по богат от Юнги и негов братовчед който живее в Америка родителите му имат хотели из целия свят, модна компания която е една от най известните и музикална компания държаща една от най известните американски изпълнители. Той един ден ще се премести в Корея и ще се присъедини в групата на Юнги.
Ча Ън У - Той е богато и лошо момче което се държи лошо с всички подобно на Юнги и ще е в неговата групичка.
Субин и Бомгю - Те са най-добри приятели и са с една година по малки от другите и са в по нисък клас. Те са в класа по изкуствата занимаващи се с музика. Те са сладките, отворените, позитивните и със самочувствие което имат и които имаха много свободен език на изразяване а това се хоресваше от всички. И не е тайна щом са в това училище са богати.
Сонг Минхи
Новото момиче в училище не богато момиче с тайни.
ЙоДжи
Единствената приятелка на Джимин и бунтарката в училището тя бе богата и мразеше двете групички от училището.
Юна
Богато момиче което харесва Джимин но и момиче с тайни които са забъркани с някой от класа на Джимин. Тя е доста нахална и се държи гадно с всеки който и попречи пътя готова е да направи всичко възможно за да постигне целите си.
Ха Ън
По малката сестра на Jinhwan тя ще е в класа при Субин и Бомгю. Характера и е весел, позитивен, обичаща всеки и всичко и най вече животните. Лесно се привързва а когато я наранят тя търпи болката дълбоко в себе си и остава момичето което е веселото и позитивното. Тя също така обича да експериментира със стила си и цветовете на косата си. Тя можеше и да е богата но не беше лигла не обичаше да се възползва от популярността на семейството си. (Инстаграма и ha_eunctzens)
Jaemin - Доведен брат на Jinhwan и Ха Ън и един от най-красивите в училището.
В последствие в фика ще вкарвам и други герои
Героите до сега: Jimin, Yoongi, Hoseok, Namjoon, Jungkook, Jin, Taehyung, Soobin, Beomgyu, Kihyun, Jinhwan(Jay), Ча Ън У(Cha Eun Woo) някой от тях ще бъдат вкарани в по нови частиКредит на корицата: sooyaa_aa
ESTÁS LEYENDO
Love Yourself
VampirosИсторията се фокусира върху Минхи, която е пуло вампир, но скрива тази тайна. Тя се премества в училище за богаташчета, където среща Jimin - красиво момче, което също е вампир и идва от богато семейство вампири. Те се влюбват един в друг, но трябва...