FELİX'den
HYUNJİN: NE!
HYUNJİN: Bi dakika? Sen sert tavırlarından ödün vermeyen Lee Felix gidip özür diledin. Hem de bir kızdan
HYUNJİN: Bunu kutlamamız lazım acil!
FELİX: Of abartma hyunjin
HYUNJİN: Ben bizimkileri arıyorum bu gece her zamanki yerde toplanıyoruz.
Hyunjin'in saçma tavırlarını umursamayıp işime döndüm. Gelecek miydi? Kapının çalmasıyla içeri Ryujin girmişti. Bi dakika bu sefer saçlarını sarıya boyatmıştı. O kadar yakışmıştı ki...
HYUNJİN: Ooo saçlar yakışmış. Artık döndün değil mi?
RYUJİN: Teşekkür ederim ve döndüm.
HYUNJİN: Aferin aferin zaten bu adamı sen yola getirirsin.
FELİX: HYUNJİNN!! 😡
RYUJİN: Bi kerede Hyunjin gibi olmayı denesen?
FELİX: Nasıl yani?
RYUJIN: Yani en basiti.Sabah şirkete girdiğinde gülümseyebilirsin mesela
HYUNJIN:Çok mantıklı. Benim gibi ol azcık ya..
FELİX:Hyunjin kaşınma istersen😡
HYUNJİN: İyi tamam be gıcık
HYUNJİN: Ha bu arada Ryujin biz akşam eğlence yerimize gidecez. Sende gelir misin?
RYUJİN: Olur yejiyi ve diğerlerini çağırsam sorun olmaz değil mi?
HYUNJİN: Yook sorun olmaz. İyi olur hem kaynaşırız.RYUJİN: Tamam o zaman akşam görüşürüz.
HYUNJİN: Görüşürüz.
Sonunda Hyunjin odadan çıktığında Ryujin yüzüme bakmadan odasına girmişti. Anlaşılan hala kızgındı.
RYUJİN'DEN
Bugün nedense işimiz erken bitmişti ya da felix bey hastaydı. Çünkü her iki saatte bir toplantı düzenleyen patronumuz bugün sadece iki tane toplantı düzenlemişti. Masamı toparladıktan sonra telefonumu aldım ve bizim gruba mesaj attım.
*404!Grup ismi bulunamadı*
(yalnız grup ismi mükemmel jdbvdhvbvv)
RYUJİN: Kızlar Hyunjin bizi partiye çağırıyor.
YEJİ: Ne partisi?YUNA: Unnie bu şimdi mi söylenir ya..
YEJİ: Soruma cevap versene Ryujin!
RYUJİN: Aa bilmiyorum sadece çağırdı işte
LİA: Tamam sende hızlı gel biz hazırlanıyoruz.CHAERYEONG: Umarım yakışıklı erkeklerde vardır.
YUNA: Ayy inşallah unnie
Telefonumu kapatıp çantamı aldım. Şirketten çıktığımda taksiye binip eve ittim. Yarım saat önce gelmeme rağmen yunanın ve kızların kıyafet seçmelerini izliyordum. Bense elime gelen kıyafeti giyecektim.
RYUJİN: Of giyin artık bir tane
LİA: Ryujin haklı bende sıkıldım kıyafet koşturmacısından
YUNA: Tamam ben seçtim kıyafetimi
RYUJİN: Çok şükür😒
CHAERYEONG: Hadi hazırlanalım yoksa geç kalıcaz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARİN VE HIRÇIN /Ryulix (Tamamlandı)
Novela JuvenilKALBİNİ YILLAR ÖNCE AŞKA KAPATMIŞ OLAN LEE FELİX YENİ ASİSTANI OLAN SHİN RYUJİNİ GÖRÜNCE'DE AYNI HİSSEDECEK MİYDİ? DUYGULARINI ENGELLEYEBİLİR MİYDİ?