𝕭ö𝖑ü𝖒 9

234 20 41
                                    

İYİ OKUMALAR..

RYUJİN'DEN

YUNA: Unnie kalk.

RYUJİN: Of yuna ne var.

YUNA: Erkekler bize kahvaltıya geliyorlar.

RYUJİN: Hangi erkekler?

YUNA: Felix ve arkadaşları işte.

RYUJİN: FELİX Mİ!

İsmini duyduğum anda sıçrayarak kalktım. Felixle 1 aydır sevgiliydik.  Dolabın başına geçip bakmaya başladım. Ne giyecektim? Elimle kıyafetleri seçmeye çalışıyordum. Üstüme açık renkte bir ceket bulup rahat bir eşofman alıp banyoya geçtim. Ilık bir duş aldıktan sonra üstümü giydim.

 Ilık bir duş aldıktan sonra üstümü giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ryujin'in kıyafeti)

Hafif bir makyaj yaptıktan sonra aşağıya indim. Herkes gelmişti. Gülümseyerek sevgilimin yanına oturdum.

RYUJİN: Hoşgeldiniz.

CHANGBİN: Hoşbulduk yenge.

RYUJİN: Yenge mi?

HYUNJİN: Evet yenge. Bu arada evlilik ne zaman?

RYUJİN: Evlilik?

Duyduğum şeyle başımı yere eğdim. Allahım ne diyordu bunlar? Lia bana bakıp gülerken arkamdaki yastığı yüzüne fırlattım. Felix'in kollarını bana sarmasıyla başımı ona çevirdim. Ah Lee Felix gülme öyle lütfen kalbime iniyor.

FELİX: Utandırmayın sevgilimi.

RYUJİN: N-ne utanması canım aa yok öyle birşey. Yeji kalk hadi mutfağa gidelim.

Felix'in yanından kalkıp hızlı adımlarla mutfağa ilerledim. Arkamdan gülme sesleri gelirken mutfakta kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Sakin kızım sakin.

YEJİ: İyi misin?

RYUJİN: Sence?

YEJİ: Tamam bak napıyoruz. Derin nefes alıp içimizden 10'a kadar sayıyoruz.

Derin bir nefes alıp 10'a kadar saydım. İçten bir tebessümle yejiye baktım. Cidden beni çok iyi tanıyordu.

RYUJİN: Teşekkür ederim yejyej.

YEJİ: Rica ederim.

YEJİ: Bu arada Ryujin bir şey soracam.

RYUJİN: Tabii sor.

YEJİ: Hyunjin'in sevdiği birisi var mı?

NARİN VE HIRÇIN /Ryulix (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin