همشون توی اتاق سوهو جمع شده بودن، لوهان همچنان گوشه ی اتاق نشسته بود که سوهو به سمتش رفت.
_ چرا این جا نشستی.. نگران نباش کسی نمی تونه بهت آسیب بزنه.
لوهان سرش رو به نشونه ی تفهمیم تکون داد.کای به کیونگسو نگاهی انداخت.
+ بهتره ما بریم، تا یه مدت همه جا در امانه.
کیونگسو هم تایید کرد و همراه کای از اتاق خارج شدن.چانیول نگاهی به بکهیون انداخت.
_ من اجازه ندارم تو رو توی اتاقم نگه دارم.
اما نگاه بکهیون روی لوهانی بود که میتونست بفهمه به شدت ترسیده.
+ می دونم..من بر میگردم توی خوابگاه خودم، یه خورده پیش لوهان بمونم میرم.
چانیول هم تایید کرد و از اتاق خارج شد.همین که بکهیون به لوهان نزدیک شد، صدای در و پشت سرش سهون اومد..بکهیون برای چند لحظه ترسیده به در اتاق نگاه می کرد.. ایده ای نداشت چی کار کنه تا اینکه لوهان به سرعت به سمت تخت رفت و ملافه رو کنار زد و به بکهیون اشاه داد تا بره زیر تخت.
بکهیون وقت رو تلف نکرد و خودش رو زیر تخت سر داد. و سوهو هم در اتاق رو باز کرد.که سهون وارد اتاق شد.
_ چرا در اتاق رو باز نمی کنی.
+ داشتم لباسم رو عوض می کردم.
لوهان ترسیده از دیدن سهون به دیوار پشت سرش چسبید..سهون نگاهی به لوهان انداخت.
_ بهتر شدی؟
لوهان سرش رو به نشونه ی بله تکون داد و زمزمه کرد.
+ قسم می خورم که من قصدی نداشتم .. فقط دنبال یه چیزی بودم..خواهش می کنم بلایی سرم نیارین..من هر کاری بگین انجام میدم.
_ کاری باهات ندارم پسر جون..فقط پرسیدم خوبی یا نه؟
سهون نگاهی به سوهو انداخت.
_ شنیدم کولاک کردی ، تو ، کیم کای و پارک چانیول..
+ چه زود همه چی پخش میشه.
سهون بار دیگه به لوهان نگاه انداخت.
+ برات جبران می کنم، بقیش با خودم..
سوهو نگران از حرف سهون قدمی به جلو گذاشت.
_ اون هنوز بچست سهون.
+ میدونم ولی به کریس قول دادم خودم حلش کنم..ولی حتی نفهمیدم چرا این جاست؟
_ سهون..اون بچه دنبال برادرشه که فکر می کنه توی این بانده.
+ از این به بعد پیش من میمونه.
_سهون..
سهون کلافه نگاهی به سوهو انداخت.
DU LIEST GERADE
⛓كالتين⛓⚰️
Action♚"he'd forgotten the name he'd been given, but it made no difference. He had only one name now: Death, devourer of worlds." ♔"او نامی را که به او داده بودند فراموش کرده بود، اما هیچ تفاوتی نداشت. او اکنون فقط یک نام داشت: مرگ، بلعنده دنیاها. ❌اسمش ک...