Een nieuwe start.

33 1 1
                                    

"Drie weken later".

Ik heb een super mooie mercedes gekocht ! En heb eindelijk een huisje toe gewezen gekregen. Ik heb vorige week de sleutel gekregen en heb hem samen met Nicole helemaal ingericht. We hebben zelfs samen de muren geschilderd, en de vloer gelegd. Ze is net een moeder voor me.Vandaag is de dag dat ik uithuis ga.. Het word best moeilijk om Nicole weer alleen achter te laten maar ik moet echt door .. Maar ik laat haar natuurlijk niet met legen handen achter. Als ik de deur uitloop word er als het goed is een brief bezorgd met daar in deze tekst:

Lieve Nicole. Ik wist maar niet hoe ik je kon bedanken. Maar nu heb ik een idee. Over een uurtje komt er iemand aanrijden met een gloed nieuwen luxe mercedes in je lievelings kleur Roze! Niet mijn keus en ook niet van de verkopen maar hij heeft er speciaal een voor je laten maken. Naar dat komt er een vrouw die je over twee weken mee wilt nemen naar Turkije om met jou naar de sterf plaats van je zoon te gaan. Zodat je het eindelijk achter je kan laten. Maar dat is nog niet alles! Naar die groten emotionele mooie reis mag je ook nog een grafsteen gaan uitzoeken. De prijs maakt niet uit. Zoek de allermooiste maar uit. Ook mag je iemand mee nemen als je wilt naar Turkije. Ik kan helaas niet vanwege mijn werk maar ik hoop dat het de mooiste ervaring van je leven word. Veel liefs Jaimy.

Ik hoop dat ze het leuk vind .. Ik ben nu nog in mijn huisje. Vanavond ga ik iets belangrijks doen.. Ik ben echt zenuwachtig! Ik doe een net wit bloesje aan met een colbertje met daar onder een zwarte broek en mijn nieuwe schoenen. Ik doe mijn haar en besluit dan Alicia te appen. "Sta om half 6 klaar voor je huis en trek iets nets aan".
Zo dat is ook weer geregeld. Nu op naar Nicole. Ik stap mijn auto in en rijd met 80 km per uur richting haar huis. Ohh dit ding kan scheuren !! Me rijbewijs had ik met een spoedcursus in één keer gehaald. Dus daar hoef ik al niet meer bang voor te zijn. Ik kom aan bij haar huisje en bel aan. Jaytjeee haai! Hee Nicole! En ik geef haar een knuffel.wil je wat drinken? Nee bedankt. Ik besluit maar gelijk met de deur in huis te vallen. Ik kom eigenlijk om te zeggen dat ik uit huis ga.. Mijn huisje is helemaal klaar en me nieuwe baan betaalt goed. Jaja ik heb een nieuwe baan ! Ik werk nu op een kantoor als manager! Awh nou ik ben heel blij voor je! Dankje! Maar ik moet helaas nu weer gaan. Ik heb een date ! Nee dat meen je niet!? Is ze leuk? Ken ik haar?? Haha het is Alicia. Oow echt? Wat leuk !! Als het weer iets word tussen jullie neem je haar wel een keertje mee he ! Jaa doe ik! Maar ik moet er zo al zijn dus ik ga er vandoor! Ik geef een kus op haar wang en ga er dan vandoor. Pff ik hoop maar dat ze klaar staat .. Dadelijk wil ze me niet meer .. Ugh ik moet niet zoveel nadenken ! Ik kom haar straat in gereden en daar staat ze .. Ze heeft een strak jurkje aan met daar onder hogen hakken en haar haar zit in de krul. Ik stap de auto uit en loop naar haar toe even kan ik geen woord uitbrengen maar dan zegt ze iets. Hoi Jay.. Hai Aliesje.. Je ziet er prachtig uit ! Dankje en ze begint te blozen. Jij ziet er anders ook niet verkeerd uit.. Heb je een nieuwe auto? Jaa haha en dat is niet het enige. Maar ik vertel je straks alles. Kom mee en ik pak haar bij haar hand en loop haar mee naar de auto. Ik maak de deur voor haar open en gebaar dat ze mag gaan zitten. Hihi dankje Jay. Ik doe de deur dicht en kruip achter het stuur. Gordel om. Haha Jay toch! Ja jaa ik kan me geen boetes veroorloven en ik knip oog. Ze begint te giechelen. Het begint goed ! En ik trap op mijn gas. Naar een kwartier rijden komen we aan bij een restaurant waar ik twee weken geleden al voor ons gereserveerd heb.

Ik spring snel de auto uit en maak haar deur open. Haha Jay wat een manieren! Jajaa heb ik geleerd van Nicole. Wie is Nicole ?? Dat vertel ik je zo, kom we gaan eerst naar binnen. Ik pak haar bij haar hand en we lopen hand in hand naar binnen. Hmm ze trekt niet weg. Dat is een goed teken. Goedenavond heeft u gereserveerd? Goedenavond, ja dat heb ik. Oke onder welken naam? Jaimy Bakens. Ooo u bent "de" Jaimy Bakens? Kom maar gauw mee ! Alicia kijkt me met gefronste wenkbrauwen aan en ik moet lachen. Dit is u tafel ik wens u een fijnen avond. De ober komt er zo aan. Oke bedankt! Ik schuif een stoel naar achteren en Alicia gaat erop zitten en dan schuif ik hem weer aan. Weer moet ze blozen. Jaimy wat is er toch met je? Niks, ik ben gewoon blij om je te zien. En ik vind gewoon dat je het beste verdiend. Awh Jay hihi. Goedenavond, weten jullie al wat jullie willen eten? Ehmm wat wil jij Alicia? Ehm doe maar een schnitzel. Okee. Hoow hoow wacht! Pak meer jo! Pak maar wat je wilt. Maar Jay heb je de prijzen gezien? Het is hier hartstikke duur ! Maakt niet uit pak maar wat je wilt! Weet je het zeker? Jaa tuurlijk. Oke dan. Doe mij maar de lá kreeft. Oke en u menner ? Voor mij het zelfde alsjeblieft. Oke komt eraan kan ik alvast wat drinken voor jullie inschenken? Ehm ja doe maar wat champagne het beste wat je hebt alsjeblieft. Komt eraan ! Oke bedankt. Jaimy je hebt veel uit te leggen jongen man. Toen ik je voor het eerst leerde kennen woonde je nog in een garage en nu dit ? Hoe? Haha. Toen ik alles uitgelegd had viel haar mond open. Wow dat had ik niet verwacht! Dat Nino gewoon je vader is ! Of jha was ! Ik haat hem zo erg ! Je lijkt echt gewoon helemaal niet op hem! Nou Alicia dat heb je mis.. Hij is helemaal niet als hoe wij hem kennen .. Ik heb een avond gehad dag ik het niet meer zag zitten .. Ik wou er een einde aan maken. Ik stond op de rand van een brug er liet me al voor over vallen. Toen ik viel besefte ik me opeens dat ik hier op deze wereld nog lang niet klaar ben. Dus ik greep net op tijd naar de rand van de brug, maar kon mezelf niet omhoog trekken. Nino greep mijn hand. Hij heeft me gered. Daarna heeft hij me alles uitgelegd.. Mijn moeder was namelijk ook zijn groten liefde net als jij de mijnen bent. Wow zij ik dat nou echt? Ik word hier echt steeds makkelijker in. Door alle drugs was hij zich zelf kwijt geraakt. De avond dat hij me had gered was hij al een paar weken gestopt. En dat kon je gelijk merken. Hmm oke .. Jha dan was hij misschien toch een goede man vanbinnen. Maar dat laat niet weg wat hij jou en mij allemaal heeft aangedaan. Nee dat zeker niet. Dan komt ons eten aan. Nou smakelijk ! Ja jij ook.

Naar heerlijk gegeten te hebben en te hebben bij gekletst neem ik Alicia ergens anders mee naar toe. Eenmaal in de auto zeg ik: Oké we zijn hier absoluut niet op gekleed maar ik heb het je beloofd. Hu wat dan ? Wacht maar af. En ik begin te lachen en Alicia lacht mee. Naar tien minuutjes rijden komen we al aan. Nou we zijn er. De bioscoop? Haha jaaa onze eerste date weet je nog. Toen ik gearresteerd werd. Ik had je toen beloofd dat we het nog een keer over zouden doen maar dan goed. Haha awh Jay dit meen je niet! Echt super lief van je.. Hand in hand lopen we naar binnen. Welke film wil je zien ?? Wel een romantische he? En ik geef haar een speels duwtje. Haha tuurlijk. Deze. Oké dan. Ik reken de kaartjes af en we lopen de zaal in. O hier zijn onze stoelen roept ze. Precies zoals bij de eerste keer. En we moeten allebei lachen. Als de film eenmaal begonnen is sla ik een arm om haar heen en ze komt tegen me aan hangen. Ik heb je gemist Jay.. Ik jou ook. En ik geef een kus op haar hoofd. Ik zie der lachen. Haha word je nou verlegen van me? Zo ken ik je niet. Haha jha Jay .. Je doet iets met me. Je laat me iets voelen dat ik nog nooit bij iemand anders gevoeld heb dan bij jou. Naar door die woorden word ik helemaal warm van binnen. Ik hou van je Aliesje.. Ik ook van jou Jay.. We kijken elkaar aan en dan zoen ik haar. Haar lippen zijn zo teder en zacht. Ik wil haar nooit meer kwijt. Eenmaal als de film afgelopen is bied ik haar nog een drankje aan bij mij thuis. O ja is goed. Of moet je al vroeg naar huis? Nee me ouders zijn er weer is niet .. Dus ik moet alleen slapen vannacht. Je mag ook bij mij slapen als je wilt? Ik slaap wel op de bank. Haha doe normaal joh ik bijt niet. We krijgen allebei een deja vu en moeten lachen. Okee wat jij wilt. En voor dat we het weten zijn we al bij mijn huis aangekomen. Ik druk op een knopje en rijd de auto me garage in. Wauw lux hoor haha. Jaa zeker. We stappen allebei uit en lopen naar binnen. Wauw het is prachtig hier Jay.. Dus dit is allemaal van jou ? Jup. Hier geef je jas maar. Ik loop naar de kapstok en hang onze jassen op. Wil je wat drinken? Ehm ja doe maar iets. Oke is goed. Ik kom terug met wat champagne. Ja ha heb je dat serieus in huis ? Jaa zeker ik heb me eigen goed voorbereid voor vandaag. Ik heb zelfs twee weken geleden al gereserveerd bij het restaurant waar we gegeten hebben. Nee dat meen je niet ? Jawel haha. Maar je wist nog geen eens of ik wel mee wou? Nee dat klopt .. Ik gokte er maar op. Ik ben echt heel blij dat je mee bent gekomen. Ik ook. We zetten onzen glazen op tafel en we beginnen te zoenen. En voordat we het weten zijn we al beland in mijn slaapkamer. Ze knoopt me bloes los en ik trek haar shirt uit. Dan belanden we in mijn bed. Even stop ik met zoenen. Weet je zeker dat je dit wilt? Jaa ik weet het zeker. Echt? Jaa en ze begint me weer te zoenen.

De volgende ochtend word ik wakker met Alicia in mijn armen. Wauw ze is zo mooi.. En ik zal gisteren nooit meer vergeten. Ik stap voorzichtig uit bed en spring de douche in. Als ik klaar ben zie ik dat ze wakker is. Hee goedemorgen slaap kop ! Haha goedemorgen Jaytje en ze gooit een kussen naar me toe. Heey heey oppassen jij he! En ik spring op het bed en begin haar te kietelen. Stop stop !! Roept ze. Neee niet tot dat je het tover woord zegt! Wat haha het toverwoord?? Jaaa ken je hem niet ? Neee Jaimy schiet op wat is het?? Ehmm even denken.. Aaa schiet op hahahaha. Jaimy is de aller knapste en liefste man van de wereld. Wahaha dat is meer een tover zin ! Haha zeg het nou maar eerder stop ik niet. Okee okee Jaimy is de aller knapste en liefste man van de wereld! Wat zeg je? Ik versta je niet? Jaimy is de aller knapste en liefste man van de hele wereld !!!! Ja weet ik. Zeg ik en ik laat haar los. Wahaha gemenerik !! Hahaha jij bent hier de gene die met kussens gaat gooien. En ik steek me tong uit. Als je wilt douchen dan mag dat gewoon he. Hij is daar. Oke is goed maar ik heb geen schonen kleren bij .. Dan doe je toch niks aan? JAIMY BAKENS! Hahaha waar is de nette jonge van gisteren ?? Wahaha grapje joh. Trek maar wat van mij aan. Haha oke doe ik. Totzo. Totzooo.

Ik besluit maar wat eten voor ons bijde te gaan maken en besef dan ineens dat ik vandaag moet werken shit! Ik bel snel me secretaressen op. Goedemorgen, u spreekt met Karin. Hee Karin ! Ik was helemaal vergeten dat ik vandaag moest werken hoelaat moet ik aanwezig zijn ?? Heey Jaimy! Om één uur. Dus u kunt nog op tijd zijn. Okee bedankt ! Tot straks ! Tot vanmiddag. Ik hoor Alicia uit de douche komen. Het is half 11. Ik heb nog de tijd om rustig met haar te eten. Heeyy heb je honger ?? Jaa ik sterf haha. Okee eitje ? Ja is goed. Naar lekker gegeten te hebben breng ik haar naar huis. Eenmaal daar stappen we allebei uit. Bedankt voor alles Jay. Het was de mooiste dag van mijn leven. Nee jij bedankt ! Dat je mij de mooiste dag van mijn leven hebt gegeven. Sorry dat ik je al zo vroeg naar huis moet brengen.. Nee ik snap het wel. Jij moet ook door haha. Het is niet erg. Oké gelukkig. We lachen even naar elkaar en dan wilt ze weg lopen maar ik pak haar bij haar arm, draai haar om en kus haar. Dan stop ik ineens. Alicia? Jaimy? Ik hou van je. Ik hou ook van jou. En dan loopt ze naar binnen. Ze laat me achter met veel vragen maar dat komt nog wel.. Ik moet eerst naar me werk voor dat ik te laat kom !!

You don't know who i am.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu