HATIRLATMA
RYUJİN: KIZLAR ACİL BULUŞUYORUZ HER ZAMANKİ YERDE.
Telefonu yüzlerine kapatıp derin nefes aldım. Bakalım Victoria süprizimi beğenecek mi?
(Devam...)
Kafeye geldiğimde kızlarda gelmişti. Yanlarına oturup konuşmaya başladım.
RYUJİN: Evet buraya geldiniz çünkü çok önemli bir olay var.
YUNA: Ne olayı?
Onlara gün içindeki yaşadığım herşeyi anlattım.
LİA: Ryu kıskançlık krizinde.
RYUJİN: Gülme Lia yaa
LİA: Tamam tamam.
YEJİ: Peki aklında ne var kuzum?
RYUJİN: Şimdi şöyle. Ben asistan olarak zaten orada olacam ama sizin de yardımınıza ihtiyacım var. Victoria'ya güzel bir ders vermek istiyorum unutamayacağı.
CHAERYEONG: Galiba ben anladım ne yapacağımızı.
YUNA: Ayy sonunda kaos. Uzun zamandır yapmıyoruz.
LİA: Tamam hangi otelde olacak?
RYUJİN: Busan'da ************ Otelinde.
YEJİ: Tamam kızlar. Geceden hazırlığımızı yapıyoruz o zaman.
(1 gün sonra..)
LİA: Kendine dikkat et Ryum.
RYUJİN: Tamam liam.
CHAERYEONG: Telefonun açık olsun. Ulaşalım sana.
RYUJİN: Merak etme chaem.
YUNA: Geldiğimizde seni ararız.
YEJİ: Felix'e karşı fazla insaflı davranma. Kendini ağırdan al. Sen Shin Ryujinsin unutma.
RYUJİN: Tamam yejyej.
Kızlarla vedalaşıp aşağıya inmiştim. Felix arabada beni bekliyordu. Ön koltuğa geçip oturduğumda beni süzüyordu.
FELİX: Hoşgeldin.
RYUJİN: Hoşbuldum.
Arabayı çalıştırmıştı sonunda. Başımı cama yaslayıp dışarıyı seyrediyordum. Yol boyunca sessizdi hiç konuşmadı. Biraz moralim bozulsa da kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başlamıştım.
Bir saat sonunda otele vardığımızda çantamı alıp aşağı indim. Cidden çok büyük bir oteldi. Felix önden giderken kızlara ulaştığımıza dair mesaj attım. Asansöre bindiğimizde bana bakıyordu. Kalacağımız oda katına bastığımda birden asansör durmuştu.
RYUJİN: N-noluyor?
Felix üstüme doğru geldiğinde çantamı düşürmüştüm. Kollarını kenara koyup beni köşeye sıkıştırmıştı.
RYUJİN: Napıyorsun?
Üstüme doğru eğildiğinde yutkundum. Bu kadar yakışıklı olmak zorunda mıydı? Dudaklarını birleştireceği sırada kendini düzeltti ve asansörü çalıştırdı. Ne yapmıştı şimdi? Asansör durduğunda önce ben çıkıp odama girmiştim. Telefonu elime alıp kızları aradım.
RYUJİN: Alo,kızlar neredesiniz?
YUNA: Geldik unnie. Biz hazırız.
RYUJİN: Tamam. Yarım saat içinde toplantı başlıyor unutmayın.
YEJİ: Merak etme o iş bizde.
Telefonu kapatıp koltuğa atmıştım kendimi. Çantamdan makyaj malzemelerini çıkarıp makyajımı düzelttim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARİN VE HIRÇIN /Ryulix (Tamamlandı)
Teen FictionKALBİNİ YILLAR ÖNCE AŞKA KAPATMIŞ OLAN LEE FELİX YENİ ASİSTANI OLAN SHİN RYUJİNİ GÖRÜNCE'DE AYNI HİSSEDECEK MİYDİ? DUYGULARINI ENGELLEYEBİLİR MİYDİ?