-5-

8 1 0
                                    

Uzun bir süre orada oturmuştum. Düşüncelerim ise, her zamanki gibi, bana eşlik eden tek şeydi. Biraz soğumuş çayımdan bir yudum daha aldım ve karşımdaki sandalyenin çekilmesi ile kafamı gelen kişiyi görmek için kaldırdım.

"Ne istiyorsun?" Gelen Anıldı. Ekin ile olan nişanımızdan beri sürekli bana saçma konuşmalar yapıyor ve kafamı karıştırıyordu.

Gülümsedi. "Sana da günaydın. Hayırdır seni yine kim sinirlendirdi ve bu kadar düşüncelere dalmana neden oldu?"
"Ya da dur ben tahmin edeyim, Ekin."

"Seni neden ilgilendiriyor ki bu durum. Ayrıca benimle uğraşmaktan ne zaman vazgeçmeyi düşünüyorsun merak ediyorum."

"Sen bir şeylerin farkına varıp Ekin'den ayrılıncaya kadar düşünmüyorum."

Onun sevmediğim özelliklerinden biri de vazgeçmemesiydi. Başından beri bu işin oyun olduğunu söyleyip duruyordu. Korktuğum şey bunu başkalarına da söyleyip kafalarını karıştırmasıydı. Ama nedense bunu yapmıyordu.

"Dün seni Meliha'nın yanında gördüm. Gerçekten aptal mısın yoksa aptalı mı oynuyorsun anlayamıyorum."

Sinirlenmiştim sandalyeyi arkaya iterek ayağa kalktım. "Neyi amaçlıyorsun bilmiyorum ama istediğini alamayacaksın." Aslında bundan emin değildim.

"Alacağımı sen de çok iyi biliyorsun. Hem de bunun için hiç  uğraşmayacağım. Ekin bunun için yeterince uğraşıyor zaten. Bir gün aptalı oynamayı bırakıp bazı şeylerin sende farkına varacaksın."

                                🌙

Anıl zaten karışık olan kafamı iyice karıştırmıştı. Kendimi deniz kenarında bir banka atmıştım. Dün yaptığım şey gerçekten aptalca mıydı bilmiyordum. Ben sadece yardım etmek istemiştim başka biri olsa da ederdim.

Ben Ekin için gerçekten çok şeyi feda etmiştim. Peki o benim için ne yapmıştı, hiçbir şey. Annemin baskılarına maruz kalmaya devam etmiştim, hâlâ da ediyordum. Eğitimim için yurtdışındaki bir okula gidebilirdim ve bu benim için en iyisiydi.  Ama yapmamıştım onun için. O ise benim duygularım yokmuş gibi davranıyordu. Ben artık buna ne kadar dayanabilirdim bilmiyorum.

Kendimi toparlayarak ayağa kalktım.
Ekin ile bir an önce konuşmam gerekliydi. Bu daha fazla böyle devam edemezdi.







Söylenemeyen DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin