(Madde kullanımı vardır (sigara,alkol gibi şeylerde kullanılır ve burada sigara ve belkide alkol vardır))
Aradan 1 saat geçmişti ve herkes şuan çok yorulmuşlardılar. Birleşmiş Milletler bunu anlamış olsa gerek ki 1 saat ara vermişti. Azerbaycan ile sohbet ediyordu Türkiye. Rusya ise çin ve kuzey kore ile sohbet ediyordu.
(Türkiye'ye dönüyoruz)
Türkiye,Azerbaycan ile sohbet ederken bir konu açıldı. Türkiye konuyu başlatan oldu "biliyor musun Azerbaycan,biz küçük iken sen,benim ayağıma bile denk gelmiyordun. Fotoğraf çekerken bile çok komik oluyordun" dedi ve gülmeye başladı. Azerbaycan ise onun gülmesine sinir olmuştu ve o yüzden ona açılmayan bir yumruk atmıştı. Türkiyenin kahkahaları dahada artmıştı. Azerbaycan uflayatak kutlayarak onu susturmaya çalıştı, ve olduda.1 dakika sonra Türkiyenin kahkahaları durmuş ve gözündeki yaşları temizlemeye çalışan bir Türkiye olmuştu. Birkaç saniye ormana bakan Azerbaycan, Türkiyenin cebinden birşey çıkardığında ormana bakmayı bırakmış ve şarkın gözler ile Türkiyenin elindeki 'sigara kutusuna' bakıyordu. Azerbaycan kısık sesle sordu "yasak degil miydi sigara?" Türkiye ise başını 'hayır' anlamında salladı ve bir çakmak çıkardı. Azerbaycana sordu "istiyor musun?" Azerbaycan ise "hic denemedim ki?" Diye cevapladı. Türkiye ise bu sefer Azerbaycana şaşkın gözler ile bakıyordu. Türkiye tekrardan sordu "y-yani denemek ister misin işte?" Azerbaycan biraz düşündü taşındı, ardından evet diyerek bir dal aldı. Azerbaycan, Türkiye' yi izliyordu, Türkiye ise çakmak ile sigarayı yakmaya çalışıyordu. Sigarayı ağzında döndürerek yaktı ve içine çekti. Sigarayı elinin serçe ve orta parmağı ile tutarak ağzından sürükledi ve dışarıya üfledi. Çikan dumanlar ile rahatladı Türkiye. "İlk defa içtiğim zamanları hatırladım bir an." Dedi türkiye. Ardından beyaz ışık ve zaman gerilemesi
1923 yılı
Bir köprüdeydiler Türkiye ile Sovyet. Sovyet kontrolunde olan Azerbaycan, o zamandan birkaç dakika önce, işinin çıkması ile oradan ayrılmıştı ve o ikiliyi yalnız bıraktı. Sovyet cebinden bir kutu çıkararak dışındaki kapağını açtı ve oradan küçük bir dala benzeyen birşey çıkardı. Diğer cebinden ise bir kibrit kutusu çıkardı ve kibriti yaktı. Dala benzeyen birşeye yanan kibritti onun önüne bastırdı, ardından bir duman çıktı ve kibriti sallayarak söndürdü. Ağzına götürdü ve içine çekti. Bunu izleyen Türkiye, dala benziyen şeyin ne olduğunu bilmiyordu. Daha 12-13 yaşındaydı kendisi. Sordu Türkiye "şey... o nedir?" Dedi. Sovyet şaşırmıştı ama sonra anlayarak söyledi "aaa gercekten bilmiyor musun Türkiye? Herneyse bu sigara, insanlarin ve hatta ulkelerin bile içini bununla dökebildiği bir icat. Zararlı ama tadı hoş" dedi. Ardından sordu "denemek ister misin?" Türkiye biraz düşündü ve basını 'evet' anlamında salladı. Sigara kutusunun kapağını açtı ve sigarayı türkiye'ye uzattı. Türkiye ise elindeki sigarayı aldı ve inceledi. Çok değişik gözüküyordu sigara adlı dala benzeyen bir eşya gibiydi. Kibrit yakma sesi ile kendine geldi türkiye. Kibriti onun elinden aldı ve gördüğü maddeleri yapmaya başladı. En sonunda yakmayı başarmıştı. İçine çekti ve ilk ofiste öksürmeye başladı. Ardından söylendi "öhm bunun neresi hoş acaba Sovyet?" Sovyet ise cevapladı "sonra seviyorsun Türkiye. Ilk defa denediğinden dolayı olabilir mi?" Türkiye 2 defa denedi ve biraz iyileşmeye başlamıştı.
/////////////////////////
1 saat sonra Birleşmiş Milletler ile kalkan ülkeler,yola koyulmuşlardı bile. Yol çamurluydu ve herkesin ayakkabısını 1 saniyede kirlenebiliyordu. En sonunda bir yer bulabildiler ve oraya yerleştiler. Herkes tek kalacaklardı ve o yüzden büyük bir yer seçmeleri gerekiyordu. Birleşmiş milletler eşyaları vererek herkesi çadırlara götürdü ve dinlemelerini söyledi. Bu yüzden herkes çadırlarına girmişti. Türkiye ise bir kitap okuyordu. Kitabın adı "geleceğin günleri" idi. Kitabın 52. Sayfasını tam bitirecekken çadıra kuzey kıbrıs girmişti. Kuzey kıbrıs türkiye'ye "özür dilerim ama, Birleşmiş milletler cağırıyor herkesi" dedi ve çadırdan ayrıldı. Türkiye,elindeki kitabı bırakarak çadırı terk etti. Herkes birleşmiş milletlerin etrafında daire oluşturarak bekliyorlardı. Türkiyenin eklenmesi ile konuşmaya başlanmıştı.
"Hepinize merhabalar. Bir etkinliğimiz olacaktır. Bu etkinlikte ikişer grublar kurularak silah çalışmaları yapılacaktır. Grublarınız rastgele seçilmiştir ve düşmanlar düşebilir. Grublar şöyle; Amerika ile sırbistan
Arnavutluk ile suriye
Azerbaycan ile suudi arabistan
Rusya ile Türkiye
Belarus ile Ukrayna
Yeni zelanda ile güney kıbrıs
Kuzey kıbrıs ile Amerika(Vb.)
Olacaktır takım arkadaşlarınız ile durun lütfen "Şansa Türkiye ile Rusya aynı takıma gelmişlerdi. Azerbaycan suudi arabistan ile nasıl denk geldi ise şansız demekki. Türkiye, rusyanın yanına geçip bir sohbet başlattı "hey, şansa bak aynı takımdayız" dedi. Rusya ise "Evet şansa bak." Diye söylendi. Türkiye rusyaya sordu "yüzun sirke satıyor bakıyorumda. Sorun ne?" Rusya ise anlamamış gözler ile Turkiyeye bakıyordu. Ardından atıldı "yani moralin bozulmuş demek istedim" diye düzeltti Türkiye. Rusya ise "hayır moralım bozuk falan değil, normal tipim bu" dedi. Türkiye haykırdı "aynı babansın ya, babanda böyleydi morali bozulunca fark ettirmemek için kendini bile öldürebilirdi. " rusya ufladı "bana bahsetme şu adamı Türkiye " Türkiye kahkaha attı "ondan hayla mı nefret ediyorsun acaba?" Rusya kafa salladı "onun bana neler yaptığını hatırlamak istemiyorum" ortam endişeye dönüşmüştü ve bu rahatsız ediyordu "herneyse konuyu değiştirelim" diyerek sustu ve birleşmiş milletleri dinlemeye başladı. Birleşmiş milletlerin dediğine göre,herkes tabanca alıp gösterilen noktalara atış yapacak ve takımına puan kazandıracak. Puanı en fazla olab takım kazanacakmış.
Burada bırakıyorum. Hasta olduğumdan dolayı bugün okulla gitmiyorum. Zaten 2 günlük bir rapor almıştım. Kısa olduğunu biliyorum ama konu hastalıktan dolayı gelmiyor. Ukrayna savaşından sonra bide Tayvan gerilimi geldi ya o değişik biraz. Herneyse 1 yıl sonra görüşürüz 👀🏃♀️💨💨💨
Ayşegül sunar 🔦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
єηgєℓℓєя (яυѕкєу ) \devam etmecek/
Romanceѕєηι ѕєνмєм∂є ηє ѕσяυη ναя∂ı кι? ѕєη αмєяιкαηıη мüттєƒιк'ιѕιη νє вυ вιzιм ιçιη вüу0к вιя ѕσяυη σ zαмαη вιz∂є ѕαкℓαяız.. ηє кα∂αя zσя σℓαвιℓιя кι? кιтαρ яσмαηα вєηzєя∂ιя уαzαяıη α∂ı : ▀αуşєgüℓ