ѕαηα ѕσяυ ѕσямαк ιѕтιуσяυм {2}

496 21 20
                                    

νιℓℓιαη şαякıѕıηı ∂ιηℓємєηιzι тανѕιує є∂єяιм ℓιηк : https://m.youtube.com/watch?v=ghpn99s8I-U&t=0s





Telefon'u karıştırırken kapıyı biri çalmıştı. Herhalde Amerika gelmişti. Sinirinden ters takla atıp evime girip beni öldürebilirdi diye düşünüyordum ama kapıyı tıklaması ile o kadarda sinir olmadığına ikna oldum. Yavaşça yerimden kalktım ve o soğuk havada kapıyı açmaya gittim. Kapı artık kırılacakken kapıyı açtım ve gözlerime inanamadım. Amerika yerine Rusya vardı ve 'içeri al aq' yüzü vardı. Ben içeri alacakken ne yapacağımızı cevapladı

"Amerika söyledi sen birşey diyecekmişsinde. O yüzden geldim"

Derin bir nefes alıp verip konuştum

"Seni ben çağırmadım? "

Aslında bende şaşırmıştım ama ifade etmiyordum. Rusya benden daha fazla şaşırmıştı.

"Nasıl yani? Sen çağı-"

"Amerika işte, Amerikan oyunları ne yapabilirim"

Telefonumun ekranını açıp şifremi kırdım ve mesajları gösterdim

"Tartışmıştık da ondan dolayı yapmıştır"

Elimden telefonumu kaptı ve biraz inceledi. Yüzünde şaşırmış ve komik birşey görmüş yüzü vardı. Ondan telefonumu istedim ama vermeyince iyimser davranmayıp telefonumu kendi göğsüme çekip onun elinden aldım. Bana o yüzü atıyordu ama tabiki çokda takmadım.

"Ben burada mı kalacağım Türkiye? "

Bunu aslında düşünmemiştim ama misafir diye onu boş bırakmıyacaktım.

"Ah oh özür dilerim fark etmemiştim de gel geç evime"

Bana trip atarak eve girdi ve ardından kapıyı kapattım. Evi bildiğinden dolayı oturma odasına girdi ve kendini oturaklara attı. Bende mutfağa gidip yemek atıştırma veya içecek şeyler almak için mutfağı dağıttım. En sonunda aradığım şeyi bulmuştum. Birazcık atıştırma bulunca mutfaktan çıktım ve oturma odasına gittim ve onun yüzüne atıştırmaları attım. Küçük bir iniltisi çıkarsa bile ona vurmaktan kaçınmazdım. Bende onun önündeki oturma oturdum ve sordum.

"Konuşmayaçak mıyız? "

Yere boş boş bakan gözlerini bana doğru çevirdi ve gülümseme ekledi o yüzüne

"Yok konuşacaz ama ne hakkında? "

Nefes aldım ve sordum

"Bak ben hayla anlamıyorum niye Ukrayna'ya saldırdın? Merakımdan soruyorum"

Yüzündeki gülümseme kaybolmuş yerine değişik bir yüz eklemişti

"Beni zorladılar. Yanımda bir Nato (Otan) üyesi görmek istemiyorum. Heryer NATO üyesi kaynıyor ve babam bunu hiç istememişti. "

Aslında bende zorunlu girmiştim NATO ya. Sovyet toprak istemesi üzerine bende vermeyip güvencem için girmiştim. Ama şuan çıksam ondan daha büyük sorunlarım olurdu. O yüzden şuan çıkma gibi sorunum olmadığını hissediyorum. Oda devam etti

"Aslında benim güvencem için saldırdım ama beni Nazi Almanyasına benzetiyorlar ve bu beni sıkıyor. Aslında ben değil Ukrayna suçlanmalı!! "

Bağırıyordu. Olsa tabi bende bağırırdım ama bu onun suçu değildi. Yani biz öyle anlıyorduk. Gerilimi azaltmak uğruna atıştırmalıkları gösterdim ve farkedince eline birini alıp ambalacını tutup iki yana çekip üstünü yırtı ve eline aldı. Sonrada yemeye başladı. Aslında bende yerdim ama şuan canım çekmiyordu. Onun yiyişini izlerken oda bana bakıyordu. Binevi birbirimize bakıyorduk ve ölüm sesizliği bizi sustur muştu. Sohbeti ben başlatacaktım.

"Aslında seni anlıyorum.. Bu kıbrıs harekâtındada olmuştu. Türkler için başlatmıştım ama suçu bana atmışlardı. Sende bunun aynısını yaşıyorsun"

Aslında haklıydım. O olay yüzünden nefret edilmiştim ama çokta umrumda değildi. Ardından Rusya konuştu

"Sana birşey sormak istiyorum Türkiye.. "

"evet? "











"İkimizde aynı şeyi yaşadıysak...... "



































"İкιмιz∂є σятαк σℓαℓıм νє σηℓαяα уαкℓαşмαуαℓıм ηαѕıℓ ƒιкιя? "

"İкιмιz∂є σятαк σℓαℓıм νє σηℓαяα уαкℓαşмαуαℓıм ηαѕıℓ ƒιкιя? "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
єηgєℓℓєя (яυѕкєу ) \devam etmecek/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin