Bakugou anlatımı
Gene yüzüme gelen siktimin ışığı ile gözümü açmıştım. Güzel bir esneme ile etrafa bakmıştım. Todoroki yoktu? Acaba üşengeç mutfakta yemek mi pişiyor. Pardon yakıyor?
Kalkıp uzun tişörtün içinde kaybolarak mutfağa ilerledim. Her yerde not vardı. Tabikide bakmaya üşendim. Ama sebebsizce gerilmiştimki. Mutfaktada hafif hazırlanmış kahvaltı vardı. Geri bir notu alıp baktım.
'Bugün hava ne kadar karanlık olsada aydınlık? Bana birini anımsatıyor. Evimde olan güzel evimi değil kalbimi aydınlatan kırmızı yakut gözlüm. İyi günaydın'
Okuduğum ile şaşırmıştım. Yakut gözlümü bir üzgün çiçek kullanıyorru yoksa? Dolaba koşup kot pantalon ve gömlek geçirip anahtari telefonumu alıp evden çıkmıştım. Ve o an telefon titremişti.
Üzgün çiçek
------------------
çevrimiçiSanırım erkencisin bugün yakut gözlüm? Yemek yedin dimi? Umarım yemişsindir. Bugün sanırım bir karar aldım. Hani demiştin ya? Evini arayan sanırım ben buldum. Ve bunu sana yüz yüze demek istiyorum! Umarım gelirsin. Şimdi en sevdiğin yer neresi?
Ha-
Telefonum kapanınca ağzımdan küfür çıkmıştı. En sevdiğim yer? Biliyorum tabikide! Koşarak oraya ulaşmaya başladım ama her duruşumda notlar bulup okuyordum.Bu beni hem geriyor hemde içimi hoş yapıyordu. tch nerdesin Todoroki, üzgün çiçek?
Hafif durup etrafa bakmıştım. Uzun merdivenlere bakıp aşağı inmeye başlamıştım. Bunun sonu deniz kıyısı ve denizdi. Yaklaştıkca süslenmiş, denizin içinde hava kararmıştı ve suyun içine girmiştim. Arkasına dönük biri vardı. Biraz ürksemde yaklaşıp omzuna hafif dokunmuştumKıkırdayıp bana dönmüştü. Döndüğü an nefesimin kesildiği an olmuştu..
'Katsuki, buraya kadar geldik dimi iyisi kötüsüyle? Ben seni liseden beri seviyorum..ve hala seviyorum katsuki. Hatırlıyor musun? Depresyonda olduğun halinde beni reddetmeyip beraber sahile buraya gelmiştik. Ve bana o gün 'senin sayende eğlendim' demiştin. O zamandan beri hoşlanıyordum. Hatta aşık olmuştum. Ama liseden sonra gittin..sessizce kıyıya gidip gemine binip gitmiştin hayatımdan..ama kader öyle birşey yaptıki seni buldum..ama yüzüne çıkmadım.. üzgün çiçek olmaya karar verdim. Evim sendin, ismimi koyan sendin, Aydınlattığın güneşim sendin, benim tek yakın arkadaşım sendin.. belki bana kızarsın neden gelmedin? Ama utandım işte Katsuki..benj sevmezsin diye utandım..ama şunu fark ettimki sen çoktan sevmiyordun...kendini.. sen kendini çevreye öyle kapatmışsınki kendinle yabancı sevilmeyen taraf olmuşsun..ama aslında.. sevilen taraf sen olmalıydın Katsuki..sen sevilmeyi hakedendin..ve sana diyeceğim ki beni ve kendini bu güzel hayatına tekrardan kabul eder misin?..'
Duyduklarımla gözlerim dolmuştu. Titremiştim. Todoroki'ye bakıp derin nefes alıp şu sözü demiştim..
"Ben kendimi kusurlarımla sevmiyorum üzgün çiçek."Derin nefes al ve ver. Sakin ol, ve dikkatlice oku bu sözü..
"Sevgi kusurları yok etmez, onlarıda kabul eder güzelim"
Beni belimden tutup arkamızdan patlayan Havaifişekler eşliğinde suyun dizimize gelmesiyle döndürerek kahkahalar atmaya başlamıştık. O gün oranın güzel çifti bizdik. Olanı sikerim! Onu kollarımla sarıp sarmalayarak kokusuna sevda bağımlı olmuştum.. gözlerimiz kapalı ve sadece bağırıyorduk. Önceden seviyormuşuz birbirmizi..ben ayrılmıştım evden..ve beni bulmak için elinden geleni yapmış..beni indirip beni kendine çekmişti..
Dayanamayan bedenlerimiz sonsuzluğa kavuşmasıyla birbirine sarılmışlardı. İkimizde bir yandan ağlarken bir yandan mutluluğu aşkı gerçek sevgiyi tadıyorduk. Biz bilmiyorduk sevginin ne olduğunu. Çevremizden kendimizden öğrendik ne olduğunu. Koynumda ağlayan sevgilim, üvey annesiyle hayatındaki kötü darbeleri alırken. Ben ise annemin depresyondaki, babamı unutması için ne yapmadığı şeyleri yapmasıyla sürünerek yaşamıştım. Ama ona rağmen hala beraber tutunmuştuk elimizdeki kırmızı iplerle... güzel çilek kokusu..kramel kokumla enfes kokuyordu..benim ona lazım olan üzgün çiçeğim..bundan sonra yeni sayfa açıp yeniden başlıyacağız ve bu bizim için en güzel an olarak kalıcak tamam mı?
Seni seviyorum üzgün çiçeğim..
~✿~✿~✿~✿~✿~✿~✿~✿~✿~✿~✿~✿~✿~✿~
Kitabın sonuna geldiniz.
✿ Üzgün çiçek ✿
Azo-yayınları
(Nice)Shoto Todoroki
Bakugou katsuki
Enji Todoroki
Mitsuki Bakugou
Rondom karakterler.
.
.Bu hayatta
Her insan güzeldir.
Ve sen bu hayattaki en güzel insansın. Kendini beğenmemezlikten gelme eğer geliyorsan benimle konuşma. Ben seninle mutluyum güzel insan lütfen kendini unutma Shotonunda dediği gibi
"Sevgi kusurları yok etmez, onlarıda kabul eder güzelim"
Hayat kısa ve üzülmeyin başarmaya çalışın.. düşününki bu hayatta sizdende kötüleride vardır :)
Biz pes etmemek için dünyaya geldik. Ve başaracağız bizden başka yok herkes kendine özeldir. Çirkinsin diye hayatın perdelerini kapatma güzelsin diye kendini sınama yüksekde kalma kendini sev
Her engel bir insanı yıkmaz tabi bu ölüm değilse :)Görüşürüz sevgili üzgün çiçekler
Seviliyorsunuz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✿-Üzgün çiçek-✿
Short Story"Ben kendimi kusurlarımla sevmiyorum üzgün çiçek." Derin nefes al ve ver. Sakin ol, ve dikkatlice oku bu sözü.. "Sevgi kusurları yok etmez, onlarıda kabul eder gül güzelim" ~ ~ ~ Her insan farklı yaratılmıştır. Asla bir kişiden onun gibi biri olamaz...