Когато Джин дойде при мен ме попита
-Добре ли си? -Хвана ми нежно кръка.
-Защо се държиш мило с мен? Не ме ли мразиш? -Той бе различен от останалите в групата беше мил и добър отличаваше се макар и всички да го мислят за лош и това е само защото Шуга е такъв и той покрай него.
-Ами има ли значение това? По важна си сега ти. Трябва да отидем до сестрата.
Неочаквано от моя страна но Джин ми помогна заведе ме при сестрата а след това дойде разтревожено ЙоДжи а с нея бе Джимин зарадвах че ги виждам но тя се изненада да ме вижда с Джин а за мен бе още по голяма изненада за държанието му към мен.-Как си Минхи? -Попита разтревожено ЙоДжи.
-Добре съм няма ми нищо. -Опитах се да я успокоя.
-Но ти кървиш! Онзи идиот пак ли е виновен? В това учичище само отрепки има.
-Не спокойно. -Исках да спре да се тревожи за мен но ми бе приятелка разбирах я.
-Ще отида да гоо... -Ядоса се докато не я спрях.
-Недей няма смисъл ще се оправя аз.
-Както искаш но следващия път няма да оставя нещата така. -Обади се ЙоДжи
През цялото време като си говореха Ча Ън У беше на съседното легло и подслушваше разговора.
Тъй като и двете групички мразеха ЙоДжи се засягаха от думите и. Ън У беше с наранен крак и едвам ходеше но се изправи и се опита да се преструва че нищо му няма.
-Чух те какво каза. -Ядосано каза на ЙоДжи.
-Въобще не ми пука дали се обиждаш или не. -Каза гордо ЙоДжи.
Ън У се опита да и посегне когато не издържа и падна от болката.
-Дали да не му помогнем. -Стана от леглото си Минхи и отиде при Ън У.
-Остави го нека се гърчи в собствената си болка. -Не и пукаше какво ставаше с Ън У тя го мразеше и той нея.
-Не ме докосвай и се махни от мен. -Ън У избута Минхи от себе си ядосано.
През това време Шуга минава покрай медицинския кабинет и чу какво каза Ча Ън У бе впечатлен как се държеше с момичетата защото и той самия ги мразеше. Но бе разочарован от Джин и се зачуди защо бе с тях и то се държеше мило с тях.
Минхи, Джимин и ЙоДжи си тръгнаха и оставиха Ън У а той беше гневен.
-Какво ме гледаш? Мислиш ли че Шуга ще е доволен като разбере какви ги вършиш. -Обърна се към Джин
-А теб какво те интересува нали го мразиш? -Каза Джин.
-Теб трябва да те интересува повече защото като изхвърчиш от групичката му никой няма да те иска. -Искаше да засегне Джин но не се получаваше а Шуга слушаше разговора.
-Като изхвърча тъкмо ще мога да се присъединя в твоята група. -Каза шегувито Джин.
-А нали знаеш кой е там аз и ще стане ада за теб ако го направиш. -Заяви му Ън У.
-Не ми пука ще си правя каквото искам и не ме е страх от никой. -Остави Ън У сам и си тръгна.
Минхи и приятелите и тръгваха към класната стая докато тя не се блъсна в някого.
-Сляпа ли си или какво не виждаш ли кой е пред теб? -Jinhwan я бутна с пръст по челото и тя падна на пода.
-Трябва да им се опълчиш а не да им се оставиш да те мачкат -ЙоДжи прошепна на Минхи а Минхи се опита да направи нещо да се защити но не можа не и даде сили.
-Не можеш ли? Така си и знаех каква си смотла и бъзливка. -Като каза тези думи си тръгна.След два дена
Минхи работеше в един бар защото и трябваха пари тя не бе богата и трябваше някак да си изкарва прехраната. Тя в бара работеше като сервитьорка един ден Jinhwan дойде в бара с обичайните си занимания да се натиска с проститутки. Докато Минхи работеше в бара дойдоха едни клиенти да искат проститутки но в един момент решиха че искат Минхи която бе само сервитьорка а не проститутка настояха да е тя а Jinhwan видя случващото се гледаше какво става а Минхи отказа но те я дръпнаха към себе си тя се дърпаше и избяга от тях а те я настигнаха и я притиснаха към една стена започнаха да я изнасилват но точно в този момент дойде Jinhwan и ги удари за да я защити но те бяха повече и го биеха започнаха да го налагат с твърди предмети а по него се стичаше кръв.
أنت تقرأ
Love Yourself
مصاص دماءИсторията се фокусира върху Минхи, която е пуло вампир, но скрива тази тайна. Тя се премества в училище за богаташчета, където среща Jimin - красиво момче, което също е вампир и идва от богато семейство вампири. Те се влюбват един в друг, но трябва...