«────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»
Bilinmeyen numara.
Çevrimiçi.Sevgi ne demektir?
Gözlerine bakınca içimden akıp gidip..
O sular gibi üstüme sirkildiğinde,
Küt küt akan kalbime hasar sevgi veren şey Aşk mı yoksa Sevgi mi?
12.30Ne diyorsun sen be?
Nereden çıktı Sevgi ne demektir?.
Küt küt akan kalbini napim ben?
Edebiyatcı değilim.
12.30Seni seviyorum demek bu kadar zor olmamalı.
Biliyorum, birgün bana geliceksin güzelim, gülüm, herşeyim.
Anlına Güzel bir büse..
12.32Aptal aptal konuşma cidden.
Ne sana gelcem ben ya???
Ne sikimden konuşuyorsun. Git başkasını bul ahmak herif.
12.32Son mesajdan sonra bir mesaj gelmedi. Nerden çıkmıştı bu edebiyatcı? Sorunu vardı sanırım. Her gelene yazmak?
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Bakugou, ceketini giyip çıkmıştı evinden. Bu öğlenki "bilinmeyen numara" kişisini azcıkda olsada merak ediyordu. Ama işi bundan daha önemliydi. Özel arabasına binip ilerlemişti. Bugün işler yoğundu, sonuçta yönetici olan tembel uyuşuk adam, geç geldiği için Yardımcı olarak erken gelip işlere bakması lazımdı. Ne lanet bir iş durumuydu bu. Onu sıkıyordu. Ama şunu bilinki bazen tek bir işle ilgilenmeyen, başka şeylerlede uğraşın. Bakugou arabasından inip şirkete girmişti. Evet kendinden büyük kişiler vardı. Kendisi ailevi sıkıntılar yüzünden erken okuyup erken başlamıştı, iş hayatına. 22 yaşındaydı, evet haklısınız çok küçüktü, bir koca şirket hayatı için. Ama bu şirketin yöneticisi olan Enji Todoroki sayesinde Bu hayatın zorluklarından hafifde olsa kurtulmuştu.
Odasına geçip, dosyalara bakmaya başlamıştı. Gözleri artık hızlı ve rondom atar gibi sağdan sola ilerliyordu. Kapı çalınca ayağa kalkmıştı. Gelen kişi Enji Todoroki idi. Bakugou kendinden emin olmayan gülümsemesi ile adama yalan ama bir o kadar güzel gülümsemişti.
'Günaydın, efendim,'
'Günaydın, Bakugou.'
'Bugün to-'
'Evet, biliyorum. Ve bununla ilgili sana birşey söyliyecektim.'
'Ne, efendim?'
'Bugün olmiyacağım için sana anlattığım küçük oğlan benim yerime duracak'
'anladım efendim yani birkaç saatliğine sizin yerinize gelice?'
'evet.'
Bakugou durumuna içinden binlerce küfür edip sadece gülümsemişti. Enji Todoroki odasına doğru odadan çıkınca, Bakugou kocaman 'Off' sesi ile koltuğuna savrulmuştu. Bu şeyden nefret ederdi. Neden kendi yerine biri geçmiyordu da o adamın yerine geliyorki? Gelsin zaten, 3 oğlu var. Çalışsınlar işte. Dostlarına geri dönecekken telefonundan bildirim gelmişti..
Bilinmeyen numara
Çevrimiçi.Seni görmek, bu hayattaki en son dileğim. Söylesene bana? Ellerinden güzel yemek yiyebilcek miyim? Odamızda sana sahiplenebilcekmiyim?
14.23Genemi sen? Cidden benden ne istiyorsun? Ne BENİ SAHİPLENMESİ? Sorunlu sanıyordum ama, daha beteriymişsin.
14.23
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✿-Üzgün çiçek-✿
Short Story"Ben kendimi kusurlarımla sevmiyorum üzgün çiçek." Derin nefes al ve ver. Sakin ol, ve dikkatlice oku bu sözü.. "Sevgi kusurları yok etmez, onlarıda kabul eder gül güzelim" ~ ~ ~ Her insan farklı yaratılmıştır. Asla bir kişiden onun gibi biri olamaz...