RYUJİN'DEN
Sabah gözümü açtığımda yanımda uyuyan sarı saçları yüzünü kapatmış olan sevgilime baktım. Şu anda o kadar tatlıydı ki.. İçimden onu öpmek geliyordu. Biraz yana kayıp yüzüne ufak bir öpücük kondurduktan sonra kalktım. Bavulumdan kıyafetlerimi çıkarıp banyoya ilerledim. Sıcak suyuna altında duş aldıktan sonra üstümü giyip çıktım. Felix hala uyuyordu. Yanına yaklaşıp onu uyandırmaya çalıştım ama o kadar derin uyuyordu ki. Kalkacağım sırada kolumu tuttu. Gözlerini hafifçe aralayıp uykulu bir şekilde bana baktı.
FELİX: Günaydın.
RYUJİN: Günaydın uykucu.
FELİX: Hmm..
FELİX: Saat kaç?
RYUJİN: On iki
FELİX: NE? Aşkım niye uyandırmadın?
RYUJİN: Çok güzel uyuyordun.
FELİX: Hmm öyle mi?
Felix yataktan kalkıp kollarını belime sarıp boynumu öpmüştü. Kalbim yine hızlı atmaya başlarken kapının tıklatılmasıyla ikimizde kapıya baktık.
HYUNJİN: Pardon gençler rahatsız ediyorum ama kahvaltıya inmeniz gerekiyor.
HYUNJİN: Yada isterseniz siz işinize devam edin. Sonra gelirsiniz kahvaltıya.
FELİX: HYUNJİNNN!
Hyunjin'in ufak bir kahkaha sesini duyduğumuzda Felix üstünü giymişti bile. Aşağı kahvaltıya indigimizde herkes bize bakıyordu.
YUNA: Günaydın çifte kumrular.
HYUNJİN: Geceniz nasıldı?
MİNHO: Biz çok erken yattık. Sizi duymadık merak etmeyin.
Başımı masaya eğip birkaç parça Bing-bamp'tan almıştım. Felix hyunjinle ataşıyor,kızlarda kendi aralarında konuşuyorlardı. Hyunjin'in soğuk espirileri bittikten sonra Felixle beraber ormanda gezintiye çıkmıştık. Onun beline sarılmış bir şekilde kokusunu içime çektim. O kadar güzel kokuyordu ki.. Büyüleyici bir etkisi vardı. Ormandan çıkıp şehir merkezine gitmiştik. Bir anda elimi bırakıp bana bakıp gülümsedi. Meraklı bir şekilde bakarken etrafta çalan slow müzik ve etrafımızı çevreleyen renkli ışıkları farkettim. Felix dizinin üstüne çökmüş,ellerimi tutuyordu.
RYUJİN: Felix ne yapıyorsun?
FELİX: Ela gözlüm,bir o kadar narin ve bir o kadar hırçın sevgilim. Geri kalan tüm hayatımı senin o gözlerine bakıp geçirebilirim. Işığım oldun her zaman. Güneşim oldun. Şimdi soruyorum sana hayatımın güneşi benimle evlenir misin?
Gözlerim dolarken kutudaki yüzüğe bakıp evet demiştim. Felix parmağıma yüzüğü yaktıktan sonra ayağa kalkıp beni döndürmeye başladı. Etraftan ıslık ve alkış fırtınası kopuyordu. Birbirimize bakıp alnını alnıma yaslayıp gülümsedi.
FELİX: Hayatıma hoşgeldin,güneşim.
(1 ay sonra..)
YUNA: Ryujin kalk hadi.
RYUJİN: Ya of ne var.
YUNA: Hadi gelin hanım bugün kayınvalidenle tanışacaksın.
Yuna'nin söylediği şeyle yataktan kalkıp banyoya geçtim yüzümü yıkayıp dolabı açtım. Ne giyecektim? Kıyafetlerin hepsini yatağa atıp bakmaya başladım. Yuna halime gülerken bende kıyafetimi alıp banyoya geçip giyindim.
YUNA: Sakin ol Ryuu.
RYUJİN: Demesi kolay. Annesi Sydney den gelicek.
RYUJİN: Nelerden hoşlanır bir fikrim yok, kendimi beğendirir miyim bir fikrim yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARİN VE HIRÇIN /Ryulix (Tamamlandı)
Novela JuvenilKALBİNİ YILLAR ÖNCE AŞKA KAPATMIŞ OLAN LEE FELİX YENİ ASİSTANI OLAN SHİN RYUJİNİ GÖRÜNCE'DE AYNI HİSSEDECEK MİYDİ? DUYGULARINI ENGELLEYEBİLİR MİYDİ?