Naar een vlucht van dertien uur landen we eindelijk in Nieuw-Zeeland ! Ik ben zo blij! Danger is de hele reis super zoet geweest in het vliegtuig. Hij heeft alleen al wel zijn eerste speeltje kapot gebeten.. We stappen het vliegtuig uit en de warmte komt ons al te gemoed. Oohh zooo veel beter dan Nederland !! We lopen het vliegveld in en dan wacht ik totdat ik mijn koffer voorbij zie gaan op de loopband. Jaa daar issie ! Ik pak hem snel en dan lopen we naar buiten naar de taxi's. Hi sur. Can you bring me to an hotel please ? Yes ofcourse. En ik zet met koffer achterin en ga met Danger voor in zitten. Wauw het is hier zooo mooi !! De weg naar het hotel was zo mooi ! We stoppen recht voor de deur van een prachtig hotel. Ik betaal de chauffeur en loop dan naar binnen. Ik loop naar de balie en vraag in het engels naar een kamer. Als ik de sleutel heb loop in naar de lift toe. Een jongeman komt me helpen met mijn koffer. En dan vraag ik hem in het engels of hij misschien nog werk voor me weet. Jaa ze zoeken nog mensen die helpen bij de extremen sporten. Bungeejumpen enzo. Oo gaaf ! Waar kan ik daarvoor terecht? Bij Benjamin. Okee en waar is hij ? Beneden bij de bali. Oké dankje ! Eenmaal bij me kamer geef ik hem een fooi en loop ik naar binnen. Ik klip Danger los van zijn riem en laat hem lekker los rennen door de hotel kamer. Wauw ! Hij is echt prachtig ! Ik spring op het bed en voel Danger krabben aan mijn been. Awh kom maar ventje en ik til hem het bed op. Hij begint me in mijn gezicht ze likken. Hahaha stop stop hahaha. Danger is echt het beste cadeau dat ik ooit heb gehad ! Ik mis Nicole nu al .. Gelukkig bestaat er tegenwoordig zo iets als skype en bel ik haar daar mee op. Heeyy Jay !! Hee Nicole ! Kijk ik en Danger zijn aan gekomen in Nieuw-Zeeland ! En het is hier prachtig ! Zal ik je een rondleiding geven door me kamer ? O jaa is goed ik ben benieuwt ! Kijk dit is mijn bed en dit is mijn badkamer. Haha en Danger zit aan me kussen te knauwen haha DANGER FOEI! Haha mooi hoor Jay! Ojaa en dit is me uitzicht. Zie je die bergen ? Het is hier 28 graden maar daar boven op licht sneeuw omdat ze zo hoog zijn ! Gaaf he? Jaa heel gaaf haha. Nou maar ik moet hangen Jay. Het is hier vier uur s'nachts ! Oo haha sorry daar had ik geen rekening mee gehouden! Ach maakt niet uit. Nou slaap lekker ! Dankje en jij veel plezier! "Bedankt". Ik neem even lekker een douche en besluit dan met Danger een winkel te zoeken voor wat honden spulletjes. Wauw het is hier buiten zooo mooi ! Onderweg vraag ik aan wat mensen waar de stad is. Rechtdoor meneer. Oké bedankt! Naar een kwartiertje door prachtige landschapen te hebben gelopen komen we aan in het dorp. Danger is helemaal vies van het rollen door het gras en zand. Ik ga meteen opzoek naar een dieren winkel. Naar vijf minutjes zie ik er al een. Ik loop naar binnen en haal wat hondensnoepjes, een mand, Brokken en een voer en water bak. Nou dit moet wel genoeg zijn. Dan loop ik langs de speeltjes en neem er daar ook een paar van mee. Een bal, een flostouw en een piepspeeltje. Dan loop ik naar de kassa en reken ik alles af. Daarnaar loop ik door naar een kleding winkel voor wat korte broeken t-shirts en een zwembroek.
Weer terug van de winkels loop ik naar de balie opzoek naar Benjamin. Goedemiddag, ik ben opzoek naar Benjamin vanwege een baantje bij de extremen sporten. O nou dan heb je de juiste gevonden. Ik ben Benjamin en jij bent? Jaimy Bakens menner. O okee dus jij zoekt een baantje he ? Ja dat klopt. Ik ben hier net komen wonen vandaar. Oké en heb je ervaring met de sporten? Als ik eerlijk ben niet .. Oo geen probleem. Eerst ga je ze allemaal doen, en daarna moet je mensen in het hotel er enthousiast over maken en ze helpen oké? O jaa is goed! Oke top wanneer kan je beginnen? Eh nu in principe. Oke helemaal top. Als je me even je nummer geeft dan bel ik je op als je moet beginnen oke ? Jaa is goed super bedankt ! Ik loop naar boven en zet Danger zijn mand langs mijn bed en vul ik zijn eet en drink bakje. Hij begint gelijk te eten. Awh had je honger maatje? En ik geef hem een klopje. Een paar uurtjes per dag kan hij wel alleen zijn. S'avonds ga ik lekker in het restaurant van het hotel zitten en bestel ik wat van het heerlijke eren dat ze hier hebben. Daarna wandel ik nog een rondje met Danger en ga ik lekker slapen. Nou de eerste dag is zeker geslaagd ! Ik kan niet wachten tot morgen!!
JE LEEST
You don't know who i am.
CasualeIk loop weer alleen over straat net als altijd. Het is ijskoud en ik heb alleen maar een dun vestje aan. Dan komt er opeens een auto naast me rijden en hij doet zijn raam open. Hee ben jij Jaimy ? Jha? En jij bent? Nino. Ik ben je opdracht gever. Hi...