Kom binnen ! Zeg ik met een nep lach op mijn gezicht.. Eh eh oke? We lopen samen naar binnen en zelf ga ik op de grond zitten en de tafel wijs ik voor haar aan. Stoelen of een bank heb ik niet .. Dat is nog te duur ondanks het geld dat ik krijg. Alicia gaat zitten en kijkt me treurig aan. Woon je echt hier ? Vraagt ze. Jup zeg ik en ik kijk naar me schoenen waar trouwens gaten in zitten die me nog niet op waren gevallen. Ow wat erg .. Heb je geen ouders meer ? Of iemand die voor je wilt zorgen? Nee. Familie heb ik niet, me moeder is dood en me vader wil niks meet met me te maken hebben. Ow .. Maar zo kan je toch niet leven? Jawel en ik heb geen medelijden nodig. Pff hierna wilt ze me nooit meer zien dat weet ik zeker..
Nou eh als je wilt gaan dan snap ik het.. Ik zal je niet meer lastig vallen.. Ehm Jaimy ? Jha? Vind je het erg als ik nog even blijf? What wil ze nog blijven? Hoezo dat ? Naar alles wat ik haar verteld heb en dat is nog niet eens de helft! Ja tuurlijk. Sorry ik zou je graag wat te drinken aanbieden maar dat heb ik hier niet.. Ow maakt niet uit.. Ik heb geen dorst.
Maar Jaimy? Jha? Mag ik vragen hoe je aan geld komt om te leven? Ugh ik weet niet of ik je dat wel moet vertellen .. Dadelijk wil je me al helemaal nooit neer zien.. Nee zeg maar. Je kan nu beter alles opbiechten. Oke dan..
Ik krijg opdrachten van een man .. Soms moet ik drugs afleveren.. Dan moet ik het kopen maar ook nog veel ergere dingen maar daar wil ik het niet over hebben.. Ik leg me hoofd in mijn handen en begin te snikken. Ik kan er niks aan doen.. Ik kan het niet meer verbergen en begin te huilen.. Ik zie die arme vrouw weer voor me.. En alle mensen die ik bedreigt en afgeperst heb.
Ineens voel ik twee warmen armen om me heen. Ik pak haar vast en barst in tranen uit. Het is al goed zegt ze. Je kan gewoon eerlijk tegen me zijn. Langzaam word ik weer rustig.. Haar ademhaling is rustig en ik probeer haar tempo te volgen. Dan laat ik haar weer los en gaat ze weer op de tafel zitten.
We staren elkaar een tijdje aan en dan besef ik pas hoelaat het is. Wow het is al 12 uur ! Zal ik je naar huis brengen? Nou eigenlijk ben ik vanavond alleen thuis maar ik ben me sleutel vergeten.. Zou ik misschien vannacht bij jou kunnen blijven slapen. Ze begint te blozen en ik kijk haar met open mond aan. Ehh weet je zeker dat je dat wilt? Ik kan ook je voordeur saboteren? Nee nee dat hoeft niet hoor.. Ik blijf liever bij jou. Oow ehm okee dan ik slaap wel op de grond dan mag jij wel in me bed.. Nou een bed kan je het eigenlijk niet echt noemen maar je weet wat ik bedoe toch. Oo nee dat hoeft niet hoor ik bijt niet. Het is groot genoeg om met zen tweeén te liggen. Of wil je dat soms niet ? Mijn mond valt weer open en ik ben even in schok..
Eh eh nee jaaa ehm nee dat wil ik wel hoor. Oki heb je misschien een t shirt en broek voor me om in te slapen ? Ehm jaa tuurlijk moment. Ik loop naar achteren naar een stapel kleren en zoek iets voor haar uit. Wow wie had dit ooit gedacht ! Ze slaapt vanavond gewoon bij mij .. In mijn huis! En ze vind het geeneens erg.. Ze moet wel heel speciaal zijn.. Als ik iets gepakt heb breng ik het naar haar toe. Alsjeblieft. Dankje ! Zegt ze eeh niet kijken hoor en ze begint zich uit te kleden. Stiekem kan ik het toch niet laten even te kijken. Wauw ze is prachtig.
Ineens voel ik zo een raar gevoel van binnen.. Iets wat ik nog nooit gevoeld heb. Ben ik verliefd ? Oke klaar! Zegt ze. Oke zullen we maar meteen gaan slapen? Ja is goed. We gaan allebei in bed liggen met onze ruggen naar elkaar toe. Jaimy ? Jaa? Ik zal niks tegen iemand zeggen hier over oke? Dankjewel. zeg ik. Ik vind het niet dit allemaal niet erg hoor. Dit verandert niks aan de persoon die je bent. En je bent een goed persoon sat weet ik. Ze is zo lief .. Ik wil eigenlijk schreeuwen dat ze het mis heeft en dat ik een slecht mens ben.. Ze moest eens weten .. Awh dankje zeg ik maar.. Nou ehm slaap lekker! Slaap lekker Jaimy.
Ik kan weer eens niet slapen.. Pff ik ben niet anders gewend.. Alicia ligt wel met haar ogen dicht. Maar ze ligt te beven van de kou. Helaas heb ik geen dikke dekens of verwarming.. Zal ik tegen haar aan gaan liggen ? Nee dadelijk krijgt ze een verkeerde indruk van me .. Ja oke ik doe het maar gewoon.. Ze ligt nog steeds met haar rug naar me toe en besluit zachtjes naar haar toe te kruipen en ga met helen lijf om haar heen liggen. Oeh ze is koud ! Ik merk dat ze me armen vast pakt en dan weer lekker doorslaapt. Awh wat is ze toch schattig als ze slaapt..
JE LEEST
You don't know who i am.
RandomIk loop weer alleen over straat net als altijd. Het is ijskoud en ik heb alleen maar een dun vestje aan. Dan komt er opeens een auto naast me rijden en hij doet zijn raam open. Hee ben jij Jaimy ? Jha? En jij bent? Nino. Ik ben je opdracht gever. Hi...