Част 17

71 3 0
                                    

Отидоха в стаята му той беше доста пиян. Нямаше равновесие и падна на леглото над Юна. Въпреки че Юна знаеше че той е пиян не направи нищо дори остана така. Той я целуна обгърна я страстно. Тя го остави да прави каквото поиска с нея искаше го. Те го направиха. Юна бе много щастлива от този факт въпреки че се е възползвала от състоянието му не и пукаше.

През това време в стаята на родителите на Джимин
Бащата: Мислиш ли че сгрешихме да омъжим сина ни за смъртна.
Майката: Не е грешка тя обича сина ни а и ще имаме полза от това Джимин ще има дял от тяхната фирма.

На сутринта
Джимин: Какво е станало тук? -Събужда се с махмурлук и оглеждайки стаята. Вижда че Юна спи до него и то голи се изплаши да не са правили нещо. Да направиха го не бе грешал.
Юна: Добро утро скъпи.
Джимин: Добро утро ли? Кажи ми какво е станало?
Юна: Ти и аз го направихме.
Джимин: Това е невъзможно!
Юна: Възможно е ти го започна целуна ме е и се стигна до секс.
Джимин: Не може да съм го направил трябва да съм се побъркал. Юна знаеш ли трябва да си ходиш. -Даде и дрехите които бяха на пода.
Юна: Няма ли да отидем заедно да ни видят всички?
Джимин: Не и ме остави. -Беше объркан и ядосан заради това което се случи.

В училището
Минхи: Къде е Джимин? -Оглеждаше наоколо.
Йоджи: Не знам би трябвало да е тук. Попринцип той никога не закъснява.
Минхи: Ще отида да го потърся.

Юна: Ето те закъсня.
Джимин: Е и?
Юна: Хайде да влизаме в класната стая. -Хвана го за ръка и го заведе в класната стая Минхи видя това и се разстрои разбра че той е с Юна което не бе така грешала е.

Йоджи: Джимин...
Юна: Разкарай се и не ни пречи.
Джимин: Не крещи на приятелите ми! -Стана от стола и се ядоса.
Юна: Как може да защитаваш една...
Джимин: Спри не искам да те слушам повече.

Jinhwan: Минхи какво има? -Видя я да плаче когато се запътваше към класната си стая.
Минхи: Може би съм грешала заблуждавах се.
Jinhwan: Разкажи ми. -Прегърна я.
Минхи: Не знаех как да ти го кажа но аз и Джимин се събрахме а днес го видях с гаджето му. Той ме е лъгал.
Jinhwan: С Юна ли те замени.
Минхи: Откъде знаеш?
Jinhwan: Видях я на екскурзията. Тя ми каза че са се събрали но не знаех че става дума за този Джимин не го познах беше толкова различен.
Минхи: Вече не ме интересува той толкова много ме нарани и излъга.
Jinhwan: Не се тревожи аз ще съм до теб. Още ли сме заедно.
Минхи: Да! Искам да види че не може да ме лъже повече. А и истината е че наистина те харесах още преди да разбера че това е Джимин но не знам какво ми стана но се излъгах. 

Love YourselfOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz