"ouh dah datang king , hari ni sape pulak yang kalah" usik seorang lelaki dan kawan kawanya yang lain , selepas melihat seorang lelaki yang berjalan melepasi mereka sambil membawa skateboard.
Lelaki itu hanya terdiam tanpa menghiraukan mereka dan hanya terus berlatih skateboard di kawasan itu.
' Fourth nattawat ' atau Fourth , adalah seorang lelaki yang tidak banyak bercakap dan berkawan , skateboarding ialah salah satu caranya menghabiskan masa.
"Fourth meh la sini ajarkan kiteorang main , mana tau boleh hebat macam kau" perli lelaki lelaki itu sambil ketawa.
Sedang leka berketawa , mereka tidak sedar yang Fourth sudah berjalan mendekati mereka.
Seorang lelaki ditumbuk kuat oleh Fourth dan membuatkan semua orang terkejut dengan tindakknnya itu.
"Bangun la sial , baru kena sekali dah mampus ke ?" kata Fourth dengan serius .
Kata Fourth itu membuatkan lelaki itu berasa geram lalu bangun dan membalas semula tumbukkn itu.
Suasana menjadi huru hara akibat pergaduhhan mereka berdua itu.
-----------------------------------------------------------
Hari sudah gelap , Fourth masih lagi berjalan berseorangan di persekitaran bandar itu.
Dia merasakan ada kereta yang mengekorinya dari tadi lagi. Tanpa berkata apa apa Fourth berhenti dari terus berjalan dan melihat ke arah kereta itu.
Terlihat seorang lelaki yang berpakaian legkap kot hitam membuka pintu dan memberikan senyuman kepada Fourth.
"Kau nak ape?" Soal Fourth yang masih lagi memandang tajam ke arah lelaki itu.
"Aku bukan nak gaduh dengan kau. Aku cuma nak kau." Kata lelaki itu dengan tersenyum.
Fourth masih lagi memandang lelaki itu tanpa sepatah dua kata.
"Ok macam ni jom ikut aku. Kita bincang , kau jangan risau ni bukan culik ke apa , orang macam kau tak da sape nk culik , aku sendiri pun takut dengan kau" kata lelaki itu dan membuka pintu keretanya.
Fourth hanya terdiam untuk seketika dan membuat keputusan untuk ikut lelaki itu.
"So kau tinggal mana ?" Soal lelaki itu.
"Kau boleh je berhenti depan sane , kau ni sape ? Ape kau nak?" Soal Fourth lagi dengan serius.
"Haha lupa pulak , ok aku Mark pakin . Kau boleh panggil aku Mark. Aku sebenarnya ada keje untuk kau" kata lelaki yang bernama Mark itu.
"Esok pagi aku datang ambik kau kt sini , pukul 8:00 . Ingat jagn lewat. Ada benda kita kena bincang" kata lelaki itu yang masih lagi tersenyum.
Fourth hanya memandang lelaki itu dan turun dari kereta.
Dalam fikiranya masih lagi berfikir apa rancangan lelaki tadi.
-----------------------------------------------------------
KORANG SORRY GANGGU CUMA NAK
BAGITAU YANG TRAPS S2 DAH KELUAR AND COMPLETED , KALAU KORANG RAJIN BOLEH LA G BACA . THANKS TAU YANG BACA TU<3
YOU ARE READING
TRAPS - WHO IS THE WINNER
Action"Aku bayar kau lebih mahal . Jadi budak aku" tawar Gemini. Fourth hanya terdiam dan mula melangkah keluar dari bilik itu. Perebutan harta dan kuasa antara yang terkuat. Siapakah yang akan mendapat tempat itu.