нαѕтαℓıкℓαя {6}

356 20 8
                                    

( ℓüтƒєη "нαzıяıм" α∂ℓı вöℓüмü σкυуυρ öуℓє вυ вöℓüмє gєℓιη. υηυтмυş σℓαвιℓιяѕιηιz) 

Çok saçma oldu Ó╭╮Ò ve ic3peak şarkı çıkarmış la


Türkiye'nin gözünden

Hazırım gibi hissetmiştim ve bir an söyledim. Bana bakıyordu ve bu çok korkutucuydu. Sanki beni 'suçlu' buluyordu. Göz bebeklerim küçüldü ve sanki panik geçiriyor muşum gibi bir duyguya kapıldım. Herhalde Rusya bundan haberi yoktu. Bir an ölecekmiş hissine kapıldım ama bu "hastalıktan" haberim yoktu. Rusya anlamış gibi "iyi misin? " diye sordu. Nasıl diyebilirdim ki? Ona tutunmaya çalıştım ama elimi bile kaldıramadım. Sonrasını hatırlayamıyorum.... 

Rusya'nın gözünden

Türkiye çok değişik duruyordu. Sanki cin görmüştü. Bana sadece bir kelime söylemişti "H-hastane" bend3 onu tutarak dışarı çıkardım. 

/zaman atlaması çünkü saçmalarım diye korkuyorum/

Onu hastaneye götürmüştüm. Anksiyetesi olduğunu öğrendiğim an odasına girmiştim. fenalaştığından o hastane yataklarında duruyordu. Ona hastalığını söyledim ve yanındaki oturağa oturdum. 20 dakikaya kadar burada duracağımız söylendi ve sonra gidecektik. Hayla ona inanamıyorum, kendisi niye hastaneye gitmiyordu ki? 2 kere geçirmiş ve ilkinde az kalsın ölüyormuş. Herneyse bu beni ilgilendirmez. "sen niye hastaneye gitmiyorsun ki? " türkiye beni tersliyerek "bundan sanane? Belki başka bir nedenle? "  Herhalde tartışma başlamıştı. "Sabrımı taştırıyorsun Türkiye.. " Türkiye göz devirerek "bunu sonra yapalım lütfen, hem burada olmaz. " bende ters bir kafa sallama ile Tartışma bitmişti. 20 dakika olunca doktor geldi ve çıkabileceğimizi söyledi. Türkiye üstünü değiştirmek için beni kovdu ve kapıyı kapatmamı söyledi. Yaptığımda 2 dakika bekledim ve geldiğinde hastaneden çıkmak için yürüdük. Hastaneden çıkınca Türkiye bana sordu " niye beni hastaneye getirdin ki? Nefes alınca geçiyordu." "lütfen başlatma Türkiye.. " tartışarak arabaya doğru gelmiştik bile. Arabaya binince bende bindim ve arabayı benim eve sürdüm. Birkaç imzalama işi vardı o yüzden sürüyordum. Bunu tartışırken söylemiştim ve oda tamam demişti. 

30 dakika sonra


Evimin kapısının önündeydik. Kapıyı açmak için elimi cebime sokup anahtarı alınca kapıya soktum ve çevirdim. Kapı açılınca ilk önce Türkiye girdi ardından da ben girdim. Kapıyı kapatığımda onu salona götürdüm ve kağıtları ve kalemi aldım. Salondaki masayı aldım ve önüne koydum. Kağıtları ve kalemi koydum. Onun okuması için çekildim ve okuyunca imzalayıp bana verdi. Kağıtları televizyonun yanındaki masaya koydum ve salona geçtim. Birazcık konuşmaya başladık. Dedikodular mı desen yoksa hikaye mı anlatıyor desem inanmazsınız. 2 saat geçince kalkmak için kalktı ve onu geçirmek için ayağa kalkıp ön kapıya kadar eşlik ettim. Dışarı çıkınca kapıyı kapattım ve yüzümde gülücükler oluştu. Sonunda Türkiye'yi kendi tarafıma birazcık çekebilmiştim. Odama gittim ve üstümü ddeğiştirmeden yatağa atladım. Yarın ne güzel olacak acaba. Amerikanın yüzünü görmek istiyorum hahaha. 

Kısa oldu ama konu bulamadım yazılacak (இдஇ; )


єηgєℓℓєя (яυѕкєу ) \devam etmecek/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin