Ik word wakker.. Me nek voelt stijf van de houding waar in ik geslapen heb vannacht. Nou geslapen haha zo kan je het eigenlijk niet noemen. Ik was de hele nacht op me hoede.. Bang dat er iemand binnen zou komen.. Bang dat ze me iets aan zoude doen.. Maar ach ik kan ze wel aan hoor! Ik ben geen watje .. Je vraagt je vast af waarom ik bang zou zijn dat er iemand binnen zou komen. Je woont toch in een warm huis? Met een lekker bed en ouders die voor je zorgen? Nee. Ik heb geen huis ..
Mijn moeder is overleden aan kanker en mijn vader wil niks meer met me te maken hebben. Ik slaap in een oude garage ergens aan de rand van de stad. Ik heb geen bed .. Ik slaap op een paar kranten op de grond.. Me eten en drinken moet ik kopen met het geld dat ik verdien met dealen.. Het is niet iets dat ik leuk vind om te doen.. En trots ben ik er ook niet op.. Maar je moet iets he.
Maar nu genoeg depressief gedoe.
Ik ben absoluut niet zielig hoor. Ik zou ook gewoon netjes in een supermarkt kunne werken. Maar nee daar verdien ik niet genoeg. Dit is veel makkelijker en ik krijg veel geld :p ineens besef ik me dat ik naar school moet. Zal ik gaan? Ik ben al een week niet geweest .. Oké dan ik ga wel.. Me school is gelukkig niet ver dus ik loop er naar toe.Als ik aan kom is het plein leeg.. Ah shit weer te laat.. Achja wat willen ze doen haha. Ik loop shockend de trap op richting mijn lokaal. Engels mijn favoriete vak ! Niet dus heaa. Ik loop nonchalant binnen en de hele klas staart me aan. Ik zeg niks en ga gewoon zitten. Ehh pardon meneer bakens ? Wat dacht je ik kom ook maar even kijken of er nog wat te doen is op school? Zegt meneer Appelhof. Ik heb zo'n hekel aan die vent he ! Met zen brilleke half op zijn neus.. Kale hooft en een vies baardje. Ja menner zeg ik. Ik verveelde me toch. Hij staart me maar wat aan en besluit niet in discussie te gaan. Oké lady's and gentleman can someone please tell me where we are right now??
Ik staar maar wat uit het raam tot de les voorbij is. Dan is het eindelijk pauze. Ik loop meteen naar buiten en steek een sigaret op. Dan komt Tommy ineens naar me toe lopen. Pff echt een sukkel maar ik mag hem wel. Heeeeyyyy maat !! Hoe issie ??? Lang niet gezien !! Zegt ie met een blije lag op zijn gezicht. Hee ja klopt.. Was druk.. Maar hoe is t met jou? Nog wat chicks gefixt ? Hahaha Tommy is nooit zo'n held met meisjes. Nee man maar ik hoorde wel dat er een nieuwe chick bij ons in de klas komt !! Hoop dat ze lekker is ! Zegt ie met een groten grijns in zijn gezicht. Haha ohh nou ik hoop t ook voor je Tommy ik zal der toch niet vaak zien. Ze is helemaal van jou. Dan gaat de zoemer en iedereen loopt weer naar binnen. Ik niet ik besluit maar weer te gaan aangezien er hier toch niks te beleven valt.
Ik slenter maar wat over de straten en dan opeens roept Nino me. Nino is mijn opdracht gever.. Hij zegt wanneer en waar ik de pakketjes drugs moet afleveren. Soms zelfs midden in de nacht.. Maarjha je moet iets doen voor je geld. Heeyy zeg ik. Jaimy boy ik heb weer n klusje voor je man. Om 3uur achter het vondel park. En hij duwt een koffer in mijn handen. Ik pak het gauw aan en zet het op een lopen. Het is heel riskant om zo met zo'n koffertje over straat te lopen.. De politie weet precies wat er in zit en ik ben daardoor ook al vaak gepakt. Ik zie dat het 10 voor 3 is dus loop maar meteen het park in. Pfoe precies op tijd. Naar een paar minuten komt er een zwarte mercedes aanrijden. Het is een donker getinte man met een klein stoppelbaardje. Hij pakt de koffer aan en stopt het geld in mijn hand. Ja zo makkelijk is dit nou. Ik stop het in mijn zak en loop weg.
Uren gaan voorbij en ik besluit maar iets te gaan eten.. Ik loop naar de frietent en bestel een frietje. Eenmaal klaar eet ik hem op in mijn "huis".. Ik hou niet zo van mensen en ben daarom eet ik dus liever alleen.. Ik besef dat het al laat is en probeer wat te slapen.. Ik beef van de kou maar uiteindelijk val ik toch inslaap.
De volgende dag besluit ik toch maar weer naar school te gaan. Weer ben ik te laat maar de leraar kijkt er niet meer van op en gaat gewoon door met de les. Ik ga alleen achterin zitten. Oke dames en heren mag ik even jullie aandacht? Vandaag krijgen we er een nieuwe leerling bij dus wil ik jullie vragen haar warm te verwelkomen. Tommy begint al te juichen en iedereen ligt in een deuk. Oh daar zal je der hebben zegt meneer van Laarhoven. Langzaam loopt ze naar binnen. Ze heeft lang bruin haar dat ze in een vlecht heeft zitten. Ze draagt een blauw bloesje met een witte broek eronder en sneakers. Pff echt zo'n kakkertje. Welkom in onze klas, mijn naam is meneer Laarhoven en wat is jou naam? Alicia zegt ze met een lieve zachte stem. Oké nou welkom! Je mag naast effe kijke ehmm Jaimy zitten ! Hij is die jongen daar achterin. Ohh are you kidding me !? Waarom moet ze nou weer naast mij ugh .. Ze komt naast me zitten en steekt haar hand uit. "Hoi" mijn naam is.. Ja Alicia ik weet het en mijn naam heb je net ook gehoord. Zeg ik op een irriterende toon. Hopend dat ik haar zo afschrik zodat ze niet meer tegen me praat. Ze kijkt even naar benende maar stelt daarna meteen een vraag. Woon je in de buurt? Gaat je niks aan. Ugh wijf shut up denk ik bij me zelf. Ow ehm nou ik wel hihi. Ik woon hier pas sinds gisteren. Ik woonde eerst in.. Stop stop onderbreek ik haar. Ik heb geen zin om je levens verhaal aan te horen. Oke dan .. Ik zal me mond houden.. Ja dat zou fijn zijn. Ugh ik kan niet wachten tot ik hier weer weg kan! Dan gaat de zoemer ohh eindelijk en ik sprint bijna de deur uit.
JE LEEST
You don't know who i am.
RandomIk loop weer alleen over straat net als altijd. Het is ijskoud en ik heb alleen maar een dun vestje aan. Dan komt er opeens een auto naast me rijden en hij doet zijn raam open. Hee ben jij Jaimy ? Jha? En jij bent? Nino. Ik ben je opdracht gever. Hi...