𝕭ö𝖑ü𝖒 3

279 31 30
                                    


Multi: RYULİX (düştüm aga jsjhsh)

FELİX'DEN 

HYUNJİN: ABİ SEN NAPTIN YA?

FELİX: Bilmiyorum sinirle yaptım galiba.Ne yaparsan yap onu buraya getir.

HYUNJİN: Emriniz olur paşam. Başka bir isteğiniz var mı?

FELİX: Yok.

HYUNJİN: Felix,biliyor musun Ryujin haklı. Sen işte patron olabilirsin ama gerçek hayatta kimsenin giyimine,davranışlarına karışamazsın. Herkese emir veremezsin. Eğer onun burada çalışmasını istiyorsan git kendin çağır

Hyunjin kapıyı kapatıp odadan çıktığında kendimi sorguladım. Gercekten herkesi sıkıyor muydum? Çekmecemdeki fotoğrafı çıkarıp baktım. Herşey Mina nın gitmesiyle başlamıştı.Onun gitmesi yüzünden bu kadar sinirli olmuştum. Hyunjin haklıydı. Gidip onu kendim  çağırmalıydım 

Bilgisayarda çalışanların bilgilerine baktım. Ryujinin kaldığı adresi öğrenip odadan çıktım. Yarım saat içinde Ryujinin kaldığı adrese gelmiştim. Küçük bir evde oturuyordu. Merdivenlerden çıkıp sekiz numaralı kapıyı çaldım. Kapıyı açtığında yüzündeki şaşkınlık beni gülümsetirken,yüzü bir anda değişti.

RYUJİN: Senin ne işin var burada?

FELİX: Seni almaya geldim. Şirkete dönmen gerekiyor.

RYUJİN: Buraya emir vermeye geldiysen,geri dönebilirsin.

Kapıyı kapatacağı sırada ayağımı kapının arasına koydum ve Lee Felix'in ağzından ilk defa çıkan sözü söyledim.

FELİX: Özür dilerim.

RYUJİN: Niçin?

FELİX: San..san..sana 

RYUJİN: Evet bana?

FELİX: Sana emir verdiğim ve seni yadırgadığım için.

Cümlemi bitirdiğimde derin bir nefes aldım. Özür dilemek bu kadar zor muydu?

FELİX: Eee dönecek misin şirkete?

RYUJİN: Birşey soracam?

FELİX:Tamam sor.

RYUJİN: Şirkete dönmemi neden istiyorsun?

Gerçekten ben bu kızın neden dönmesini istiyordum ki?

Neden buraya gelip ondan özür diliyordum?

FELİX: Açıkçası bende ilk defa böyle birşey yapıyorum. Nedenini bilmiyorum ama kendimi sana açıklama ihtiyacı duydum. Şimdi karar senin. Umarım geri dönersin.Sana iyi günler.

Merdivenlerden inip arabama bindim. Ben daha yeni napmıştım  böyle? Bir kıza gidip özür diledim ve şu anda neden nefes alışlarım hızlanıyor? Telefonumu elime alıp Bangcahan'ı aradım.

FELİX: Alo, Bangchan senden birşey istiyecem.

BANGCHAN: Bugünü not alıyorum. Lee Felix ilk defa birşey istiyor.

FELİX: Şımarma hemen.

BANGCHAN: Emredersin patron. Anlat yine kimi takip edicem?

FELİX: Sen bunu nereden anladın?

BANGCHAN: Artık alıştık.

FELİX: Adı Shin Ryujin onun. Onun hakkında herşeyi öğrenmek istiyorum.

BANGCHAN: Tamam patron.2 saate tüm bilgiler elinde olur.

Telefonu kapatıp derin bir nefes aldım. Tehlikeli sularda yüzüyormuşum gibi bir his var içimde.

Neyse çıkar yakında 

...




Yeni bölüm geldiii.

İçime sinen bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz.

Yorum yapmayı unutmayın 

Seviliyorsunuz💜💚🧡♥️💛🤍🤎🖤




NARİN VE HIRÇIN /Ryulix (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin