Een belangrijke dag.

28 1 0
                                    

Vandaag is de dag dat het allemaal gaat gebeuren .. Ik heb de hele nacht wakker gelegen en het plan doorgenomen voor vandaag. Het lijkt een waterdicht plan maar Nino is onvoorspelbaar.. Dan hoor ik mijn vader roepen. Jayy naar beneden komen we moeten zo weg. Jaa ik kom eraan. Naar dit alles ga ik meteen naar Alicia toe.. Ik moet haar alles uitleggen wat er gebeurt is .. Ook van vandaag.. Waarschijnlijk heb ik op het einde van de dag er weer een moord bij.. Al zal ik met deze beter kunnen leven dan met die van de onschuldige vrouw in de loods.. Nino verdient het. Door hem was ik bijna dood ! Ik loop naar beneden smeer een boterham en dan vertrekken we.. We rijden langs de school waar ik eerst op zat .. Hij ziet er grappig genoeg nog precies het zelfde uit. Dan komen we nog langs Alicia's huis.. Het enige dat daar aan veranderd is zijn alle mooie bloemen die zijn uitgekomen in haar voortuin. Oké Jay concentreer je we zijn er bijna ! Je weet wat je moet doen he ? Jaa ja ik heb het wel een honderd keer doorgenomen. Goed zo. Denk eraan dat het niet alleen goed voor jou is als hij er niet meer is. Maar voor heel veel mensen. Ja dat weet ik ..

Dan zijn we er.. De chauffeur zet de auto stil aan de achterkant van het gebouw. Twee van de mannen lopen naar de voorkant zoals afgesproken. Zij gaan een nep gevecht met elkaar aan zodat iedereen naar buiten komt om te kijken. Natuurlijk blijft Nino binnen met een paar bodyguards. Maar dat word geregeld door mijn vader en nog 10 anderen mannen. Als dan de bodyguards weg zijn ga ik naar binnen en maak het af.. Ik heb besloten Nino gewoon te doden met een pistool omdat ik dan niet dichtbij hem hoef te staan.. Ook hoef ik hem niet aan te kijken als ik schiet. En het gaat gewoon heel snel.. Verder lopen er nog vijf mannen met mij mee voor bescherming .. En dan zijn er ook nog 150 mannen om de anderen clubleden tegen te houden voor als ze terug naar binnen willen. Dan hoor ik ineens mensen roepen en schreeuwen. Het is tijd Jaimy! Roept mijn vader. Hij begint naar binnen te stormen en trapt de deur in. Ik ga via de ramen van het dak.. Ik ren zo snel als ik kan en spring door het raam heen. De glas stukken vliegen door het clubhuis. Ik val op me hurken op de grond. Me handen bloeden van het glas en er druipt een beetje bloed van mijn gezicht af maar ik geef er geen aandacht aan. Ik heb maar één doel ! En dat is Nino pakken!

Dan ren ik richting de club ruimte waar normaal iedereen staat te drinken maar nu buiten aan het kijken zijn. Me vader en de anderen mannen zijn al binnen. Ze staan stil.. Wat is er !? Roep ik. Hij is hier niet. WAT !? Neee dit meen je niet ! Jawel .. We zullen morgen terug moeten komen.. Ik krab wat aan mijn achterhoofd. We zijn zo ver gekomen en dan is hij er gewoon niet.. Dan bedenk ik me ineens iets. 'Hij is in in loods'. Wat zij je Jay? Hij is in de loods ! Ik weet het zeker! Loods? Ja pap daar weten niet veel mensen vanaf maar ik wel. Ik ben er zelf een paar keer geweest met Nino. Oké dan gaan we daar morgen heen! Morgen !? Vandaag! Nee Jay.. Mijn mannen moeten rusten. En jij moet langs een dokter ! Nee het gaat wel. Ik ren de achter deur uit richting het ouden schooltje en daar ga ik effe op de grond zitten. Waarom mislukt alles toch altijd in mijn leven.. JAIMY !? Hoor ik dan ineens. Het is Alicia .. Shit niet nu ! Jaimy ben jij dat? Ugh ze herkent me amper meer .. Ik sta op van de grond en loop rustig een stukje naar haar toe. Jha ik ben het .. Jaimy. Ze lijkt even blij maar dan begint ze te fronzen. Jaimy je wilt niet weten hoe boos ik op je ben !! Weet ik.. Zeg ik zacht. Waarom liet je me je niet bezoeken !? Ik wou gewoon dat je door ging met je leven Aliesje.. Even doet ze haar ogen dicht en er rolt een traan over haar wang. Ik wil hem weg vegen maar ze pakt mijn hand. Stop. Zegt ze. Niet doen. En ze veegt hem zelf weg. Alicia.. Je wilt niet weten hoe erg me dit alles spijt.. Dit was gewoon het beste voor iedereen ! Zoals ik al zij je bent beter af zonder mij .. Jaimy je hebt echt geen idee he.. Van wat ? Dat ik smoor verliefd op je ben en dat het me niet uitmaakt dat je in een garage woont en dealer was en al die problemen. Het boeit me niet ! Zo lang ik maar je ben .. Toen je in de gevangenis zat ging ik echt dood vanbinnen.. Ik zou je toch nooit kunnen vergeten ! Ik probeer me tranen te verbergen maar het lukt niet meer .. Alles komt er uit.. Ik begin te huilen en zak via de muur op de grond.. Ik kan dit allemaal niet meer.. Nino moet dood.. En dan moet ik weg ik wil dit niet meer.. Alicia gaat naast me zitten en ze slaat haar armen om me heen maar ik duw ze weg. Jaimy rustig maar.. Met die woorden word het alleen maar erger ik begin sneller en zwaarder te ademen. Ik hoor even niks meer en ben helemaal ik paniek. Ik sta op en probeer te lopen maar alles draait. Alicia probeert me op te vangen als ik neerval.. Jaimy ! Je hebt een paniek aanval! Je moet rustig worden!! Dat kan ik niet !! Schreeuw ik hijgend. Mijn ademhaling is zo snel en zwaar dat ik het zelf niet meer bij kan houden. Ik voel dat ik licht in mijn hoofd word.. Maar dan opeens kust Alicia me en word ik rustig. Ik sluit mijn ogen en ik merk dat ik rustig ben. Dan stopt ze en blijf ik nog even met mijn ogen dicht zitten. Mijn ademhaling is rustig..

Ik open mijn ogen en zie dat Alicia me even ongemakkelijk aan kijkt .. Ehh ehm.. Je bent rustig.. En ze lacht. Ja eh inderdaad bedankt.. Ik mis haar zo erg .. Alicia .. Ik mis je.. Ik jou ook Jaimy .. Maar.. En dan opeens komt Tommy aanlopen. Heeyy Aliesje! Hoezo noemt hij haar zo !? we staan allebei op en Tommy geeft haar een knuffel. Langzaam begin ik van binnen te koken. Dan kijkt hij mij aan. Ow hoi Jay hebben ze je eindelijk vrij gelaten hahahaha. Mijn bloedruk begint te stijgen en mijn vuisten vromen een bal. Ja. Zeg ik kill. Oké dan. Hee Aliesje heb je het Jay al verteld ?? Wat !? Zeg ik ge irriteert. Tommy dat hoeft niet nu. En ze kijkt hem streng aan. Dan heb ik het ineens door.. Ju jullie hebben iets of niet? Alicia kijkt me angstig aan. Jup ! Zegt Tommy dan volmondig. Al een paar weken naar dat jij in de gevangenis zat. Wat? Dat is niet waar Tom! Ze staan even te kibbelen en mijn hart gaat sneller kloppen en dan knaptvervineens iets in mijn hoofd en ben ik niet meer te stoppen..Ik spring meteen op Tommy en begin hem te slaan in zijn gezicht. Links rechts links rechts.. Even voel en hoor ik helemaal niks meer. Ik blijf maar slaan en slaan. STOP !! Hoor ik Alicia dan ineens schreeuwen. Van schrik spring in van hem af. Ik kijk Alicia nog voor de laatste keer aan met tranen in mijn ogen en zie dan pas wat ik Tommy aangedaan heb.. Ze hadden jou voor altijd op moeten sluiten jij gestoorde gek !!! Roept tommy.. Ik kijk geschrokken om me heen en ren dan weg..

Eenmaal ergens ver weg kom ik bij een brug aan. Ik ga leun even op de rand en barst dan in tranen uit. 'Ik heb geen reden meer om hier te zijn'. De liefde van mijn leven heeft een relatie met mijn EX beste vriend.. Zij was de enige reden waarom ik dit allemaal wou doen.. Waarom ik hier nog ben.. Ik klim op de rand van de brug en spreid mijn armen.. En leun naar voren. Maar dan schiet er ineens iets in me hoofd waar ik niet meer aan gedacht had. Ik val naar voren en kan nog net met een draai de rand van de brug vasthouden. Ik trek me naar boven met alle kracht die ik nog heb.. En dan pakt opeens iemand mijn hand.

Het is Nino.

Sorry voor dit korte hoofdstuk maar er komt een langeren aan !! 😄

You don't know who i am.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu