8.

121 2 0
                                    

T/I: *przez śmiech* Dobra, mi na razie wystarczy. Idę sobie usiąść, a teraz wy się tłuczcie.

JK: Ja usiądę sobie z tobą.

T/i: I super, to będziemy im kibicować. *na ucho* Przy okazji trochę się z nic pośmiejemy.

Tae: T/I co tam szepczesz? Ukrywasz coś przede mną?!

T/I: A nawet jeśli, to co cię to? *śmiech*

Tae: Oj moja droga, nieładnie się do mnie odzywasz.

T/I: No cóż, życie.

Tae: Chodź tu T/I! Dopadnę cię zaraz!

Tae zaczął cię gonić, a ty mu uciekłaś. Kiedy już był bardzo blisko ciebie, schowałaś się za kanapą na której siedział Jungkook.

T/I: Kookie, ratuj! *śmiech*

Tae: T/I i tak się przede mną nie schowasz, chodź tu do mnie.

T/I: Nie ma mnie tu!

Tae: Czyżby? To co tu robisz? Okłamałaś mnie!

T/I: Nieprawda, nie ma mnie tu, serio!

V wyciągnął cię zza kanapy i wrzucił do wody, po czym zaczął się z ciebie śmiać.

T/I: Jak śmiałeś?!

Tae: No cóż, życie.

T/I: Teraz masz mnie wyciągnąć!

Tae: Nie.

JK:*przez śmiech* Dobra chwila, ja ci pomogę.

Kiedy Jungkook wyciągał do ciebie rękę żeby cię wyciągnąć, to nagle Tae popchnął również go do wody, a on sam usiadł na kanapie. Wynurzyłaś się z basenu razem z Kookiem, i we dwójkę wrzuciliście V do wody.

Tae: O ty wiedźmo! *śmiech*

T/I: Masz za swoje! Dobra, ja już idę do domu.

Tae: Zostawiasz mnie tak tu z tym cymbałem?

JK: A co ja ci niby zrobiłem?!

Tae: Ale o co chodzi?? Ja nic nie mówiłem *zrobił niewinną minę*

JK: T/I'ś czy ty widzisz i słyszysz jak on się do mnie zwraca?

T/I: *śmiech* Nikt wam nie karze przecież tu zostawać. Możecie pójść ze mną, nawet lepiej dla mnie, to nie będę sama tam siedziała.

Tae: I fajnie, tylko poczekaj na mnie!

JK: No właśnie!

Poszliście się ubrać i wysuszyć, po czym poszliście do salonu i zasiedliście na kanapie. Postanowiliście obejrzeć jakiś film.

T/I: Panowie, to co oglądamy? *delikatny śmiech*

JK: A co państwo powiedzą na horror „To"

Tae: Ja jestem za, tylko czy pani się nie będzie bała?

T/I: Wątpię. Dobra, włączajcie ten film.

Najpierw nie byłaś specjalnie poruszona, ale w momencie kiedy nagle pojawiła się straszna scena, odruchowo wtuliłaś się w Jungkooka.

T/I: Oj przepraszam Kookie, to był odruch.

JK: Spoczko, mi to nie przeszkadza.

Po tych słowach Jungkook delikatnie cię objął, spojrzał się na ciebie i uśmiechnął, a ty to odwzajemniłaś. Zerknęłaś ukradkiem na V, po którym widziałaś, że był trochę smutny, ale jakoś wolałaś się skupić na filmie. Co jakiś czas przytulałaś się do Kookiego, jednak nawet nie wiesz jak i kiedy, ale zasnęłaś wtulona w niego.

*myśli JK: Ooo ale ona jest urocza. Powinna o wiele częściej to robić.*

Kiedy się obudziłaś, byłaś ciągle przytulona do Jungkooka, który teraz też się obudził, a Tae był na dworze razem z resztą, siedzieli sobie na kanapie.

T/I: Jak to się stało, że spaliśmy?

JK: A w sumie to nie wiem. Tak jakoś wyszło.

T/I: Aha, no okej.

JK: T/I?

T/I: Tak Kookieś?

Kiedy to powiedziałaś, momentalnie się uśmiechnął.

JK: Chciałbym pójść do łazienki. Długo masz zamiar mnie tak przytulać? *śmiech*

T/I: Tak, i za szybko sobie niestety nie pójdziesz. *śmiech*

JK: Dobrze, więc Ty też zostaniesz ze mną.

T/I: No dobra już cię puszczam.

Puściłaś Kooka który poszedł do toalety, a ty się przytuliłaś do poduszki. Po chwili przyszedł Taehyung.

Tae: Hej, czemu tulisz poduszkę?

T/i: Bo Kookie sobie poszedł.

Tae: Chwila moment, wy jesteście razem?

T/I: A gdzie tam, to mój przyjaciel. Skąd ci to w ogóle przyszło do głowy?

Tae: Bo to dziwnie wygląda. Przytulacie się ciągle, zdrabniacie swoje imiona...

T/I: A co? Zazdrosny jesteś? *delikatny śmiech*

Tae: A żebyś wiedziała że tak! A właśnie, mam pomysł. Co byś powiedziała na to, żebyśmy dzisiaj gdzieś razem wyskoczyli we dwójkę?

T/i: Mi pasuje, tylko kiedy i gdzie?

Tae: Może gdzieś o 17, a gdzie to zobaczysz.

T/I: No dobrze, to ja pójdę się szykować.

Tae: Dobrze.

Kiedy rozmawiałaś z Taehyungiem, nie wiedziałaś, że wszystko słyszy Kookie który właśnie wyszedł z łazienki. Na początku się uśmiechał kiedy widział, że jak przytulasz poduszkę bo on poszedł, jednak później słyszał resztę waszej rozmowy.

CDN...

"I'm sorry, but I love you..."~ Jeon Jungkook & Kim Taehyung x Reader ffOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz