Джимин: Как можа да не ме познаеш. Да не познаеш твоят Джимин.
Минхи: Тогава защо не ми каза? Защо го скри от мен? Не вярвах че Джимин който познавах може да се държи така. -Разплака се.
Йоджи: Чакахме те да дойдеш а ти дори не ни каза кой си.
Джимин: Щях да ви кажа и исках но нямах възможност все се случваха разни неща.
Минхи: Само оправдания. Исках нашият Джимин който беше преди чаках да дойдеш но ти се промени толкова много.
Джимин: Ако бях онзи зубъра ти никога нямаше да погледнеш към мен. Но именно че сега съм такъв ти ме харесваш.
Минхи: Тук не си прав. Щях да те харесвам и преди. Но сега който си.. Искам си старият Джимин.
Джимин: Съжалявам но това не е възможно. Няма да се оставя всички да ме мачкат.
Минхи: Беше мил и добър а сега се държиш гадно.
Джимин: Може и да е така но не и към приятелите си не съм и никога не бих.
Минхи: Само това ли е което можеш да кажеш. -Тръгна си разстроена и плачейки.
Йоджи: Остави я разстроена е.
Eunwoo: Трябваше да и кажеш истината. Ако толкова я харесваш щеше да намериш начин. -Пипна го по рамото и си тръгна.
Йоджи: Дали след всичко ще сме още приятели? Ти се промени много излъга ни.
Джимин: Моля те да ми повярваш. Опитах се. Не исках да го крия.
Йоджи: Пожелавам ти щастлив живот с твоята приятелка. -Тя тръгна след Eunwoo.Минхи: Как можа той да постъпи така. Поне да беше ми казал. Аз толкова го чаках а той бил точно пред мен през цялото време.
Йоджи: Не се тревожи. Той ще осъзнае грешката си.
Минхи: Страх ме е да не го загубя като приятел.
Йоджи: Само като приятел ли?
Eunwoo: И двамата имате вина. Криете неща един от друг. Ако го харесваш защо не му кажеш? Бива ли да се измъчваш когато си с друг.
Йоджи: Не харесваш Jinhwan знам за това кажи за чувствата си на Джимин.
Минхи: Не мога той си има приятелка.
Йоджи: Приятелка ли? Коя да не е онази която го използваше преди?
Eunwoo: Да той ходеше с една преди. Ако е тя да не са и намеренията същите.
Йоджи: Какво искаш да кажеш? -Eunwoo я дръпна настрани за да не може Минхи да чуе.
Eunwoo: Докато ходеха заедно тя изневеряваше с Юнги.
Йоджи: С Юнги ли? Ако е спала с него означава че той ми е изневерявал с нея.
Eunwoo: Може би не трябваше да ти казвам.
Йоджи: Напротив. Благодаря че ми каза.
Минхи: Какво си говорите там?
Йоджи: Неща които се случиха в миналото. Не е важно. Той не беше ли се разделил с нея.
Eunwoo: Тя го заряза но явно се е върнала при него.
Минхи: Нищо не разбирам. Тя харесва ли го?
Йоджи: И ние не знаем смятаме че го използва.
Минхи: Ако е така защо още е с нея?
Йоджи: Не е наша работа те да си разрешават проблемите.
Минхи: Не е ли? Аз го... може би си права. -Искаше да каже нещо но си промени мнението.
Джимин: Не издържам. Минхи харесвам те и ми липсваш всяка секунда. -Нахълта в стаята целувайки я.
Йоджи: Ние ще ви оставим. -Eunwoo и Йоджи излязоха.
Минхи: Какво правиш? -Този път тя отвърна на целувката.
Джимин: Искам да сме заедно двамата. Да си моето момиче. -Продължаваше да я целува страстно.
YOU ARE READING
Love Yourself
VampireИсторията се фокусира върху Минхи, която е пуло вампир, но скрива тази тайна. Тя се премества в училище за богаташчета, където среща Jimin - красиво момче, което също е вампир и идва от богато семейство вампири. Те се влюбват един в друг, но трябва...