Джимин: Искаш да знаеш повече за мен? По добре не си бъркай носа където не ти е работа. Само ще ти кажа че съм нов в училището. -Взе си нещо от багажа и излезе.
Юнги: Няма да оставя нещата така ще разбера кой е. -Говореше си на себе си.При Таехьонг и Джънкук
Таехьонг се остави на целувката не знаеше какво чувства от една страна нещо му казваше че това не е правилно но от друга че го иска че му харесва и реши да действа но за момент се осъзна и стана от Джънкук.
Таехьонг: Не може така не е правилно.
Джънкук: Защо да не е? Знам че и ти го искаше.
Таехьонг: Не е вярно! И не ме притискай.
Джънкук: Объркан си знам. Може би ти трябва време за да осъзнаеш чувствата си.При Минхи и ЙоДжи
Отидоха на онова място от което се виждаше плажа и отново видяха Кук и Тае но този път да се целуват за тях не беше проблем приеха го и продължиха да вървят.
ЙоДжи: Сладки са. -Продължи да говори на Минхи но тя се беше замислила и не обръщаше внимание.
ЙоДжи: Минхи чуваш ли ме? Къде си?
Минхи: Бях се замислила. Но когато онова момче като ме прегърна се почуствах странно всякъш го познавам а сърцето ми се разтутпя много бързо.
Йоджи: Влюбила си се.
Минхи: Но как? Не е възможно това аз дори не го познавам.
ЙоДжи: Не ти трябва да го познаваш за да се влюбиш. -Докато се прибираха в хижата по път срещнаха някого.
Jinhwan: Здравей! -Подари и една роза.
Минхи: Здравей и благодаря за розата.
През това време когато тъкмо щеше да мине покрай тях ги видя в деличината скри се и гледаше какво става. Той не знаеше че Jinhwan я харесва и си помисли че и Минхи го харесва.
Йоджи: Да те питам Jinhwan харесваш ли Минхи?
Минхи: ЙоДжи! -Леко я бутна от притеснение.
Jinhwan: Не няма проблем за въпроса. Да харесвам я влюбен съм в нея. -Хвана я за ръка. Минхи се изчерви когато я хвана за ръката. Беше объркана.
Минхи: Аз.... Такова... -Той я прекъсна като я целуна.
Jinhwan: Сега харесваш ли ме?
Минхи: Да! - Не беше сигурна в отговора си но какъвто и да беше той щеше да се съгласи не искаше да го нарани.
ЙоДжи: Сега гаджета ли сте? -Не знаеше какво се случва нещата станаха прекалено бързо.
Jinhwan: Не знам ако тя поиска. Минхи искаш ли да дойдеш с мен на партито?
Минхи: Искам ще дойда с теб. Но няма ли да те е срам от мен?
Jinhwan: Не няма да крия повече чувствата си към теб нека всички разберат -Jinhwan и даде бърза целувка и си тръгна.
Джимин през целия разговор разбра че тя харесва Jinhwan което можеше и да не е точно така и се чудеше имаше ли смисъл да се бори за нея като е влюбена в друг но нещо му казваше да не се отказва и да се бори а дали ще го направи?След няколко часа на партито
Всички вече бяха там а последни влязоха Минхи и Jinhwan заедно което това прикова погледи към тях всички бяха изненадани че ги виждат заедно тъй като Jinhwan беше един от най богатите и известните в училището не очакваха да се хване с бедно момиче които почти никой не харесваше.
Намджун: Вие гаджета ли сте?
Jinhwan: Да ние сме заедно. -Не можеше да отрече защото изглеждаше точно така а и всички си мислеха че са.
Джънкук: Защо не ни каза?
Jinhwan: Мислех че няма да ви е приятно да разберете че харесвам не известно и богато момиче.
Намджун: Напротив нали за това са приятелите за да се подкрепят. А и тя изглежда свястно и добро момиче. Докато момчетата си говореха Минхи отиде при ЙоДжи.
ЙоДжи: Е как е да си гадже с известен?
Минхи: Не знам. Не мога да го почувствам.
ЙоДжи: Ти не харесваш Jinhwan а онова момче от по рано?
Минхи: Май ме познаваш повече от мен самата.
Джимин беше седнал на бара и наблюдаваше през цялото време Минхи. Когато ЙоДжи се отдалечи от Минхи Джимин забеляза как Юнги ходи след ЙоДжи и се усети че нещо крои. Юнги взе телефона на ЙоДжи без да се усети написа едно съобщение до Минхи през нейния телефон и го изтри съобщението след това върна телефона и се отдалечи от ЙоДжи. Там пишеше *Ела на нашето място* Когато Минхи видя съобщението доста се очуди защо искаше да се видят но тръгна натам и без да се усети Джимин тръгна след нея като той подозираше че може би нещо ще се случи. Когато Минхи пристигна на мястото нямаше никой а и бе тъмно мястото бе онова в което беше мега високо и стръмно а от него се виждаше океана. Тя много се уплаши когато не видя Йоджи и в същия момент някой я бутна.
ESTÁS LEYENDO
Love Yourself
VampirosИсторията се фокусира върху Минхи, която е пуло вампир, но скрива тази тайна. Тя се премества в училище за богаташчета, където среща Jimin - красиво момче, което също е вампир и идва от богато семейство вампири. Те се влюбват един в друг, но трябва...