𝕭ö𝖑ü𝖒 8

222 23 19
                                    

FELİX'DEN

HYUNJİN: Kuzen sen ne yaptın ya?

FELİX: Bilmiyorum ama çok ayıp ettim.

HYUNJİN: Sence Ryujin neden bu kadar Victoria ile uğraştı?

FELİX: Şirket için dedim ya hyujin.

HYUNJİN: Seni sevdiği için olabilir mi?

FELİX: Ne! Saçmalama.

HYUNJİN: Katır gibi inatçısın felix. Ben gidiyorum ne halin varsa gör.

Hyunjin kapıyı sert bir şekilde kapatarak odadan çıkmıştı. Ryujin beni mi seviyordu? Yok canım olmaz öyle şey... Kapının açılmasıyla içeri Ryujin girmişti. Yüzüme bile bakmamıştı. Derin bir nefes alıp arkama  yaslandım.  Ne yapacaktım ben?

(Devamı Ryujin'den)

Yeni gelen proje dosyalarını sisteme geçirirken saate bakmıştım. Toplantı yaklaşıyordu. Dosyaları ve tableti alıp odadan çıkmıştım.

RYUJİN: Efendim toplantı başlıyor.

Yüzüne bakmayıp odadan çıkmıştım. O kadar kırgındım ki..Yüzüne bakarsam daha kötü olurdum. Toplantı boyunca bana bakmıştı. Umursamamaya çalışsam da hoşuma gitmişti.

FELİX: Çıkaracağımız uygulama hakkında çalışmalara başlansın. Toplantı bitmiştir.

Dosyaları toparlayıp çıkacağım sırada kolumu tutmuştu. Yüzüne öfke ile bakarken kolumu çekmiştim.

FELİX: Konuşalım mı biraz?

RYUJİN: Konuşacağımız birşey olduğunu sanmıyorum.

Toplantı odasından çıkıp odaya geçmiştim. Çantamı alıp şirketten çıkmıştım. Han nehrine vardığımda nefes nefeseydim. 

FELİX: RYUJİN!

Duyduğum sesle gözyaşlarım akmaya başlarken içimdeki öfkeyle ona dönüp bağırmaya başladım.

RYUJİN: NE VAR!

RYUJİN: YETMEDİ Mİ KIRDIĞIN!

RYUJİN: NE OLDU?!

RYUJİN: BİRAZ DAHA MI CANIMI YAKMAK İSTİYORSUN!

RYUJİN: NE İSTİYOR...

Cümlemi tamamlamama izin vermeden dudaklarımı öpmüştü. Ben şok içinde kalırken o kollarını belime dolayıp dudağımı ısırmıştı. Acıyla da olsa karşılık vermiştim. Dudaklarımı ayırdığımda bana sırıtarak bakıyordu.

RYUJİN: F-felix?

FELİX: Hm?

Başını boyun girintime koyup öpmüştü. Tanrım rüyada mıyım ben?

FELİX: Seni seviyorum Shin Ryujin.

RYUJİN: Ha?

FELİX: Seni seviyorum hırçın kız.

Yüzümde bir sırıtış oluşurken  kulağına fısıldamıştım.

RYUJİN: Seni seviyorum Lee Felix.




YB GELDİİİİ!

Heyecandan ölücem yemin ederim.

Seviliyorsunuz💙💙

KJS_EveryThing- 

jeoniro 




NARİN VE HIRÇIN /Ryulix (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin