Biraz zamana doğru gitmiştik. Bakugou Todoroki'nin evindeydi. Ve hayla uyanmamıştı. Her gece ateşi artıp geri iniyordu. Ve bu hastaneyle beraber 3 hafta olmuştu. Bu zamana kadar Todoroki Bakugou'ya bakmıştı. Ümitle bekliyordu onu. Hafif esinti ile hava güzeldi, Todoroki evdeki gerekli malzemeleri almak için dışarı çıkmıştı..
Bir olay içinde savaşıyordu. İçindeki o düşünceler onu yiyordu, yapamıyordu, annesinin geçmişi ne onu nede kendisi onu bırakabilmişti. Terlemiş, lanet okumuş bir vaziyetteydi. Hızlı hızlı nefes alıyor bir yandan uyanmak için herşeyi yapıyordu. Kaçmak çıkmak nefes almak istiyordu. Daralmıştı, damarları sıkışmıştı. Uyanmak için yatakda kıvranıyordu. Annesinin sözleri o adam ona seslenen herşey herşey..
*Çığlık*
Etrafına bakınıyordu. Onun evi değildi. Bakugou saçlarını geriye atıp hızlıca nefes alıyordu. Ellerindeki, vücudundaki sargılara bakmıştı. Ne olmuştu? Neredeydi?
Kalkmaya çalışmıştı, zorda olsa kalkmıştı. Ayakları titremişti. Geri adım atarak ilerlemişti. Zordu tanımıyordu bu yerleri. Bir odaya girip etrafa bakmıştı. Kokusu çilek vanilya tarzıydı. Bu koku tanıdıkdı. Geri aynalı dolaba bakmıştı. Bir kitap birde makyaj malzemeleri vardı. Hafif vücudu titremişti. Yatağa oturup hayla nerde olduğunu çözmeye çalışıyorduki geri ayağa kalkıp odasına gitmişti. Telefonunu alıp mesaj yerine bakmıştıBilinmeyen numara.
...march 20
Ü
zgünüm, bir şey yaşadım ve bu
Zordu. Yakut gözlüm, sarsan keşke o güzel kollarınla. Güzel kokun sarsa bedenimi içimi usulca...
13.01
Hâlâ yazmadın bişimi oldu?
13.30
Hey, yakut gözlüm? Korkuyorum..neden bakmıyorsun?13.32
Zaman sensiz hiç akmıyor. Neredesin güzelim hâlâ yoksun lütfen bak
14.20Gülümü suya koydum ama hayla soluyor, bir elmi atsan o güzel ellerin hayat verir belki :)?
14.40
Akşam olacak neredeyse.. bişi oldu ama telefonun? Hâlâ mesajlarım nasıl gidiyor?
17.53
Mesajlarım gidiyor.. az kaldı. Sabrım tükeniyor..Özür dillerim yakut gözlüm.
18.30Missed call..19.34
Missed call.. 20.12
Missed call.. 29.06
Today
Her orada mısın?..
Eğee ordaysan lütfen bir cevap ver.Sonunda.. yazdın bu satırlara..neredeydin?..
Uzun hikaye.
Peki sen bilirsin.. ama şuan iyi misin?
Sanırım, bilmiyorum çok karmaşık. Ama bunu boşver. Sen? Sen kimsin? Sana bu soruyu asla sormadım. Şimdi soruyorum. Hey aşık yazar sen kimsin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✿-Üzgün çiçek-✿
Short Story"Ben kendimi kusurlarımla sevmiyorum üzgün çiçek." Derin nefes al ve ver. Sakin ol, ve dikkatlice oku bu sözü.. "Sevgi kusurları yok etmez, onlarıda kabul eder gül güzelim" ~ ~ ~ Her insan farklı yaratılmıştır. Asla bir kişiden onun gibi biri olamaz...