Terlihat wajah Fourth yang bertukar menjadi serabut selepas melihat nama Mark di skrin telephonenya.
Sambil mengeringkan rambut , dia menjawab panggilan itu.
"MANA KAU SIAL! DAH MALAM NI APA PUN KAU TAK BAGITAU AKU. SEKARANG NI GEMINI TU DAH MAMPUS KA TAK !?" tengking Mark dengan nada suara yang sangat marah.
"Kau tak payah fikir pasal Gemini, sebab sasaran aku kau sekarang ni" jawab Fourth dengan tenang.
"PEMBELOT! KAU DAH JADI ANJING DIA!?" soal Mark lagi.
"Aku tk akan khianat selagi kau tak khianat aku."
"Aku rasa jadi budak Gemini lebih selamat , aku tau dia tk akan khianat aku , macam mana kau khianat aku" kata Fourth lagi lalu memutuskan panggilan.
Memang Fourth tidak mempercayai Sesiapa. Tetapi dirinya rasa Prom dan Gemini mungkin boleh dipercayai , tapi tidak 100%.
Fourth hanya memberikan satu location tempat tinggalnya kepada Mark.
Namun dia mempunya dua buah rumah. Jika Mark mencarinya di kawasan itu. Memang tidak akan jumpa.
' tok tok tok '
Pintu dibuka oleh Gemini.
"Boys breakfast" kata Gemini yang berjalan masuk ke dalam apartment Fourth bersama kotak pizza
"prom mana?" Soal Gemini yang duduk di atas sofa.
"mandi" Jawab Fourth sambil membuka kotak pizza itu.
"Sebelum kau bunuh Mark. Aku ada kerja untuk kau. Esok kau ikut aku gi L.A , ada benda yang kita kena settle" kata Gemini yang memandang Fourth.
Fourth tiba tiba tercekik selepas mendengar kata kata Gemini itu , lalu berlari ke arah dapur , menegup segelas air.
"Kau gila ke apa ? " Soal Fourth
"Esok 7 pagi aku datang ambik kau." Jawab Gemini sambil tersenyum.
"Prom?" Soal Fourth.
"Nope , dia tak ikut , sebab aku nak dia jaga sini" Jawab Gemini.
"Anggaplah ni first misi kau sebagai budak aku" kata Gemini dan bangun keluar dari rumah itu.
Fourth masih lagi terlihat sedikit bingung dan hanya termenung. Prom yang hanya melihatnya juga turut bingung, lalu membangunkan Fourth dari terus tenggelam dalam lamunan itu.
"Kau asal?" Soal Prom lalu makan pizza yang dibawa oleh Gemini sebentar tadi.
"Esok aku ikut Gemini gi L.A" jawab Fourth.
"Berapa lama?" Soal Prom.
"Entah dia tak da pula bagitau" Jawab Fourth.
Mereka berdua menikmati makanan sambil berbual bual.
-----------------------------------------------------------
Sampai saja di airport dalam sekitar jam 6 pagi. Terlihat Fourth dan Gemini yang sudah bersedia untuk menuju ke L.A atas urusan yang penting.
"Asal kau tak bawa Prom? Dia kerja lagi lama dari aku kan" Kata Fourth kepada Gemini. Gemini hanya tersenyum sinis sambil melihat ke arah Fourth.
"Aku nak bawa kau bulan madu" jawab Gemini sambil tersenyum. Fourth hanya memberikan jelingan saja. Dia tidak menerima Sebarang gurauan dari Gemini dan hanya terdiam.
Gemini hanya tersenyum walaupun tahu Fourth bukanlah seorang yang akan menerima gurauan bodoh seperti itu
"Aku nak kau kenal Mr. Louis, lepas ni apa apa jadi pada aku. Kau boleh cari dia" kata Gemini dengan nada suara yang serius tanpa melihat ke arah Fourth.
Fourth hanya melihat ke arah Gemini tanpa berkata apa apa. Dia tahu yang Gemini sedang serius.
Selepas beberapa jam perjalanan mereka berdua, akhirnya mereka tiba di L.A. Los Angeles.
Ketibaan mereka di sambut oleh Mr. Louis dan beberapa orangnya.
(MR. LOUIS) IKD WHO IS HE BUT I JUST REMBAT GAMBA NI DALAM PINTEREST JE SJSKSJ.
YOU ARE READING
TRAPS - WHO IS THE WINNER
Action"Aku bayar kau lebih mahal . Jadi budak aku" tawar Gemini. Fourth hanya terdiam dan mula melangkah keluar dari bilik itu. Perebutan harta dan kuasa antara yang terkuat. Siapakah yang akan mendapat tempat itu.