Woow rustig !! Doe dat ding weg gek ! Ik moet je iets vertellen. Ohh Ik schrok me kapot doe dat alsjeblieft nooit meer .. Ik heb gewoon een bel hoor haha. Oo sorry het spijt me maar het regende zooo hard ! Jha ik weet het .. Maar ben je hier helemaal heen komen lopen lopen dan!? Jha ik was boos .. Ooh gek kom snel binnen! Pff gelukkig is het Alicia maar. Ze heeft twee tassen bij en ze is helemaal doorweekt door de regen. Hier trek snel iets warms aan. En ik geef haar een jogging broek en een sweater. Nou vertel me nu maar is wat er aan de hand is. Nou ik had net ruzie met mijn ouders.. Ze willen maar niet begrijpen dat je verandert bent! Ik bleef ze maar vertellen hoe gelukkig en blij je me maakt maar dat lijkt ze niks te boeien. Ze bleven maar zeggen dat ik bij je uit de buurt moet blijven.. Dus heb ik mijn spullen gepakt en ben ik vertrokken. Ze begint te huilen dus sluit ik haar in mijn armen. Rustig maar.. Het komt goed. Ik zal er voor zorgen dat ze zien dat ik goed voor je ben oké? Vertrouw me het komt goed. Ze snikt nog een paar keer maar word dan rustig. Je bent de beste Jay. Haha weet ik toch en ik geef haar een speels duwtje. Dus... Dus wat haha? Nou denk je dus hier te mogen komen wonen? Haha jha? Vind je dat niet goed dan? Tjha dat ligt eraan. Haar mond valt open. Grapje jho ! Je mag zo lang blijven als je maar wilt. Het liefst heb ik je voor altijd hier bij mij. En ik geef haar een kus op haar voorhoofd. Awh hihi je bent lief. We kijken nog even samen tv maar dan beginnen me ogen weer dicht te vallen. Kom Alicia we gaan naar bed jho ik ben moe. Ik krijg geen reactie. Aliesjeee? Awh ze ligt al te slapen. Ik besluit haar op te tillen en leg haar in me bed. Dan ga ik er zelf naast liggen en val ik inslaap.
De volgende ochtend gaat mijn wekker al vroeg. Shit !! Hmm wat is er Jay? Jaa ik moet naar me werk maar me auto is kapot!! Hu oo echt? Wat is er gebeurt? Nou toen ik gisteren naar huis reed was er een boom op me auto gevallen! Gelukkig net niet op mij.. Dus heb ik heel dat stuk naar huis moeten lopen! Oo dat meen je niet! Jha wel dus .. Nou ehh ik bel me werk wel dat ik later kom.. Ik moet eerst een sleep auto bellen en dan me auto laten maken.. Maar ik moet nu echt gaan. Weet je een beetje waar alles staat?? Maak maar gewoon wat eten voor jezelf oki ? En als je gaat zou je dan de deur goed dicht willen doen? Haha ja ik weet wel een beetje waar alles staat. Zal ik doen. Ik geef haar een kus en loop dan snel de deur uit. Lopend naar mijn auto bel ik een sleep wagen en vraag ik gelijk of ik mee mag rijden naar de garage om hem te laten maken. Er neemt iemand op met een hele zwaren stem. Hallo met Kees. Hoi u spreekt met Jaimy .. Er is gisteren een boom op mijn auto gevallen dus vroeg ik me af of u hem naar een auto garage zou kunnen slepen? Oh ja tuurlijk. Waar staat ie? In de bloemenlaan. Oké kom eraan. Ee menner? Ja. Ik had nog een vraagje zou ik misschien mee kunnen rijden naar de garage? O ja dat kan wel. Okee bedankt totzo. Tot dadelijk. Eenmaal bij mijn auto zie ik dat de gemeente gelukkig de boom al van mij auto heeft gehaald. Pff gelukkig ! Dan hoef ik dat niet meer te regelen. Naar ongeveer een kwartier gewacht te hebben komt er een sleep auto aanrijden. Dat zal kees wel zijn.. Goedemorgen kees, en hij steekt zijn hand uit. "Jaimy". Hij kijkt me even fronsend aan. Ik herken jou ergens van. Hebben wij elkaar wel eens eerder ontmoet ? Nee niet dat ik weet. Oh je lijkt echt op een oude vriend van mij. Nino heet hij ken je hem? Eh jha.. Dat is mijn vader. Hu wat !? Had Nino een zoon? Jup ikke.. Ondertussen had hij me auto al vast zitten aan de sleep auto en praten we onderweg naar de garage nog wat door over Nino en hun jeugd samen. Veel dingen kan ik herkennen wat ik zelf ook deed en doe. Hij vind dat we echt heel veel op elkaar lijken .. Zelf zie ik dat niet. Ik heb hem ook verteld dat hij dood is. Dat wist hij nog niet. Hij was best geschokt dus heb ik hem uitgenodigd om een keer naar zijn graf te komen kijken. Dat zou hij dolgraag willen. Een maal bij de garage bedank ik hem. Geen dan jongen. Nou we spreken elkaar goed? Jaa isgoed doeei.
Dan komt er ineens een meisje met blond haar en blauwen ogen aanlopen. Ze heeft een stoer zwart leren jasje aan en een zwarten broek met daaronder Nikes. "Hoi". Hallo "Jaimy". "Daisy". Mijn vader komt je zo helpen hoor. Haha oke isgoed. Wahaha hoe heb je dit nou weer voor elkaar gekregen. En ze begint hard te lachen. Nou er was een boom op mijn auto gevallen toen ik aan het rijden was. Oo echt waar? Lekker dan.. Zegt ze sarcastisch. Haha jha inderdaad.. Ik heb nog moeten lopen ook in de stromende regen. Aawh arme jij haha. Jaa zeker. "Daisy"! Jaa pap? Hou is op met te flirten met mijn klant. Ze loopt helemaal rood aan. Dat doe ik niet! Nee nee.. En er komt een oude dikke man de trap afgelopen. Dan komt hij naar me toe gelopen en steekt hij zijn hand uit. "Charles", "Jaimy". Oeh nou ik zie het al.. Ongeluk gehad? Jaa er is een boom op zijn auto gevallen roept Daisy tussen door. Daiss ga is gewoon naar boven en doe niet zo irritant ! Deze jongen man heeft zelf ook een mond. Oké nou eh er moet zeker een nieuwen raam in en.. Jaa doe maar gewoon wat er gedaan moet worden onderbreek ik hem. Oké is goed. En hoe lang gaat dat ongeveer duren? Ehmm zo ie zo wel een dag denk ik.. Ah shit .. Achja is goed eh bel je me op als hij klaar is? En ik geef hem een kaartje met daarop mijn nummer. Ja is goed doe ik.
JE LEEST
You don't know who i am.
RandomIk loop weer alleen over straat net als altijd. Het is ijskoud en ik heb alleen maar een dun vestje aan. Dan komt er opeens een auto naast me rijden en hij doet zijn raam open. Hee ben jij Jaimy ? Jha? En jij bent? Nino. Ik ben je opdracht gever. Hi...