Een lange reis.

22 1 0
                                    

Wat Jay? Dat meen je toch niet serieus ? Je hebt hier net iets opgebouwd ! Ja inderdaad! En weer gesloopt ! Ik moet gewoon weg .. Een nieuwe start maken met nieuwen mensen. Alsjeblieft Jay .. Blijf. Ik zal er over naar denken maar ik denk toch echt dat dit het beste is.. Voor iedereen. En ik dan? Ik kan je toch niet missen ! Ik zal wel met Alicia praten. Wat !? Neee dat doe je niet! Dat moet je echt niet doen. Dan word het alleen maar erger. Oke wat jij wilt. Ik vertrek morgen. Ik ga dadelijk alles inpakken. Maar waar wil he heen dan? Misschien naar Australië of Nieuw-Zeeland.. Ik weet het nog niet. Maar iniedergeval verweg van hier. Als je dat echt wilt zal ik je niet tegen houden en respecteer ik jou keus. Dankje Nicole. Ik beloof dat ik echt nog wel een keer terug kom oké? Er loopt een traan langs haar wang. Awh kom hier en ik trek haar in een knuffel. Niet huilen .. Je red het wel je bent een sterke vrouw. Naar Nicole thuis gebracht te hebben rij ik naar huis om alles in te pakken. Ik ga dit gewoon echt doen .. Ik moet hier weg. Ik start mijn laptop op en bekijk een paar landen. Ik kom uit bij Nieuw-Zeeland. Werk hebben ze daar genoeg! Dat word hem. Daar ga ik heen! Naar alles ingepakt te hebben besluit ik maar te gaan slapen. Mijn vlucht heb ik al geboekt. Morgen ochtend ga ik langs bij Nicole om afscheid te nemen. En Alicia? Zij vind het vast niet erg dat ik ga. Ik ga in bed liggen en val in een diepe slaap.

De volgende ochtend word ik wakker van mijn wekker. Ik spring in de douche en kleed me aan. Dan laad ik al mijn spullen de auto in. Ik moet eerst even snel mijn huis opzeggen.. En dan langs Nicole. En oja natuurlijk ook langs Karin ! Ik rijd wel eerst langs haar. Eenmaal bij haar huis bel ik aan. Dan komt ze lopend naar de deur. Haar haar op een knot en ze heeft een jogging broek aan met daarop een sweater. Heey Jay! Wat doe jij hier zo vroeg? Kom binnen. Hee ja dat leg ik zo wel uit. Binnen gaan we aan de eettafel zitten. Wil je wat drinken? Ehm ja is goed. Oké wat wil je? koffie alsjeblieft. Oké mooi daar had ik ook zin in haha. Zelfs als ze er zo uitziet is ze nog leuk.. Als Alicia nooit in mijn leven was geweest was had het zeker wel iets tussen ons kunnen worden. Alsjeblieft. En ze zet mijn koffie voor me neus. Bedankt. Maar wat kwam je me nou vertellen?? Nou ik ga naar Nieuw-Zeeland. Echt!? Waarom ? En ze kijkt me bedroeft aan. Ik zie het hier gewoon niet meer te zitten.. Er is teveel gebeurt in deze stad .. Te veel slechte herinneringen.. Dus het heeft niks met Alicia te maken ? Misschien een deel.. Maar dan wel een heel klein deel. Awh Jay ik ga je missen .. En ze geeft me een knuffel. Ik jou ook .. Maar ik moet nu gaan .. Ik moet nog langs Nicole. Oke ja is goed .. Let goed op jezelf ! Doe ik .. Jij ook he? Voordat ik de deur uit stap moet ik nog iets kwijt. Karin? Ja Jay? Je moet weten dat ik je eigenlijk wel echt leuk vind.. Ik had gewoon gewild dat alles anders was gelopen.. Voordat ze iets terug kan zeggen ben ik al de auto ingestapt en rijd ik weg. Ik ga haar echt missen .. Dan rijd ik richting Nicole. Als ik bij haar ben hoor ik ineens geblaf. Zou ze een hondje hebben gekocht? Ze doet de deur open en er komt een super lieve puppy op me afgerend. Hee Jay! En ze geeft me een knuffel. Hee Nicole ! Wat een schatje ! Jaa he kom binnen. We gaan samen op de bank zitten en ik neem de puppy opschoot. Awh hij vind je leuk zo te zien! Haha ja ik hem ook. Sinds wanneer heb je hem ? Sinds gisteren. Maar hij is een cadeau hoor. Hij is niet voor me zelf. Oow okee voor wie is hij dan ? Ze moet lachen. Haha voor jou. Wat ? Dat meen je niet? Jawel. Zo ben je nooit alleen.. Awh dat is echt super lief ! Ik sta op en geef haar een knuffel en een kus op haar wang. "Bedankt". Geen dank Jay. Zo heb je ook iets om je aan mij te herinneren. Haha awh Nicole ik zou jou nooit vergeten dat weet je toch ! Ach je weet maar nooit. Nee Nicole .. Je bent als een moeder voor me .. Ik hou van je. Ik hou ook van jou Jay. Wat voor ras is hij eigenlijk ? Hij is een Herder. Oo awh schattig! En hoe heet hij? Dat moet je zelf verzinnen Jay. O ehmm ik noem hem ... Danger. Dat betekent gevaar in het engels. Omdat hij er zo stoer uit ziet en hij me moet beschermen. Leuk hoor. Thanks maar ik moet nu echt gaan .. O nee wacht nog heel even. Waarop ? En dan word er ineens aangebeld. Jay wil je even opendoen? Eh okee? Ik doe open en daar staat Alicia. Hu wat doe jij hier ? Alicia kom maar naar binnen. Roept Nicole vanuit de huiskamer. Ze loopt langs me heen naar binnen. Verward sluit ik de deur en loop ik ook naar binnen. Nou Alicia, Jay ga even zitten. Oké .. Nou Alicia .. Jay gaat naar New Zeeland.. Om daar te wonen. Wat echtwaar? En ze kijkt me geschokt aan. Ja dat klopt. Ik ben het zat hier. Oow en je was niet van plan om dat tegen mij te vertellen ? Nee ! Je was boos en wou me nooit meer zien. Dat heb ik nooit gezegd .. Boos was en ben ik zeker ja ! Maar eerlijk gezegd had ik gehoopt dat we hier samen uit zouden komen. Nee dat denk ik niet. Jaimy wat is er toch met je? Niks maar ik moet nu echt gaan anders haal ik mijn vliegtuig niet. Danger kom ! Ik geef Nicole nog een knuffel. Jay weet je het zeker dat je dit wilt? Ja.. Heel zeker. Ik kom snel een keer langs oke? Is goed.. Dag Alicia.. Ze staat op en geeft me een knuffel.. Ik ga je missen.. Zegt ze dan. Ik jou ook maar je moet verder .. En ik ook. Wacht niet op me.. Ga gewoon door. Als dat me ooit lukt.. Zegt ze zacht. Maar waarom wil je dit? Wil je me niet meer? Jawel Aliesje .. Maar ik kan het niet meer.. Ik laat haar los en loop naar de deur. Ik draai nog even om. Ik hou van je Nicole .. Ik ga je missen.. Ik ook van jou Jay .. En ik ga jou ook zeker missen. En naar die woorden loop weg .. Samen met Danger. Nicole heeft zelfs een riem voor hem gekocht. Ik moet nog helemaal naar Eindhoven voor het vliegveld. Dat is nog een langen weg rijden dus haal ik voor Danger onderweg nog wat eten en drinken en een speeltje.

Naar twee en een half uur te hebben gereden komen we eindelijk aan op het vliegveld. Ik check in en zet me koffer op de loopband. Ik kijk waar ik heen moet en loop samen met Danger daar naar toe. Naar een paar minuten te hebben gewacht, mogen we het vliegtuig in. Eenmaal in het vliegtuig zoek ik mijn stoel. Oh yes bij het raam ! Geweldig! Gelukkig mocht Danger mee de passagiers ruimte in. Hij gaat bij me op schoot liggen en valt in slaap. Nou Danger dit is het begin van een nieuw avontuur ! Ik kan niet wachten !! En het vliegtuig stijgt op. Het word een lange vlucht maar dat is het zeker waard.

You don't know who i am.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu