Ryunjin'den
Off başım... Bugün şirkette ilk günüm ve saat iki. Ben şimdiden yoruldum. Akşama kadar nasıl dayanıcam acaba? Toplantı ićin gerekli olan dosyaları alıp odadan çıktım. Bir insan nasıl bu kadar sert olabilir aklım almıyor.
RYUNJİN: Efendim toplantı başlıyor.
FELİX: Tamam sen odaya geç
Gıcık adam ya . İnsan bir yüzümüze bakar. Odun resmen. Odanın kapısını açıp çıkacağım sırada bir uyarısını daha yedim.
FELİX: Yavaş yürü.
Söylediği şey damarıma basarken kapıyı kapatıp karşısında durdum. Başını kaldırıp bana baktığında ağzıma gelen bütün cümleleri saydım.
RYUNJİN: Nasıl davranacağıma siz karışamazsınız
FELİX: Anlamadım?
RYUNJİN: Giyimime,yürüyüş şeklime diyorum. Karışamazsınız. Patronum olabilirsiniz ama buna yetkiniz yok.
RYUNJİN: Ayrıca çok işkoliksiniz. Sayenizde ilk iş günüm çok güzel geçti.
FELİX:Memnun değilsen gidebilirsin.
Elimdeki dosyaları masasına koyup hızlı adımlarla odama girdim. Çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım. Şirkette bütün gözlerin üstümde olmasını umursamadan çıktım.
İşkolik patron edasına bürünmüş odun resmen. Telefonumu elime alıp kızları aradım.Buraya yakın bir kafeyi söyleyip adımlarımı hızlandırdım. Kafeye vardığımda hyunjinin belki de yirminci kez aramasıyla telefonu kapattım.
YEJİ:Ryum
CHAERYEONG: Sesin telefonda baya sinirliydi Ne oldu kuşum anlat?
YEJİ: Ryu senin şu anda yeni işinde çalışıyor olman lazım.
RYUNJİN: Hıhı evet şu anda o patron edasına bürünmüş kişinin emirlerini dinlemem lazımdı.
LİA: Ortalık yanıyor
YUNA: Ayy kaos anlat hemen
RYUNJİN: Bugün şirkette İlk günümdü. İki saatte bir toplantı düzenliyor ayrıca giyimime çok karışıyor. Sanki sevgilim gibi. Beomgyu bile sıkmıyor beni bu kadar.
CHALİA: Sen aşık olmuşsun.
RYUNJİN: Ne alaka acaba? Hem biz beomgyu ile birlikteyiz.
YUNA: İyi de beomgyuyu sevmiyorsun ki o istiyor diye birliktesiniz.
LİA: Aşık olduğunun kanıtları (1- Odana her geçtiğinde kapıyı bilerek açık bırakıyorsun ki sesi gelsin diye. 2- Giyimime kızıyor diyorsun ama bu hoşuna gidiyor. 3- Onun yanına gitmeden önce kendini sürekli sakinleştiriyorsun)
CHAERYEONG: Yok artık😯
YEJİ: OHA
YUNA: Liaunnie sen bunları nasıl tahmin ettin?
RYUNJİN: Ayrıca kapıyı açık bıraktığımı da nereden biliyorsun?
YEJİ: Ha yapıyorsun yani?
YUNA: OLEY BE!! Sonunda ryujin aşık oldu. Kalkıp dans edesim var.
CHAERYEONG: Otur yerine yuna 🤭🤭
Kızlar konudan konuya atlarken aklımda sadece tek bir soru vardı.
Gerçekten aşık mıydım.? Ona mı? Odun dediğim patrona ilk günden mi?
Yok canım olmaz öyle birşey eğer olursa bu bir çılgınlık olurrr
Yeni bölüm ile karşınızdayım.
Ryunjin aşık mı felixe?
Ve sonraki bölümde sizce neler olacak? Tahminleri alim
Seviliyorsunuz♥️🧡💛💚💜❤️🤍❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARİN VE HIRÇIN /Ryulix (Tamamlandı)
Novela JuvenilKALBİNİ YILLAR ÖNCE AŞKA KAPATMIŞ OLAN LEE FELİX YENİ ASİSTANI OLAN SHİN RYUJİNİ GÖRÜNCE'DE AYNI HİSSEDECEK MİYDİ? DUYGULARINI ENGELLEYEBİLİR MİYDİ?